//

Apple I.D. vergrendeld

Apple I.D. vergrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De uitzondering bevestigt de regel! Mooi dat het is gelukt. De originele aankoopbon doet het altijd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-09-16, 13:16
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De uitzondering bevestigt de regel! Mooi dat het is gelukt. De originele aankoopbon doet het altijd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-09-16, 08:14
tratra's schermafbeelding
tratra tratra is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: at home
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoozoozimp Bekijk bericht
Mijn Apple I.D. is ontgrendeld door Apple!
En dat dankzij de originele aankoopbon en de originele verpakking..
zoozoozimp.
Had @iPhoneAlot toch de goede oplossing! En wel zonder sarcasme!
Moet niet gekker worden op dit forum 😶
  #23  
Oud 28-09-16, 10:16
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Aan tratra,
Een andere medewerker aan de lijn met informatie die de vorige niet had gegeven en mijn probleem was opgelost.
En jazeker,het kan ook zonder sarcasme.
ik kwam hier hulp vragen en de verdachtmakingen vlogen mij om de oren,sorry maar dan gaan mijn haren rechtop staan.
zoozoozimp.
  #24  
Oud 28-09-16, 10:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoozoozimp Bekijk bericht
ik kwam hier hulp vragen en de verdachtmakingen vlogen mij om de oren,sorry maar dan gaan mijn haren rechtop staan.
Als je wat langer op het forum actief bent zal je merken dat er bijna dagelijks nieuwe leden opduiken met een geblokkeerd iCloud Apple ID. Vergeten paswoorden, iCloud activation lock, enz... enz... Dat neemt soms pandemische vormen aan.
  #25  
Oud 28-09-16, 10:34
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

OW, boehoehoe, de wereld is zoooo gemeen tegen me. Ik geef halve informatie op een forum waar steeds mensen vragen komen stellen over omzeilen van beveiliging en dan denken ze dat ik misschien ook een gestolen toestel heb.
Ja, sorry. Zoals een ander ook al aangaf is dat wel wat er gebeurd. Als je even eerst rondgekeken had dan had je dat kunnen weten. Wat is er mis met tegengas geven tegen mensen die wellicht jouw of mijn gestolen Apple devices proberen te gebruiken. Zeker iemand die een nieuw account heeft en meteen vraagt hoe de beveiliging te omzeilen is, komt helaas in de huidige maatschappij in eerste instantie verdacht over.
Bekijk het eens van die kant.

We proberen hier zo breed mogelijk te helpen, maar op dit vlak moet je het toch wel eens zijn dat enige voorzichtigheid geboden is.
Had je meteen in je eerste posting erbij gezet dat je de originele aankoopbewijzen van het toestel zo hebt liggen, dan was het heel anders gegaan. Als je de originele aankoopbewijzen hebt, had dan beschreven waarom Apple je niet verder wilde helpen. Eea had je ook achter kunnen komen door eerst even de topics door te lezen waarvan er al zo veel hier staan (vaak van mensen die een keer wat vragen, merken dat ze met een gestolen device/account niet verder komen en nooit meer wat van zich laten horen).

