Batterij iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tommyf16 Hoeveel augustus komt ie dan uit in turkije? want ik ben daar t/m 6augustus. Er werd bij de media markt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
İk zal als ik terug ben van de middelanse zee even langs de media markt gaan
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij is al terug in Nederland Hij geeft aan daar te zijn TOT 6 augustus |
|
||||
|
||||
weetje,je kan ook gewoon een nieuwe batterij kopen,want de iphone 3g heeft een batterij die je neit hoeft te solderen.je kan hem dr zo in klikken als je de achterkant dr af hebt
|
|||
|
|||
@legacy
Kan die klant van je dat niet vertellen? Ik weet er niks van. Googelen ook niet gelukt?
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou dit nog op te lossen zijn op een of andere manier? Ifix.com ken ik, maar lijkt mij een zeer kostelijke oplossing? Of ga ik alvast sparen voor een 3GS? (btw: ik dacht altijd dat mijn iPhone het op een dag zou begeven door hem te laten vallen, of dat ik hem zou verliezen ofzo. Echt behoorlijk frustrerend dus dat het op zo een dwaze manier is moeten gebeuren) |
|
|||
|
|||
ga maar sparen voor een 3GS
reparatie is minstens 150 euro denk ik hoor, dat zou ik er niet voor overhebben in ieder geval, zou lkkr voor de 3GS gaan dan ow en btw: netspanning of laden via usb maakt wel degelijk een groot verschil. netspanning gaat de batterij langer mee (langer zo van je kan er langer mee vooruit, bijv. 2 dagen ipv 1,5 ofso, niet dat de batterij langerrrr mee gaat) nja hoop dat t duidelijk is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 batterij | ric12 | iPhone algemeen | 9 | 12-11-10 13:00 |
iPhone 4 Batterij | PepeTheNit | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 21:42 |
Batterij iphone 4 | Davidduzy | Archief | 1 | 31-07-10 12:12 |
iPhone Batterij | Blaster | iPhone algemeen | 5 | 13-09-09 21:13 |
|
|