//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jullie hebben er maar geluk mee ik hoop dat ik de mijne snel weer terugkrijg....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02-08-08, 18:56
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Jullie hebben er maar geluk mee ik hoop dat ik de mijne snel weer terugkrijg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 02-08-08, 19:57
Jelmar Jelmar is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Mijne is van week 29, en nergens geen last van gelukkig
  #43  
Oud 02-08-08, 20:12
HPSterk HPSterk is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Fryslân
Berichten: 22
Standaard

En waar staat dat? Dat 27 en daarvoor scheurtjes krijgen? Leuk om te zeggen, maar een bron zou nog wat beter zijn... die van mij is namelijk 27 (zwart) en heb tot nu toe 1 scheurtje ontdekt
  #44  
Oud 02-08-08, 20:21
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

staat hier bij sommige discussies vermeld, op google valt het ook terug te vinden, op apple support forum.. gewoon ff zoeken he
  #45  
Oud 02-08-08, 20:40
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Op al die forums die bezig zijn met het onderzoek naar de weeknummers spreken ze nergens dat het probleem is opgelost na week 27. Integendeel hier kan je zien dat iemand die cracks heeft met een iPhone van week 29. 3G - Cracks in Plastic Housing - Page 10 - Mac Forums en nog een voorbeeld: http://forums.macrumors.com/showthre...525177&page=14

Laatst gewijzigd door pwain; 02-08-08 om 20:46.
  #46  
Oud 02-08-08, 20:47
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik zeg ook niet dat het waar is, integendeel, ik geloof hier zelf ook niks van..ik zeg alleen dat ik het op sommige forums ben tegengekomen..
  #47  
Oud 02-08-08, 20:49
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
ik zeg ook niet dat het waar is, integendeel, ik geloof hier zelf ook niks van..ik zeg alleen dat ik het op sommige forums ben tegengekomen..
Geef dan jouw bron eens net zoals HPSterk het vraagt.
  #48  
Oud 02-08-08, 20:58
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

One More Thing - iPhone 3G gekraakt

Berend zegt:

1 augustus 2008 op 19:20
heeft eric helemaal gelijk in, ik ga hem ook pas kopen als alle fouten eruit zijn, helaas zijn er altijd mensen die hem vanaf minuut 1 moeten hebben. Die zien nu zelf de nadelen ervan in.
Ontopic; Ik las dat die scheurtjes alleen in de iphones voorkomen die zijn geproduceerd in week 27 en daarvoor ( Dit kan je zien aan de laatste 2 cijfers van je serie nummer)
  #49  
Oud 02-08-08, 21:03
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

OK...met alle respect nu (ook voor Berend).

Maar we weten nu wel dat de bron niet zo betrouwbaar is. Ook al aangezien het feit dat ik enkele post aangaf van gebruikers na week 27 met enkele scheurtjes.

Dus voor degene die al valse hoop hadden omdat zij weeknr. 28 of later hebben...pech. Er kunnen nog scheurtjes komen.

Ik denk dat we in eerste instantie de code van het serienummer moeten doorgronden. Volgens mij is gewoon de derde letter het jaartal (8 = 2008). En zouden de eerste twee overeen komen met de fabriek. Misschien is er wel een (gebrekkige) lading van een bepaalde fabriek buitengeraakt en zijn hier de problemen mee begonnen? Het is allemaal wat giswerk.
  #50  
Oud 07-08-08, 16:43
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

***** zooi,

Heb ik eindelijk mijn iPhone terug na 1 week. Blijkt dat er niks aan veranderd is. Ik geef hem mee aan de reperateur met de mededeling dat er een scheur in de behuizing zit en ik krijg hem precies zo terug als dat tie was. Zometeen maar even met T-Mobile bellen. Wat een bullshit is dit.
  #51  
Oud 07-08-08, 17:27
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

pff vind het erg vervelend voor joiu batumulia..
zeer lullig dat je hem hetzelfde terug krijgt.. echt een *** service..
zeiden ze het er niet bij toen je hem kwam halen dat ze er niks aan hadden gedaan?
en waarom moest je dan een week wachten totdat je hem terugkreeg, als ze er toch niks aan hebben gedaan.. ik zou er iig zeker achteraan gaan als ik jou was.. dit zou ik niet pikken.. garantie = garantie..
  #52  
Oud 07-08-08, 17:58
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Ze kwamen hem brengen (ProAssist, telefoon verzekering van T-Mobile) Maar die vent wist ook niet wat er aan gedaan was dus die ging ook weer gauw weg. Toen ik ging kijken onder het licht zag ik dat hetzelfde scheurtje er nog steeds zat. Beetje jammer.
  #53  
Oud 07-08-08, 18:02
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

echt slechte service ja.. in amerika lijkt het wel of ze de iphones massaal omruilen als je dat leest op apple support forum..
maar ging het via de tel.verzekering of via de fabrieksgarantie van apple?
Heb je inmiddels al naar t-mobile gebeld?
  #54  
Oud 07-08-08, 18:14
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Nog niet naar T-Mobile gebeld, ging via de telefoonverzekering, misschien moet ik me maar is gaan beroepen op de fabrieksgarantie. Die beloofd immers dat het product de klant schadeloos moet bereiken.
  #55  
Oud 07-08-08, 18:16
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik zou het iig via de fabrieksgarantie proberen. had ik eigelijk al meteen gedaan als ik jou was.. en wat betreft pro assistent.. tsja.. hoor van veel mensen dat daar op fora als kassa en opgelicht nogal wat klachten over zijn..
  #56  
Oud 07-08-08, 18:22
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Ja ik kon ook niet weten dat ProAssist zo ***** doet. Ik ga bellen met T-Mobile en kijken of hun mij gewoon een nieuw toestel kunnen geven. Ik ga echt niet zoveel weken wachten tot ik mijn iPhone weer terugkrijg.
  #57  
Oud 07-08-08, 21:08
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ik begrijp het ook niet echt helemaal. In Amerika ga je gewoon rechtstreeks naar een Apple shop en deze doen blijkbaar helemaal niet moeilijk als je de Apple forums mag geloven.

De Apple shops ruilen gewoon je iPhone om. Waarom past Apple die regel niet overal toe? Laat ze in de landen waar geen Apple shops zijn de telecom dealers de iPhones omruilen. Of zouden gewoon de Telecom dealers zeggen dat ze het niet mogen van Apple zonder dat ze hier eigenlijk achter hebben geïnformeerd?
  #58  
Oud 10-08-08, 17:14
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

heeft apple NOG STEEDS niet gereageerd? vind het echt belachelijk.. en dan maken ze zich wel druk om mobileme, terwijl dit een veel groter probleem is naar mijn inziens..
  #59  
Oud 12-08-08, 10:15
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Dit is zeker een groter probleem, misschien dat we met z'n alle Kassa! moeten emailen? Media aandacht schijnt fabrikanten altijd wel over de streep te trekken, dat was destijds ook met de Sony PSP, toen werd hij niet geruild bij dode pixels maar na een uitzending van Kassa! wel.
  #60  
Oud 12-08-08, 12:25
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik hoor ook van verschillende kanten dat alleen de t-mobile verzekering pro-assistent een nieuwe iphone geeft als die niet meer gerepareerd kan worden, en je bij andere verzekeringen zoals lifeline alleen geld terug krijgt? lijkt me belachelijk als dat zo zou zijn dat alleen pro assistent nieuwe toestellen achter de hand zou hebben..
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.