//

Carrier logo's

Carrier logo's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand al een oplossing gevonden . Ben ook al vanalles aan het proberen.. Maar ik kan ze nu met winSCP niet eens meer kopieren.. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 18-09-08, 21:50
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Heeft iemand al een oplossing gevonden . Ben ook al vanalles aan het proberen.. Maar ik kan ze nu met winSCP niet eens meer kopieren.. En het sterke is alleen die van tmobile kun je niet kopieren. Staat bij het icontje een rood pijtje van plaats een wit. Voorheen kon ik ze makkelijk in de tmobile bundle plaatsen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 19-09-08, 10:57
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

jazeker is een oplossing, na lang zoeken heb ik de goede bundle gevonden waar je de carrier logo's kan aanpassen!
hier het bewijs en dit is gedaan op 2.1:


ga met ssh naar je iphone private/var/mobilelibrary/carrier Bundles/tmobile_nl.bundle (ik heb een legale iphone van t-mobile)
Hoe het voor andere carrier bundles zit weet ik niet, maar denk wel dat het daar te veranderen is!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!

Laatst gewijzigd door Tijn1; 19-09-08 om 11:06.
  #103  
Oud 19-09-08, 11:56
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
jazeker is een oplossing, na lang zoeken heb ik de goede bundle gevonden waar je de carrier logo's kan aanpassen!
hier het bewijs en dit is gedaan op 2.1:


ga met ssh naar je iphone private/var/mobilelibrary/carrier Bundles/tmobile_nl.bundle (ik heb een legale iphone van t-mobile)
Hoe het voor andere carrier bundles zit weet ik niet, maar denk wel dat het daar te veranderen is!

oké thanks die van mij is ook van t-mobile Dus dit gaan we nu proberen
  #104  
Oud 19-09-08, 12:17
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Waarvoor heb ik dat rood dingetje langs de files staan. In het icontje van die bloemetjes. Hoop dat jullie weten waar ik het over heb. Normaal zijn die wit. Ik kan ze nu dus ook niet kopieren.

krijg dit als fout in winSCP als ik ze wil kopieren

Bestand of directory bestaat niet.
Foutcode: 2
Foutmelding van server: No such file
Aanvraag code: 3
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Naamloos.jpg‎ (36,0 KB, 77x gelezen)

Laatst gewijzigd door Fasty; 19-09-08 om 12:21.
  #105  
Oud 19-09-08, 13:49
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

@tijn,

wat heb je dan precies aangepast in die folder.

Ik heb al vanalles geprobeerd met mijn vodafone logo echter geen soelaas.
via Winscp de logo's toegevoed uit eerdere posting. zowel 0775 als 0755 als octaal

helaas tot nu toe geen logo in beeld.

M.

Laatst gewijzigd door Mwfadebeer; 19-09-08 om 14:21.
  #106  
Oud 19-09-08, 17:15
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Ik wordt er niet meer wijs uit heb van alles geprobeerd met de rechten. Maar krijg ze niet gekopieerd. Is wel jammer. Nu moet ik het doen met MakeltMine. Maar ik wil ook weer dat kleuren logo. thja ik geef het op.
Ik kom er toch niet uit zo..
  #107  
Oud 19-09-08, 18:15
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fasty Bekijk bericht
Ik wordt er niet meer wijs uit heb van alles geprobeerd met de rechten. Maar krijg ze niet gekopieerd. Is wel jammer. Nu moet ik het doen met MakeltMine. Maar ik wil ook weer dat kleuren logo. thja ik geef het op.
Ik kom er toch niet uit zo..
Ik verwijs maar even naar de zoekfunctie. Er is al een veel ouder draadje hierover (de link gaat rechtstreeks naar pag.2). Daarin vind je ook de logo's van T-Mobile op pagina 1 (met dank aan macgreek). Het werkt nog steeds met 2.1. Het zijn maar 2 bladzijdes, dus lees ze even... De 2e bladzijde is wel de belangrijkste voor de werkwijze.
Wat jij waarschijnlijk vergeet is de bestanden eerst (backuppen en) verwijderen, dan de nieuwe pas er neerzetten! Het zijn symlinks en die zijn niet te vervangen met kopieren. Die symlinks backuppen kun je het makkelijkst doen door ze te hernoemen (zet gewoon .bak achter de bestaande naam, dan is het heel makkelijk weer terug te veranderen, je hoeft ze dan ook niet perse te verwijderen en kopieren werkt dan wel, aangezien er niks vervangen hoeft te worden!).
Je moet wel in de juiste map ook zitten (makkelijkste weg = /User/Library/Carrier Bundles), voor de juiste carrier, maar lees daarvoor het hele draadje.

