//

Apple I.D. vergrendeld

Apple I.D. vergrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Apple !D. is om onduidelijke reden vergrendeld,heb met Apple contact gehad maar zij kunnen niets doen. Mijn Apple I. D. Is een Icloud mailadres ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-16, 14:13
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard Apple I.D. vergrendeld

Mijn Apple !D. is om onduidelijke reden vergrendeld,heb met Apple contact gehad maar zij kunnen niets doen.
Mijn Apple I. D. Is een Icloud mailadres en ook vergrendeld.
De vragen die ik ooit moest beantwoorden en die ze nu vragen heb ik niet meer.
Wil mijn iphone terug instellen met een nieuw Apple I.D.maar dan moet ik inloggen op het vergrendeld I.D.om mijn Iphone te kunnen wissen en dat gaat dus niet.
Is er iemand die een oplossing weet voor dit wel heel ambetant probleem?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-16, 15:03
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoozoozimp Bekijk bericht
Mijn Apple !D. is om onduidelijke reden vergrendeld,heb met Apple contact gehad maar zij kunnen niets doen.
Mijn Apple I. D. Is een Icloud mailadres en ook vergrendeld.
De vragen die ik ooit moest beantwoorden en die ze nu vragen heb ik niet meer.
Wil mijn iphone terug instellen met een nieuw Apple I.D.maar dan moet ik inloggen op het vergrendeld I.D.om mijn Iphone te kunnen wissen en dat gaat dus niet.
Is er iemand die een oplossing weet voor dit wel heel ambetant probleem?
Alvast bedankt!
Lukt het niet om eventueel enkel een nieuw wachtwoord aan te maken om terug in je account te geraken? https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 25-09-16, 15:03
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Bijkomende vraag!
Kan ik een nieuwe simkaart in mijn iphone steken en hem instellen met een nieuw Apple I.D.? En kan ik mijn bestaand telefoonnummer behouden?
Sorry als dit verwarring geeft maar ben een beteke wanhopig op zoek naar een oplossing.
Alvast mercieke's!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2016 om 14:07 ----------

Bedankt Scooter om te reageren maar heb alles al geprobeerd en ook gebeld met Apple,zij kunnen geen oplossing geven omdat ik de antwoorden van hun oorspronkelijke vragen niet meer weet.
Eigen fout maar het is nu zo.
  #4  
Oud 25-09-16, 15:08
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoozoozimp Bekijk bericht
Bijkomende vraag!
Kan ik een nieuwe simkaart in mijn iphone steken en hem instellen met een nieuw Apple I.D.? En kan ik mijn bestaand telefoonnummer behouden?
Sorry als dit verwarring geeft maar ben een beteke wanhopig op zoek naar een oplossing.
Alvast mercieke's!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2016 om 14:07 ----------

Bedankt Scooter om te reageren maar heb alles al geprobeerd en ook gebeld met Apple,zij kunnen geen oplossing geven omdat ik de antwoorden van hun oorspronkelijke vragen niet meer weet.
Eigen fout maar het is nu zo.
kijk nog eens op deze link
https://support.apple.com/nl-be/HT201485
  #5  
Oud 25-09-16, 15:16
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Daar zit juist mijn probleem.
Vermits ik de vragen niet kan beantwoorden kunnen ze een mail sturen en dat zou de oplossing zijn maar het probleem is dat die mail ook vergrendeld is omdat het een icloud.com mail is die dient als mijn Apple I.D.
Toch heel erg bedankt om te willen meezoeken!
  #6  
Oud 25-09-16, 15:23
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoozoozimp Bekijk bericht
Daar zit juist mijn probleem.
Vermits ik de vragen niet kan beantwoorden kunnen ze een mail sturen en dat zou de oplossing zijn maar het probleem is dat die mail ook vergrendeld is omdat het een icloud.com mail is die dient als mijn Apple I.D.
Toch heel erg bedankt om te willen meezoeken!
Misschien dat andere slimmere koppen hier u wel kunnen helpen
  #7  
Oud 25-09-16, 15:35
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Met een beetje geduld hoop ik op een oplossing.
Scooter,toch bedankt!
  #8  
Oud 26-09-16, 00:35
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Kan aan mij liggen, maar er zit toch altijd een tweede mailadres aan je Apple id? Sterker nog, het is mij nog nooit gelukt om m'n iCloud adres als primair adres te zetten. Moet perse een ander adres zijn.
Dat andere email adres heb je ook niet meer? Of daar heb je (toevalligerwijs) net even geen toegang meer op.

