Apple vs Android discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Wanneer ik er 1 koop weet ik niet maar de volgende is wel een Iphone. Amen. Procedamus in pace....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
# Slotje gevraagd
|
|
|||
|
|||
Kheb al da gezaag hier niet gelezen en blijkbaar maar goed ook .
Kunde geene iPhone permitteren dan hebt ge 3 opties; of ge spaard nog wa langer of ge doet het via ne provider of ge koopt nen android. Simpel. Wil je een iPhone kopen, ben je van plan om ene te kopen? Nu zou ik geen iPhone 6 kopen tenzij het echt moet natuurlijk. Zoniet, dan zou ik wachten tot de iPhone 6s ze en die in mate het mogelijke dan die zo snel mogelijk kopen, zo doe ik dat toch altijd. Als je iemand bent die dan ook nog eens de iPhone graag voor minstens 3J en langer wil houden en tis nu nog niet nodig dan moede al helemaal nie twijfelen ze, wacht op de iPhone 6s dan als je genoeg geduld hebt en/of der toch nog geen geld genoeg voor hebt. En android heeft voordelen zeer zeker maar een iPhone blijf ik het beste vinden. |
|
||||
|
||||
Als ik mij gene kan veroorloven dan loop ik geen servicecentra af en hou ik de mensen die hier hunne kees in steken ook niet aan het lijntje...t' Is dan dat den deze begint te 'zagen'...
|
|
|||
|
|||
Wat een geklets dat men beter kan wachten op een iPhone 6S. Natuurlijk is elke opvolger sneller en heeft betere specificaties. Straks is er een 6S en kan men weer beter wachten op de iPhone 7... Bah bah. Wat een gezwets. De iPhone 6 of 6 plus is al een top telefoon waar je de komende jaren mee voorruit kunt..!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
en voor wie het wil weten op 1 Maart stellen htc en samsung hun nieuwste toestel voor de nieuwe Samsung zou alvast eens duurder kunnen uitvallen dan de iphone volgens de laatste geruchten dus daarop moet je nu ook niet wachten
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|