Carrier logo's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nogal moeite met het installeren van de vodafone logo. kan iemand mij van begin tot eind uitleggen hoe ik dit kan veranderen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nogal moeite met het installeren van de vodafone logo. kan iemand mij van begin tot eind uitleggen hoe ik dit kan veranderen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Erna ga open je winscp en ga je naar de map System/Library/Carrier Bundles/proximus_belgium/ 3) Selecteer alle bestanden in de map (proximus_belgium) 4) ga naar eigenschappen van de bestanden (rechtermuisknop) 5) zet ocataal op 0755 (of 0775). 4) iphone rebooten, erna zou het erop moeten komen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als het mee zit komt straks Installer 4 uit met hopelijk de repo van ifoneguide. Daar zat namelijk ook de carrierlogo's bij.
Sinds 2.0 heb ik gewoon weer NL_KPN staan i.p.v. het logo, ik wacht wel even.
|
|||
|
|||
Bel proximus
Hey,
ik vroeg me af of ik van het "BEL PROXIMUS" niet gewoon Proximus kan maken. Het stomme is nu dat er BEL... staat bovenaan m'n iPhone 3G... is niet zo mooi... weet iemand of dit aan te passen is ? Groeten! Pieter. |
|
||||
|
||||
samengevoegd
installeer makeitmine via cydia. Laatst gewijzigd door Bomans; 11-08-08 om 11:14. |
|
||||
|
||||
hihi langleven het internet en de forums. Ben nu al de hele dag bezig. Eerst gejailbreakt nu dit even aangepast.
Info topic oké |
|
|||
|
|||
en voorde kpn gebruikers kan je het kpn logo neerzetten via apt.zuijlen.eu
|
|||
|
|||
sommige staan ook in cydia t-mobile, vodafone en nog paar uit amerika e.d
sections/tweaks maakt eiglijk niet uit dat er bijstaat voor amerika aus oid in installer ook carrierbundle aardig keuze uit
ik hou van werk!..........kan er UREN naar kijken! iphone 4 4.1 jailbroken not working totally yet Laatst gewijzigd door mausie; 19-08-08 om 12:19. |
|
|||
|
|||
Is het normaal dat ik met Mobistar geen operator logo heb? Ik heb gezien en de logo's staan er wel perfect in. Maar ik zie alleen maar Mobistar staan. Wat moet ik doen om dit op te lossen?
|
|
|||
|
|||
Voeg de iFoneguide repo even toe aan Installer 4.0 op je iPhone. iCarrier van Fab1Man werkt perfect! Ook voor Mobistar...
http://repo.ifoneguide.nl |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb hem toegevoegd, met de custom ipv text... (of is dat verkeerd?) en er blijft gewoon Mobistar staan ipv het logo. MVG |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu is toevallig een andere sim in mijn iPhone gestoken, van Proximus en daar krijg ik wel gewoon het logo van Proximus. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|||
|
|||
Ik zal jullie even op de hoogte brengen. Mijn installatiemethode wordt niet goed door Installer 4.0 begrepen. Het is zeg maar té zwaar en alles handmatig doen, is niet erg update-vriendelijk. We zijn momenteel bezig met iFoneguide om naar Cydia over te stappen, maar hoe lang dit nog gaat duren kan ik jullie helaas niet vertellen. Zelf wil ik het ook graag via Cydia beschikbaar stellen, maar het moet eerst goed getest worden.
|
|
|||
|
|||
in Cydia de repository van Hackers.nl toevoegen daar staan de nederlandse en als ik het goed heb ook de operator logo's voor belgie.
succes ps: als het niet direct effect heeft even de telefoon rebooten natuurlijk. Laatst gewijzigd door Def9; 14-09-08 om 14:41. Reden: spelling correctie :P |
|
||||
|
||||
heb het juist een bekeken maar staan alleen die voor NL
|
|
|||
|
|||
astro email mij de belgische logo's en dan maak ik er nu meteen een voor je
en dan verschint die zo in apt.hackers.nl cydia repo en even een opmerking ifoneguide overstappen naar cydia zijn ze van hun geloof gestapt kan me nog herinneren dat ik ooit had voorgesteld om cydia te doen maar toen wouden ze er niks van weten? anyway ifoneguide ik wil jullie wel helpen hoor om een cydia repo te realiseren Citaat:
apt.hackers.nl Update: er staat nu een mobistar logo in apt.hackers.nl. //Modbreak: volgende keer de edit knop gebruiken! Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-09-08 om 17:14. |
|
|||
|
|||
Super, het werkt... Maar kan er misschien nog een optie 2 worden gemaakt met dit logo?
http://www.hotspotretail.com/db/WAS4...ar_100x100.jpg Ik vind dit net iets overzichtelijker eigenlijk... |
|
|||
|
|||
Citaat:
alex@hackers.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
Carrier Logo weg | Davidduzy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-06-10 12:18 |
carrier logo proximus | venereaz | Archief | 2 | 28-06-09 11:59 |
België: Proximus carrier logo | crunch | Overige providers België | 5 | 21-08-08 21:12 |
|
|