En de persoonlijke vragen. Daar weet je je persoonlijke antwoorden niet meer op? Vragen als wat was je eerste huisdier . . . Tenzij je complete BS ingevuld hebt (stom), neem ik toch aan dat een tijdje later deze informatie ineens veranderd.
Apple support vraagt tenslotte echt de betreffende vraag waarop jij het antwoord moet weten. Dus als jij ooit je eerste huisdier hebt ingegeven, dan vragen zij niet welke vraag heeft u ingevuld,maar ze vragen echt wat je eerste huisdier was.

En voor zover ik weet is het niet mogelijk om als je op zoveel punten je informatie niet meer weet of onzin hebt ingevuld bij je toestel te komen. Gelukkig maar, ik ben daar blij om dat deze beveiliging er op zit. Dat maakt deze toestellen vele malen minder interessant om te stelen.
  #9  
Oud 26-09-16, 01:23
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Blazez,ook voor u een "mercie"om te willen reageren,dit is echt een antwoord waar ik veel aan heb!
Wat zou een mens doen zonder zoveel doorzicht van een helpende medemens.
zoozoozimp groet u!
En euh...... niks aangenamers te doen?
  #10  
Oud 26-09-16, 08:27
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

https://support.apple.com/nl-nl/HT204106

Probeer bovenstaande link eens
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
  #11  
Oud 26-09-16, 08:34
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ik weet anders ook niet beter dan dat je een iCloud adres NIET als primair adres kunt gebruiken.
  #12  
Oud 26-09-16, 08:49
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoozoozimp Bekijk bericht
En euh...... niks aangenamers te doen?
Nee, inderdaad had ik even niets aangenamers te doen. Vandaar dat ik even hierheen kwam om te kijken of ik nog iemand kon helpen met wat problemen. Maar bedankt voor je sarcasme hoor. Dat doet het altijd goed.
Ik zat me al af te vragen wanneer het volgende "ik ben mijn appleid gegevens kwijt" topic hier zou komen van iemand die zich alleen maar aanmeld om daar vragen over te stellen. Iedere keer levert dat de mooiste verhalen op.
En als je dan kritische vragen gaat stellen, dan schiet men meestal direct in de verdediging.
Je had natuurlijk ook gewoon inhoudelijk op mijn posting in kunnen gaan. Er zat wel degelijk een goede gerichte set vragen in. Ik zie dat touchme dat ook inmiddels al bevestigt.
Een ieder die hier komt met "ik ben mijn beveiligingsgegevens kwijt en Apple wil me niet helpen" heeft in mijn boekje helaas in eerste instantie de schijn tegen. Het komt bij mij per definitie over als "ik heb een iPhone gekocht/gevonden/gestolen en nu baal ik er van dat er een Apple id beveiliging van een ander op zit die ik er niet af kan krijgen". Cynisch? Ja zeker, maar wel realistisch. Die beveiliging is er miet voor niets, sorry.
  #13  
Oud 26-09-16, 11:41
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

@Blazez
Precies en je schrijft ongeveer mijn eerste gedachte op.
Het blijft altijd weer leuk om deze topics te lezen.
  #14  
Oud 26-09-16, 11:50
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

@zoozoozimp
Wat jij na 5 berichten niet kunt weten, is dat je de zoveelste op rij bent die met tegenstrijdige en twijfelachtige informatie probeert een Apple-ID te omzeilen. De oplossing voor het probleem is simpel: je meldt je met toestel, het oorspronkelijke aankoopbewijs en een geldig identiteitsbewijs bij de Apple Store en jouw probleem wordt soepel opgelost. Ook ik heb echter het donkerbruine vermoeden, vanwege het kromme verhaal, dat het geen zuivere koffie is.

