Apple vs Android discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kimiferrari Als je de test van Tweakers bekijkt zie je dat de Moto G zelfs slechter presteert dan de iPhone 5S: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier ook alles van Telenet... Behalve het iPhone abonnement... Daar zitten we bij Mobistar...Maar da's een andere discussie hoewel je altijd beter af bent als je de iPhone via de Apple Store koopt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en je al nu altijd voor en tegenstanders hebben van Apple vs Android elk heeft zijn goede en slechte eigenschappen .. Al kies ik liever voor Apple
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Let alleen op dat je van de 16gb niet alle ruimte kan gebruiken dus als je veel muziek foto s en apps wilt kan je beter een groter geheugen kiezen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 januari 2015 om 15:01 ---------- Heb gebeld naar Telenet Center en zei wisten me te zeggen dat de 16GB moeilijk te verkrijgen is, waarschijnlijk komt hij niet meer binnen. Ik moet meteen naar de 64GB of wel de 16GB van de Iphone 6+... Dat is wel jammer! Anders vind ik niet meteen aantrekkelijke abonnementen in België met de Iphone 6. |
|
||||
|
||||
Ge laat U zomaar afschepen...
De 6...16Gig is beschikaar en klaar voor verzending in de Apple store... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan zegt de Heren maar... 16 met abo... Of ik koop hem bij Apple en zal dan eens kijken wat mij het beste uitkomt... Da gaat rap bougeren...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Leverage !!! Consumer is King...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb gebeld en ze hebben me overtuigd om een Iphone 6+ 16GB te kopen. Dat zie ik wel zitten, dit zouden de kosten zijn:
- 199€ direct betalen voor het toestel - 15€ abonnement Telenet King - 25€/maand afbetaling toestel (dit gedurende 24 maanden). Kom ik uit op 600€ afbetaling gsm + 199€ voorschot = 799€ over 2 jaar. Zelfde prijs alsof ik hem los zou kopen maar voordeliger aangezien ik niet meteen een groot bedrag hoef neer te leggen. Die 15€ abonnement reken ik er niet bij aangezien je dit zowiezo betaalt met of zonder iphone... Wat denken jullie? De moeite waard aan deze voorwaarden om voor de "+ versie" te gaan? Ben alleen bang dat hij zal buigen in mijn broekzak... Laatst gewijzigd door HardFusion; 30-01-15 om 21:43. |
|
||||
|
||||
Your choice...
Of wil je een andere discussie starten... De 6...of de 6+... Ge moet op een gegeven moment wel weten wa dagge wilt... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|