Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 6 64GB. Echter maakt deze indien je aan de zijkant op het scherm drukt (rechts) een ploppend geluid. Online zoeken wijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb een iphone 6 64GB.
Echter maakt deze indien je aan de zijkant op het scherm drukt (rechts) een ploppend geluid. Online zoeken wijst uit dat die bij de 5c ook vaak het geval was en dat dit komt door loslatende lijm. Ik heb AppleCare+ (deze is wel pas vanaf komende vrijdag geldig in NL) maar zal dan wel even naar de applestore gaan voor vervanging. Meer mensen hier last van? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet je iPhone ook niet teveel samenknijpen
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 5 Glass Clicking Problem - YouTube Hier filmpje van exact zelfde probleem maar dan met de iphone 5. Ik ga er vanuit dat mijn 6 vrijdag zal worden vervangen voor eentje die het niet heeft. Nu ik dit weet stoor ik me er ook aan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon laten vervangen hoor (beste kans dat ze niet de telefoon vervangen maar de onderdelen). Voor zo'n royale prijs mag de telefoon foutloos zijn
|
|||
|
|||
Mijn 5s heeft ook last van een scherm dat je kunt indrukken. Vorige iPhone had hetzelfde. Binnenkort maar even omruilen
|
|
|||
|
|||
Mijn I6 64 Gb doet het prima.
Alles werkt, soms wel een crash links of rechts, maar steeds minder. TT werkt super, en ik heb ook geen problemen met uitgerokken of wazige lettertjes. Ligt goed in de hand, schermgrote is net wat ik wil. De + zal misschien ooit wel in de plaats komen, maar dan zal er eerst een aanvaarding moeten komen (door de omgeving), ik zie me niet in een meeting zo een plank tegen mijn oor houden, .... |
|
|||
|
|||
Batterijduur gebruik wil ik wel eens weten.
De standby daar kijk ik nie naar, tis gebruik dat telt. . |
|
|||
|
|||
Lees hier nog nergens waarom een mens nu absoluut een andere moet kopen. Is hij nu zo spectaculair? Was hij de moeite om voor aan te schuiven?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geweldig toestel. Tegenover de 5s ligt de 6 goed in de hand.
Het afgeronden scherm is prettig met sliden. Heb ook het klikkende scherm maar dan aan de rechterkant. Laatst gewijzigd door KevinKrill; 23-09-14 om 11:20. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In de eerste benchmarks blaast hij de concurrentie van de kaart...
iPhone 6/Plus smokes competition in benchmarks
|
|||
|
|||
Ik heb nu een 6, de vorige iPhone was 4 inch e .
Maar ik had idd een 5,5 inch G3 en kdenk toch datk terug naar ne 5,5 ga gaan. Ik was te laat voor ne plus maar wilde persee al een iPhone 6 hebbe . Kans is redelijk groot ik binnen een maandje ofzo terug groter ga en de plus zal kopen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het formaat van de 6+ valt zeer goed mee vind ik. Ligt eigenlijk wel goed in de hand alhoewel het blijft een zeer grote telefoon.
Voelt prettiger aan de bv de Galaxy Note 3 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s ervaringen | rsnhakan | iPhone algemeen | 804 | 16-09-16 23:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
Eerste ervaringen Iphone 3G | tescione | iPhone algemeen | 33 | 01-02-09 20:38 |
|
|