Carrier logo's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alexteie astro email mij de belgische logo's en dan maak ik er nu meteen een voor je en dan verschint die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb de belgische logo's niet echt, maar ze zitten wel in het icarrier pakket op ifoneguide. Ik ga direct proberen met jouw mobistar logo, maar ben juist aan't flashen want in had eerst michael's fw met 1GB, maar ik verlies teveel ipod ruimte... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
You've got mail...
|
|
|||
|
|||
Ze staan online op apt.hackers.nl
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En bedoel je die
Of nog andere? |
|
||||
|
||||
ik vind die V2 niet... in cydia (repo is toch hackers.nl?)
ik bedoel dit: http://www.hotspotretail.com/db/WAS4...ar_100x100.jpg heb cydia gerefresht maar geen mobistar v2 te vinde... |
|
|||
|
|||
repo is van cydia en dan apt.hackers.nl
|
|
||||
|
||||
inderdaad, staat erin, ik zie alle pakketten zoals die eerste van mobistar met vierkantjes maar die V2 is er niet... (laatste pakket alfabetisch is zuijlen rep...dus we spreken over juiste, maar mobistar V2 niet te zien)
|
|
|||
|
|||
nu zou die er echt tussen moeten staan ik zie hem namelijk
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mom ga ze de goede grote geven. 5 minuutjes
update nu eens astro astro nee want dat is stelen en dat willen we niet Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-09-08 om 00:50. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Je kan natuurlijk ook "makeitmine" downloaden via cydia kan je
ook je carrier logo mee costumize. (natuurlijk niet zoals de echte costum logo's ) |
|
|||
|
|||
maar als ik het goed had deed makeitmine het op een manier dat als je van provider veranderd dat niet zag (roaming) en dat kan met deze packages wel gewoon.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad stelen doen we niet.
Logo is nu de juiste grootte maar staat iets te hoog, zou 1mm lager moeten staan (staat precies boven tegen rand gedrukt, niet mooi tov de rest op die balk). Ook is er een wit puntje in de 'a' van mobistar als je het op zwarte achtergrond ziet. Kan je dit nog is proberen aan te passen? Of is het te moeilijk? |
|
|||
|
|||
nee dat is wel aan te passen just wait and see je merkt de update vanzelf zometeen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
update is there
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar wel erg makkelijke manier om je carier te costumize Zelf ga ik ook nog een costum logo gebruiken inplaats van een naam Alleen nog even 1 vinden die ik mooi vind (of ik neem de logo van t-mobile). Ben er allemaal nog niet helemaal uit teveel opties |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
Carrier Logo weg | Davidduzy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-06-10 12:18 |
carrier logo proximus | venereaz | Archief | 2 | 28-06-09 11:59 |
België: Proximus carrier logo | crunch | Overige providers België | 5 | 21-08-08 21:12 |
|
|