Laatst gewijzigd door Buur; 19-09-08 om 18:48. Reden: links toegevoegd en iets meer uitleg
  #108  
Oud 19-09-08, 18:57
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Ik wist niet dat het om zo iets simpels te proberen ook kon worden opgelost. Was al weer veels te moeilijk aan het denken hoe vaak doe ik dit op de pc bestanden renamen...

Het werkt nu thanks
  #109  
Oud 22-09-08, 18:08
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Bij mij werkt de T-Mobile Carrier Logo ook Heb ook een officieel iPhone abbonement, en heb eergister die carrier logo erop gezet nadat ik een jailbreak had uitgevoerd voor Firmware 2.1 Staat veeeeeeel mooier dan dat T-Mob... haha!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #110  
Oud 22-09-08, 21:28
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

het lukt mij voor geen mogelijkheid om het default logo te wijzigen. Het FSO logo lukt wel dus dat is juist het vreemde. Bij bestanden staan in /User/Library/Carrier Bundles en zijn 755, de oude zijn hernoemd met extensie .bak.
Voor de zekerheid ook de png's in unknown carrier hernoemd en in de system map maar ook dat mag niet baten. Nog steeds het scrollende T-Mobile op het springboard.
  #111  
Oud 22-09-08, 21:39
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
het lukt mij voor geen mogelijkheid om het default logo te wijzigen. Het FSO logo lukt wel dus dat is juist het vreemde. Bij bestanden staan in /User/Library/Carrier Bundles en zijn 755, de oude zijn hernoemd met extensie .bak.
Voor de zekerheid ook de png's in unknown carrier hernoemd en in de system map maar ook dat mag niet baten. Nog steeds het scrollende T-Mobile op het springboard.
heb je hem al eens gereboot?

Misschien kan je die oude eerst kopieren naar bijv. je desktop en dan verwijderen en dan de aangepaste naar de desbetreffende bundle kopieren, probeer het ook eens zonder rechten, en als het dan nog niet werkt kopieer het met de rechten 777(alleen dat is je laatste optie)
  #112  
Oud 22-09-08, 22:02
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
heb je hem al eens gereboot?

Misschien kan je die oude eerst kopieren naar .........)
De oude png's staan er inmiddels al niet meer. Had ik al verwijderd. Ook netjes een reboot gedaan maar zonder resultaat. Heel vreemd.
  #113  
Oud 22-09-08, 22:43
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Da's wel vreemd hoor! Bij mij werkte het toen, had het gekopieerd naar User > Library > Carrier Bundles > en dan T-Mobile, had eerst die andere 2 verwijderd met rechten 755. En daarna die andere 2 er weer op gekopieerd met rechten 755. Reboot en toen werkte het.



Trouwens, ik heb nóg een vraagje. Ik heb dus nu zo'n Carrier Logo van T-Mobile, maar stel dat ik nu naar België ofzo ga, wat gebeurd er dan met dat Carrier Logo?

Alvast bedankt!
  #114  
Oud 23-09-08, 02:20
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie Bekijk bericht
Da's wel vreemd hoor! Bij mij werkte het toen, had het gekopieerd naar User > Library > Carrier Bundles > en dan T-Mobile, had eerst die andere 2 verwijderd met rechten 755. En daarna die andere 2 er weer op gekopieerd met rechten 755. Reboot en toen werkte het.



