Apple vs Android discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Ga vanmiddag persoonlijk naar zo'n center van Telenet, eens onderhandelen en vragen wat zoal de keuzes zijn. Zal ook wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Niet gek want van de 16gb hou je maar 10/12 voor eigen gebruik over en veel vinden dat gewoon te weinig.
Zelfs mijn moeder heeft momenteel spijt van de 16gb keuze en zoveel doet ze er niet op bewaren. |
|
|||
|
|||
Ze hadden nog 1 toestel dat ik meteen kon kopen, de Iphone 6 64GB GOLD was de enige dat ze nog hadden. Maar GOLD voor een jongen past niet echt lijkt me, al zal dat wit vooraan ook snel vuil worden vrees ik
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat 16 Gb in een moderne smartphone, IOS of Android, gewoon te weinig is. Foto bestanden zijn al een stukje groter dan twee jaar geleden. Hetzelfde is voor muziekbestanden van toepassing. Gebruikten we "vroeger" Mp3 bestanden van 128 Kb/s nu is het al snel 320 Kb/s. Verschillende programma, bijv. Facebook, slurpen heel wat data. Smartphones kunnen meer en daarom kan ons gebruikspatroon ook wijzigen. Een toestel van zo'n 700 euro koop je niet voor een half jaartje.
In mijn directe omgeving zie ik toch al een aantal mensen (wederom: zowel IOS als Android) met 16 Gb toestellen die steeds vaker spullen op de computer MOETEN zetten om het toestel bruikbaar te houden....al was het maar om ruimte vrij te houden voor IOS updates. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het komt allemaal wel goed. Je wordt nog een echte Apple-fan. Een fanatiekeling is tenslotte een twijfelaar die een beslissing genomen heeft. Succes verder. |
|
||||
|
||||
Hopeloos...
|
||||
|
||||
Citaat:
Ervaring zegt me dat dit einde steun Timosha is @TS, ik heb net een 5s gekocht, eigenlijk antiek dus? Maar ik kan je zeggen dat ie het prima doet! De 6 heb ik ook in de hand gehad, doet het ook goed, maar voor mij te groot. Je "wachten" op een 6s zegt me dat je teveel Samsungs in handen heb gehad, elke maand(?) een betere versie. Dat verschil is bij Apple's echt niet zó groot. Apple komt maar eens per 1/2 jaar met een nieuw type, dus wacht jij lekker tot die er is. Maar, oh wacht, dan komt de iTex uit, een smart apparaat dat ideaal is om te whatsappen, facetimen, imessage e.d. maar niet meer kan bellen, want dat doen we dan niet meer. Daar zit jij dan met je iPhone 7, die geen cent meer waard is.... |
|
||||
|
||||
Op zich is wachten op de 6S misschien niet zo verkeerd. Ik vind nl. het volgende nogal interessant en ben heel benieuwd naar jullie mening.
De iPhone 6 en 6+ hebben 1 Gb intern geheugen. De iPad air 2 heeft 2 Gb intern geheugen. Wanneer je weet dat een telefoon sneller vervangen zal worden dan een iPad (na 2 jaar of meer)vraag ik me echt af wat Apple bij dit verschil heeft gedacht. Is het intern geheugen van de iPhone eigenlijk toch te klein door programma's die groter worden en meer van de hardware gaan vragen en is hierop alvast een voorschot genomen bij de Air 2? Heeft Apple in het kader van de winstmaximalisatie nog net het dubbeltje naar 1 ipv 2 Gb laten vallen? Ik hoor nl. al wel mensen die vinden dat bij intensief gebruik van Safari tabbladen nog steeds door IOS gesloten worden. |
|
||||
|
||||
Er kan ook een minder negatieve reden zijn om de iPhone op 1GB te houden:
Apple has always been conservative when it's come to RAM. Part of it might be cost at scale or availability at scale, but part of it might also be balancing resources and power demands, not to mention fitting the chips onto the dies and into the super-thin casing while keeping everything within thermal tolerance levels. Bron: What could Apple do with 2GB of RAM in the iPhone? | iMore
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Allez dan... Dan stel ik voor dagge de teksten uit deze thread opslaat ergens...for future reference als het ware...
SLOTJEUUUUU !!! |
|
||||
|
||||
waarom moet er een slotje op
|
|
||||
|
||||
Efkens plat wezen...
Omdak dieë pipo zijne zever müch zen... Mijn gedacht !!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/Case closed |
|
||||
|
||||
Voordat het slotje er op gaat, mag ik dan nog wat zeggen?
Citaat:
Een auto kopen is 1, een auto op de weg houden is 2. Of te wel, als je, je auto rijd hou je nog steeds niet veel geld over. En of je nu die €700 uitgeeft of in december, het blijft 700 euro. En de 6S is mogelijk weer wat duurder. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|