Carrier logo's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand al een oplossing gevonden . Ben ook al vanalles aan het proberen.. Maar ik kan ze nu met winSCP niet eens meer kopieren.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heeft iemand al een oplossing gevonden . Ben ook al vanalles aan het proberen.. Maar ik kan ze nu met winSCP niet eens meer kopieren.. En het sterke is alleen die van tmobile kun je niet kopieren. Staat bij het icontje een rood pijtje van plaats een wit. Voorheen kon ik ze makkelijk in de tmobile bundle plaatsen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
jazeker is een oplossing, na lang zoeken heb ik de goede bundle gevonden waar je de carrier logo's kan aanpassen!
hier het bewijs en dit is gedaan op 2.1: ga met ssh naar je iphone private/var/mobilelibrary/carrier Bundles/tmobile_nl.bundle (ik heb een legale iphone van t-mobile) Hoe het voor andere carrier bundles zit weet ik niet, maar denk wel dat het daar te veranderen is!
Laatst gewijzigd door Tijn1; 19-09-08 om 11:06. |
|
||||
|
||||
Citaat:
oké thanks die van mij is ook van t-mobile Dus dit gaan we nu proberen |
|
||||
|
||||
Waarvoor heb ik dat rood dingetje langs de files staan. In het icontje van die bloemetjes. Hoop dat jullie weten waar ik het over heb. Normaal zijn die wit. Ik kan ze nu dus ook niet kopieren.
krijg dit als fout in winSCP als ik ze wil kopieren Bestand of directory bestaat niet. Foutcode: 2 Foutmelding van server: No such file Aanvraag code: 3 Laatst gewijzigd door Fasty; 19-09-08 om 12:21. |
|
|||
|
|||
@tijn,
wat heb je dan precies aangepast in die folder. Ik heb al vanalles geprobeerd met mijn vodafone logo echter geen soelaas. via Winscp de logo's toegevoed uit eerdere posting. zowel 0775 als 0755 als octaal helaas tot nu toe geen logo in beeld. M. Laatst gewijzigd door Mwfadebeer; 19-09-08 om 14:21. |
|
||||
|
||||
Ik wordt er niet meer wijs uit heb van alles geprobeerd met de rechten. Maar krijg ze niet gekopieerd. Is wel jammer. Nu moet ik het doen met MakeltMine. Maar ik wil ook weer dat kleuren logo. thja ik geef het op.
Ik kom er toch niet uit zo.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat jij waarschijnlijk vergeet is de bestanden eerst (backuppen en) verwijderen, dan de nieuwe pas er neerzetten! Het zijn symlinks en die zijn niet te vervangen met kopieren. Die symlinks backuppen kun je het makkelijkst doen door ze te hernoemen (zet gewoon .bak achter de bestaande naam, dan is het heel makkelijk weer terug te veranderen, je hoeft ze dan ook niet perse te verwijderen en kopieren werkt dan wel, aangezien er niks vervangen hoeft te worden!). Je moet wel in de juiste map ook zitten (makkelijkste weg = /User/Library/Carrier Bundles), voor de juiste carrier, maar lees daarvoor het hele draadje. Laatst gewijzigd door Buur; 19-09-08 om 18:48. Reden: links toegevoegd en iets meer uitleg |
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat het om zo iets simpels te proberen ook kon worden opgelost. Was al weer veels te moeilijk aan het denken hoe vaak doe ik dit op de pc bestanden renamen...
Het werkt nu thanks |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt de T-Mobile Carrier Logo ook Heb ook een officieel iPhone abbonement, en heb eergister die carrier logo erop gezet nadat ik een jailbreak had uitgevoerd voor Firmware 2.1 Staat veeeeeeel mooier dan dat T-Mob... haha!
|
|||
|
|||
het lukt mij voor geen mogelijkheid om het default logo te wijzigen. Het FSO logo lukt wel dus dat is juist het vreemde. Bij bestanden staan in /User/Library/Carrier Bundles en zijn 755, de oude zijn hernoemd met extensie .bak.
Voor de zekerheid ook de png's in unknown carrier hernoemd en in de system map maar ook dat mag niet baten. Nog steeds het scrollende T-Mobile op het springboard. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien kan je die oude eerst kopieren naar bijv. je desktop en dan verwijderen en dan de aangepaste naar de desbetreffende bundle kopieren, probeer het ook eens zonder rechten, en als het dan nog niet werkt kopieer het met de rechten 777(alleen dat is je laatste optie) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Da's wel vreemd hoor! Bij mij werkte het toen, had het gekopieerd naar User > Library > Carrier Bundles > en dan T-Mobile, had eerst die andere 2 verwijderd met rechten 755. En daarna die andere 2 er weer op gekopieerd met rechten 755. Reboot en toen werkte het.
Trouwens, ik heb nóg een vraagje. Ik heb dus nu zo'n Carrier Logo van T-Mobile, maar stel dat ik nu naar België ofzo ga, wat gebeurd er dan met dat Carrier Logo? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ooh oke dan! Bedankt voor je antwoord!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
het mij wel gelukt. gewoon de oude bestanden .bak er achter zetten. En de nieuwen bestanden er in gooien
|
||||
|
||||
Ik had trouwens nog een vraagje, weet iemand misschien waar ik een AT&T Carrier Logo kan downloaden (een goeie, werkende, en met het échte logo) heb op Google gezocht, maar kon weinig vinden..
en wil er graag ééntje voor als ik in Amerika ben met AT&T |
|
||||
|
||||
Ik heb bijna dit hele topic doorgelezen, maar kon niet vinden hoe ik op FW 2.1 mijn Vodafone carrier logo kan veranderen. Ik wil via iPhonebrowser de map vinden om er een ander logo in te zetten, maar er zijn zoveel mappen dat ik door de bomen, het bos niet meer zie. Als iemand weet in welke map ik moet zijn en hoe ze heten, please.....
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
Carrier Logo weg | Davidduzy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-06-10 12:18 |
carrier logo proximus | venereaz | Archief | 2 | 28-06-09 11:59 |
België: Proximus carrier logo | crunch | Overige providers België | 5 | 21-08-08 21:12 |
|
|