Trouwens, ik heb nóg een vraagje. Ik heb dus nu zo'n Carrier Logo van T-Mobile, maar stel dat ik nu naar België ofzo ga, wat gebeurd er dan met dat Carrier Logo?

Alvast bedankt!
Je ziet dat T-Mobile logo enkel als je ook op het T-Mobile netwerk zit. Dus in het buitenland zie je Mobistar of wat dan ook (gewoon in tekst). Kom je terug in NL, dan zie je je T-M logo weer verschijnen. Precies zoals het hoort!
  #115  
Oud 23-09-08, 17:02
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Je ziet dat T-Mobile logo enkel als je ook op het T-Mobile netwerk zit. Dus in het buitenland zie je Mobistar of wat dan ook (gewoon in tekst). Kom je terug in NL, dan zie je je T-M logo weer verschijnen. Precies zoals het hoort!
Ooh oke dan! Bedankt voor je antwoord!
  #116  
Oud 24-09-08, 09:39
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
Misschien kan je die oude eerst kopieren naar bijv. je desktop en dan verwijderen en dan de aangepaste naar de desbetreffende bundle kopieren, probeer het ook eens zonder rechten, en als het dan nog niet werkt kopieer het met de rechten 777(alleen dat is je laatste optie)
Vandaag nog maar eens mee aan de slag gegaan. In de /User/Library/Carrier Bundles de PNG's allemaal verwijderd en de nieuwe met rechten 644 erin gezet. Rebooten et voila... het werkt. Kennelijk gaat het renamen van de originelen naar .bak en dan de nieuwe erbij zetten toch niet helemaal lekker. Beter is ze te verwijderen en dan de nieuwe er neer te zetten.
  #117  
Oud 24-09-08, 23:58
laika666's schermafbeelding
laika666 laika666 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 40
Standaard

het mij wel gelukt. gewoon de oude bestanden .bak er achter zetten. En de nieuwen bestanden er in gooien
__________________
iPhone 3GS 16GB Black
  #118  
Oud 29-09-08, 20:07
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Ik had trouwens nog een vraagje, weet iemand misschien waar ik een AT&T Carrier Logo kan downloaden (een goeie, werkende, en met het échte logo) heb op Google gezocht, maar kon weinig vinden..

en wil er graag ééntje voor als ik in Amerika ben met AT&T
  #119  
Oud 01-10-08, 11:02
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ik heb bijna dit hele topic doorgelezen, maar kon niet vinden hoe ik op FW 2.1 mijn Vodafone carrier logo kan veranderen. Ik wil via iPhonebrowser de map vinden om er een ander logo in te zetten, maar er zijn zoveel mappen dat ik door de bomen, het bos niet meer zie. Als iemand weet in welke map ik moet zijn en hoe ze heten, please.....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #120  
Oud 01-10-08, 11:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Ik heb bijna dit hele topic doorgelezen, maar kon niet vinden hoe ik op FW 2.1 mijn Vodafone carrier logo kan veranderen. Ik wil via iPhonebrowser de map vinden om er een ander logo in te zetten, maar er zijn zoveel mappen dat ik door de bomen, het bos niet meer zie. Als iemand weet in welke map ik moet zijn en hoe ze heten, please.....
Misschien ook eens elders zoeken op het forum? Zoeken naar: carrier logo levert o.a. dit topic.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carrier logo Joris123 iPhone algemeen 1 19-12-10 12:34
carrier logo veranderen van text naar logo? selder Archief 1 13-08-10 09:57
Carrier Logo weg Davidduzy Jailbreak apps en thema's 1 09-06-10 12:18
carrier logo proximus venereaz Archief 2 28-06-09 11:59
België: Proximus carrier logo crunch Overige providers België 5 21-08-08 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.