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 26-09-16 om 16:33. Reden: Typo
  #15  
Oud 26-09-16, 11:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Ik weet anders ook niet beter dan dat je een iCloud adres NIET als primair adres kunt gebruiken.
Is dat zo? Dan heb ik iets heel erg verkeerd gedaan want ik heb een iCloud adres (@me.com) als primair adres.

  #16  
Oud 26-09-16, 12:12
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

@me.com is toch ergens iets anders als @icloud.com (ondanks dat ze voor veel doeleinde=n gelijk zijn).
Op appleid.apple.com kan ik niet mijn @icloud.com adres als primair appleid adres zetten. geprobeerd, niet mogelijk. Als secundair adres kan het wel.
Of ik daar het @me.com adres in kan vullen? geen idee. Ik heb dat adres wel, maar werkelijk nog nooit gebruikt.
Ik kan daarintegen wel overal inloggen met @icloud.com. Ik kan apps kopen, starten en inloggen op icloud met mijn @icloud.com adres. Ik heb dus bij mijn settings ook @icloud.com staan. Maar instellen als primair adres is mij nog nooit gelukt.
Nu net nog even geprobeerd te kijken, maar de site is momenteel zooooo traag (hier bij mij) dat dat even niet gaat.
  #17  
Oud 26-09-16, 12:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
@me.com is toch ergens iets anders als @icloud.com (ondanks dat ze voor veel doeleinde=n gelijk zijn).
@iCloud.com is een alias op @me.com. Dat zal ik dan ook weer moeten bewijzen. Het is wel wat met dit forum.



Ik had sinds 2001 een @mac.com adres. Dan sinds MobileMe een @me.com adres en sinds iCloud is er een @icloud.com alias bijgekomen.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 26-09-16 om 13:01. Reden: Schreifvauten
  #18  
Oud 27-09-16, 06:03
zoozoozimp zoozoozimp is offline
• iOS 7.1.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 10
Standaard

Mijn Apple I.D. is ontgrendeld door Apple!
En dat dankzij de originele aankoopbon en de originele verpakking.
Gelukkig is mijn organisatie beter in het bewaren van papieren dan in het bewaren van de antwoorden op beveiligingsvragen.
Mijn dank aan degenen die mij wel geloofwaardig vonden en die begrijpen dat fouten maken niet het synoniem is van domheid.
Apple blijft voor mij de nummer 1 in kwaliteit en beveiliging want dit was mijn eigen fout.
En aan "Blazez" mijn "sarcasme" was nog heel mild.
zoozoozimp.
  #19  
Oud 27-09-16, 10:31
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Blij voor u dat het opgelost is
  #20  
Oud 27-09-16, 13:02
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
@me.com is toch ergens iets anders als @icloud.com (ondanks dat ze voor veel doeleinde=n gelijk zijn).
Op appleid.apple.com kan ik niet mijn @icloud.com adres als primair appleid adres zetten. geprobeerd, niet mogelijk. Als secundair adres kan het wel.
Of ik daar het @me.com adres in kan vullen? geen idee. Ik heb dat adres wel, maar werkelijk nog nooit gebruikt.
Ik kan daarintegen wel overal inloggen met @icloud.com. Ik kan apps kopen, starten en inloggen op icloud met mijn @icloud.com adres. Ik heb dus bij mijn settings ook @icloud.com staan. Maar instellen als primair adres is mij nog nooit gelukt.
Nu net nog even geprobeerd te kijken, maar de site is momenteel zooooo traag (hier bij mij) dat dat even niet gaat.
Nog even als toevoeging. Als je uitlogt bij iCloud op een apparaat, kun je vervolgens een Apple ID (Via instellingen -> iCloud) aanmaken met @icloud.com als primair e-mailadres.
__________________
War, war never changes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple id vergrendeld ds83 iPad algemeen 3 07-06-15 14:07
Apple id vergrendeld Elvera iPhone algemeen 19 05-11-12 16:23
apple id vergrendeld en werkt niet meer boudewijn2212 iPad algemeen 1 07-12-11 13:14
tijdens bellen Apple icoon en vergrendeld Dan iPhone algemeen 1 01-10-10 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.