Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Even terug ontopic De iphone 6 plus is gewoon top. Ik heb geen enkel grammetje spijt van de overstap (had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar van huis weg voor heel veel uren dan heb ik geen 45% meer over ze . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Momenteel heb ik nog 35% na:
- 1 dag en 3 uur stand-by - 9uur en 52 minuten gebruik Niet slecht hè |
|
|||
|
|||
Waar ik in dit topic nauwelijks iets over lees, is de belkwaliteit van de iPhone 6. Het klinkt misschien absurd maar dat is wel een van de redenen waarom ik een telefoon koop.
Dus kunnen jullie jullie ervaringen hiermee delen? Verstaanbaarheid gebelde personen? Duidelijk genoeg? Hoe hoort men jou? Ik ben me aan het oriënteren in gevorderd stadium op de spacecake gray iPhone 6, 64 GB. Ik wacht echter eerst op mijn nano sim en wil ook eerst een hoesje kopen. De foon volgt als laatste. |
|
|||
|
|||
Ik ben er ook heel tevreden over, ik kom van iPhone 5 zwart naar iPhone 6 plus wit ...
echt veel beter om te surfen en mails te lezen .. en gebruik van batterij ook heel super gaat 2dagen en half mee bij normaal gebruik bij veel gebruik juist 2 dagen ... belkwaliteit is mij heel goed ...nog geen slechte meningen gehoord , zelf s denk via mijn bleutooth carkit precies ook beter minder achtergrond geluid . dit was bij de 5 wel veel slechter
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Iphone 6 dagen oud Laatst gewijzigd door Marcel20vt; 25-02-15 om 16:01. |
|
|||
|
|||
Als ik in het ziekenhuis lig (gebeurt dikwijls) kan ik ongeveer 7 uren constant bezig zijn met mijn Iphone en dan moet die geladen worden. Dat zijn dan mailtjes, filmpjes bekijken, facebook,... Persoonlijk vind ik dat een heel goed resultaat.
|
|
|||
|
|||
2,5 dagen lijkt mij ook veel. Ik doe er 1,5 tot 2 dagen mee, afhankelijk van het gebruik.
De voorbije 2 dagen ben ik heel de dag extern in vergadering geweest. Iphone om 6u30 van de lader en intensief gebruik doorheen de dag (Wi-Fi, geen 3G/4G). Op het einde van de dag had ik telkens nog 40% over (de 2de dag had ik hem de nacht voordien opnieuw opgeladen). Belkwaliteit is zeer goed. Ik hoor de andere heel duidelijk en ik krijg geen klachten, dus ik veronderstel dat ik goed verstaanbaar ben. Ik bel niet veel en moet daarom soms wel zoeken naar de exacte plaats van de oor-speaker bovenaan. |
|
|||
|
|||
Hij is niet zo royaal als de Iphone 5s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel dat de Iphone daar kon ik ongeveer 1 dag mee
|
|
|||
|
|||
Ik werk in ploegenstelsel en in de week da ik werk ... Met late shift .... Heb ik weinig tijd om er elk uur van de dag mee bezig te zijn . Alle locaties voorzieningen staan zo goed als af ook wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om nog even op mijn vraag terug te komen aangaande de belkwaliteit. Die kan ik nu zelf beoordelen. . Niet slecht maar het zou wat harder mogen. Ik heb een Samsung, als je die een eind van je oor afhoudt, dan lijkt het net of 'ie op de speaker staat.....zo luid. Verder ben ik dik tevreden met de foon maar het is wel een flinke poep centen en dat heeft mij lang doen twijfelen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Heb een vraag aan alle iphone 6 plus leden,
Ik heb namelijk dat die weleens stottert, lagt, laggy heeft. Als je safari opent met 1 tot 5/6 tabbladen en je drukt vervolgens op de tabswitcher, dan zie je dat die links boven stottert om al die tabbladen weer te geven. Hebben jullie hier ook last van? Is het de moeite waard om terug te gaan naar de iphone 6? Is dit een RAM iseu? Verwacht van iphone die zoveel gekost heeft ook dat die perfect werkt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2015 om 12:02 ---------- Citaat:
Alsnog voor de 6plus gegaan? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2015 om 12:16 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2015 om 12:18 ---------- Citaat:
Edit: Vanaf 18:50 moet je kijken, dan snap je ongeveer wat ik bedoel met stotteren,lagy. Laatst gewijzigd door hot12345; 01-03-15 om 14:35. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar wanneer komt de 6s?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Wil dit wel graag weten als ik iphone 6+ wil aanschaffen voor vaders. Nu heb ik 't idee dat de 6+ Slechte ram heeft met random uitval. Graag jullie mening,bevindingen erover(kennis) |
|
|||
|
|||
Dat is maar een idee, meer niet. Eigenlijk een idée fixe als ik jouw berichten zo lees. Als de RAM slecht is dan treden er Cyclic Redundancy Check (CRC) fouten op. En dat is blijkbaar niet het geval bij de > 75.000.000 iPhone 6(+) die er verkocht werden.
|
|
|||
|
|||
Wow die prijzen van de Samsung S6 zijn wel belachelijk hoog! Ookal heeft die mooie specs, de praktijk moet dit nog allemaal waarmaken... Ik kan namelijk genoeg nadelen opsommen van Android om die niet te kopen Ik wacht alvast op de Iphone 6S en hou het tot dan met mijn smartphone dat ik nu heb. Eens de 6S er is koop ik die meteen, zal rond september/oktober komen. Ik hoop alleen dat de prijzen niet zo hoog zullen liggen als die van de S6 nu want die zijn wel bangelijk hoog lijkt me!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Graag jou mening hierover. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s ervaringen | rsnhakan | iPhone algemeen | 804 | 16-09-16 23:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
Eerste ervaringen Iphone 3G | tescione | iPhone algemeen | 33 | 01-02-09 20:38 |
|
|