Daarnaast heb ik (met een ondertoon wellicht) toch een aardige posting met wat vragen geplaatst, waar ene alleen maar uitpikt dat ik blijkbaar gemeen tegen je doe. Inhoudelijk doe je er verder niets mee. Je gaat alleen meteen er tegenin (kan ook gezien worden als geen goed teken).
Ik spreek voornamelijk voor mezelf, maar we kunnen alleen maar iets met wat de ander (jij) ons verteld, dat kunnen we combineren met eerdere ervaringen op het forum hier. Meer kunnen we ook niet. Toch proberen we zoveel mogelijk te helpen. Ik zou zeggen, doe een tijdje mee. Lees de topics mee en probeer mee te denken en mee te helpen. Dan zie je vanzelf in no-time de andere kant van het verhaal.
  #26  
Oud 28-09-16, 12:08
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Mijn haren liggen plat dus geen sarcasme.
Doordat het mijn eerste keer op een forum was begrijp ik nu dat mijn onkunde deels aan de problemen ligt,en ook dat ik mensen nooit tegemoet treed met verdachtmakingen.Met jullie ervaringen op een forum begrijp ik nu dat mijn Apple I.D. probleem voor jullie verdacht zal overgekomen zijn.
Ik wil het is duidelijk uitleggen.
Om ongekende reden was mijn Apple I.D. plots vergrendeld.
Mijn inlog is wel degelijk een icloud.com mailadres.
Ook dat was vergrendeld.
Ik melde mij aan op de site om mijn I.D.te ontgrendelen en daar kon ik kiezen uit 2 opties:Apple stuurt een mail met oplossing naar mijn mailadres,heb dat geprobeerd maar kon natuurlijk niet op dat mailadres,had daar ook een tweede mailadres opstaan maar door ondertussen van provider te zijn veranderd en rats vergeten dat aan te passen was dat niet meer bereikbaar.
Optie 2:ik beantwoord de beveiligingsvragen,maar die had ik vroeger nonchalant ingevuld en dat was mijn grote fout,had die wel opgeschreven maar vond ze ni meer.
Ben dan gaan zoeken op internet en de beste reden leek mij:bellen met Apple Support.
Daar zegde degene die ik aan de telefoon had dat het alleen kon ontgrendeld worden door de beveiligingsvragen te beantwoorden,heb dan heel de uitleg gedaan en hij zegde mij dat hij mij dan niet kon helpen.
Heb dan naar mijn provider gebeld met de hele uitleg en hem gevraagd of het een oplossing zou zijn om een andere simkaart erin te steken,maar dat was geen oplossing omdat Apple het toestel zelf vergrendeld.
En zo kwam ik op dees forum terecht in de hoop dat er toch iemand een oplossing zou hebben.
Dan nog is een laatste keer naar Apple gebeld en dat was mijn geluk,een andere medewerker die mij zegde dat er nog een laatste oplossing was en dat was met de aankoopbon en de origenele verpakking met nummer op.Gelukkig had ik dat allebei nog bewaard.
Zo gedaan en mijn Apple I.D. Is ontgrendeld.
Ik besef nu dat door alle stomme toevallen het voor jullie waarschijnlijk raar en ongelovig overkwam,maar het is wel degelijk mijn Iphone.
Groetjes van zoozoo.
  #27  
Oud 28-09-16, 12:22
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Goed verhaal. Fijn dat je het zo nog even verteld. dat is een stuk duidelijker.
Ik kan me voorstellen dat die vragen nog wel eens nonchalant worden beantwoord (je weet toch je wachtwoord, dus waarom zou je die vragen bewaren).
De aankoopbon was hierin dus het grote antwoord. Goed dat je dat bewaard hebt. Ik neem aan dat je gelijk de vragen nu goed hebt ingevuld en goed gedocumenteerd hebt?
Je bent in ieder geval vasthoudend, hopelijk blijf je hier hangen om mee te helpen.
  #28  
Oud 28-09-16, 14:43
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Bedankt Blazez,blijf hier zeker nog wat rondhangen maar eerst ga ik het forum is verkennen en als ik daarna kan helpen is dat met graagte gedaan.
  #29  
Oud 28-09-16, 15:28
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoozoozimp Bekijk bericht
Bedankt Blazez,blijf hier zeker nog wat rondhangen maar eerst ga ik het forum is verkennen en als ik daarna kan helpen is dat met graagte gedaan.
Een wat ongelukkige start, maar met een goede afloop. Welkom op dit leuke en leerzame forum!
  #30  
Oud 28-09-16, 16:26
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Dankjewel IPhoneAlot voor de vriendelijke verwelkoming!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple id vergrendeld ds83 iPad algemeen 3 07-06-15 14:07
Apple id vergrendeld Elvera iPhone algemeen 19 05-11-12 16:23
apple id vergrendeld en werkt niet meer boudewijn2212 iPad algemeen 1 07-12-11 13:14
tijdens bellen Apple icoon en vergrendeld Dan iPhone algemeen 1 01-10-10 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.