Carrier logo's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mrhumax hallo allemaal ook ik heb geprobeerd om van ifoneguide te instaleren maar krijg steeds error 404 fab1man mischien een oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maakt niet uit die error, gewoon op install drukken rechts bovenin. Ik krijg die foutmelding ook maar installeren lukt gewoon.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het ook niet op een simlockvrije 3G.
Edit: Custom werkt wel.
Are you ready for this! Laatst gewijzigd door soCool; 30-11-08 om 21:18. |
|
|||
|
|||
wat
wat heb je gecustummed dan
|
||||
|
||||
Nee, niets gecustomized, maar iCarrier Custom package gebruikt i.p.v. iCarrier standaard. Leuke toevoeging zo'n logo.
|
|
|||
|
|||
Hmm ik krijg alleen de stilstaande tekst KPN niet het logo. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb het al gevonden Edit: Ik heb Icarrier verwijderd en de logo's hier uit de eerste post gedownload. Vervolgens via deze link de KPN bundle howto gebruikt: http://kaspers.freeflux.net/blog/arc...or-iphone.html De plaatjes uit deze post gebruikt want die waren mooier Laatst gewijzigd door jurrian; 04-02-09 om 20:59. |
|
|||
|
|||
Icarrier werk voormij ook niet en ik zit bij BASE belgium
Iemand die me kan helpen ? |
|
|||
|
|||
BASE België zit er nog niet in verwerkt.
|
|
|||
|
|||
Ok dan ik wacht wel en hopelijk komt dit snel.
Iemand die een leuke logo kan maken voor Mobile Viking ? Mobile Vikings |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
bij mij is het ook gelukt wel ff de raad moeten opvolgen als een paar keer rebooten eerst wilde hij het niet pakken
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij Installer de source iPhone-notes.de | Another iPhone Site - News, Tutorials, Apps & Co. toegevoegd, daarna koon ik CarrierBundle NL KPN downloaden en toen ook gelijk geinstalleerd. Iphone aan/uit gezet, zelfs simkaart eruit gehaald/erin gedaan. Maar nog steeds geen KPN logo.
Wat moet ik nog doen om het KPN logo wel te kunnen krijgen? |
|
||||
|
||||
Misschien proberen om via Cydia te installeren?
|
|
|||
|
|||
Zojuist via Cydia geinstalleerd (hackers.nl app), nog steeds blijft mijn naam linksboven staan ipv het KPN logo....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is dus alweer een tijdje geleden! Vraag me af hoe deze heet, dan kan ik hem eraf knikkeren
|
|
||||
|
||||
Ben wel zo wijs dan en maak die wijziging eerst ongedaan met die app, VOORdat je die app erafknikkert. Anders heb je kans dat het toch blijft bestaan (als er een plist ergens is gewijzigd door die app of zoiets dergelijks).
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
Carrier Logo weg | Davidduzy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-06-10 12:18 |
carrier logo proximus | venereaz | Archief | 2 | 28-06-09 11:59 |
België: Proximus carrier logo | crunch | Overige providers België | 5 | 21-08-08 21:12 |
|
|