Citaat:
|
Na uitvoerig onderzoek blijkkt de mijne er geen last van te hebben. Lucky me.
Maar inderdaad Destiny; wat heb jij al pech geahd! |
haarscheurtjes en Mobistar
Heb uiteindelijk een dossier overgemaakt aan de ombudsman "telecommunicatie" en ze hebben bevestigd dat ze weer een dossier tegen mobistar hebben opgestart en overgemaakt aan Mobistar. Apple heeft me via mail laten weten dat de "verkoper" verantwoordelijk is voor de garantie. Ze doen in België géén ondersteuning voor de iPhone, alles verloopt via Mobistar en mobistar geeft dit uit handen aan Dynafix. Ze beoordelen daar de toestellen en classeren alle scheurtjes etc als "val & drukschade", deze wordt volgens de Apple voorwaarden inderdaad niet gedekt. De grote fout die de Mobistarwinkels maken is op de reparatiebon niet vermelden dat er expertisekosten aan verbonden zijn. Ik heb mijn toestel terug, niet hersteld en na discussie en één week mailen zonder de expertise kosten. Volgens econolische zaken die de klachten dossiers overmaakt zal ik in juni antwoord moeten krijgen over de eventuele oplossing door Mobistar. Heb wel mijn abbo opgezegd ( 4 gsm nummers) en overgestapt naar Base. De commerciele dienst heeft me wel nog enkele malen gebeld voor een contractverlenging, voor een abbo "vaste lijn" en andere aanbiedingen, ieder werkt daar naast mekaar door. Ik heb telkens mijn grieven uitgelegd en telkens zeggen ze oh daar zullen we nota van nemen. Maar voor mij hoeft Mobistar niet meer.
BTW mijn iphone werkt trouwens perfect. |
Gents,
Zoals belooft zou ik mij melden als ik via Solid Vision een nieuwe iphone zou krijgen. Ik had hem op maandag aan hun aangeboden ivm haarscheurtjes en een mute knop aan de zijkant die defect was. Solid Vision heeft deze daarop ingenomen en woenddag morgen werd gebeld dat mijn nieuwe Iphone 3G binnen was. De oude was simlock vrij gemaakt door T-mobile (dik voor betaald) verteld dat deze simlock vrij was en of de nieuwe dat ook kon worden gemaakt. Moest ik zelf doen bij T-mobile heb ze gebeld maar stopte mijn eigen simkaartje van Telfort er in en hup, hij deed gelijk ik kreeg een nieuw toestel die all simlock vrij is. Ik ben echt weer heel blij ;) :) |
Citaat:
Citaat:
|
Gevonden :) Ik heb nu dus ook een 5k9 :)
|
Ik heb al reeds lang haarscheurtjes, maar kan helaas mijn iPhone niet missen...heb ook stof onder mijn scherm...
Even moed verzamelen (moet iPhone 3 dgn missen!?) dan zal ik naar de shop gaan en het probleem voorleggen... |
Citaat:
|
ey
ik had hem maandag vlede week in gelever bij het bedrijf dat dat regelt voor T-mobile. en woensdag ochtend werd ik gebeld dat ik mij nieuwe kon komen halen dus supersnel. maar het kan ook langer duren dus reken op 4 a 5 dagen dab valt het niet tegen maar jah waarom zou je hem niet 3 dagen kunnen missen je hebt toch wel ergens een oude mobieltje voor die paar dagen dus ik zou maar zorgen dat je het snel doet |
Citaat:
http://img185.imageshack.us/img185/9783/foto2ze8.jpghttp://img185.imageshack.us/img185/f...jpg/1/w297.png |
Het draadje kan weer even omhoog...helaas....
Er zit in mijn 3de!!! iPhone opnieuw een scheur bij de connector. Ik was gisteren zo sjago dat ik hem bijna uit de auto heb geflikkerd! Straks maar weer naar de roze winkel in de stad. Later meer... |
En dan krijg je weer een nieuwe met haarscheuren :p
Ik wacht met spanning op WWDC. Als er een nieuwe iPhone uitkomt ga ik hem meteen halen. |
Het is niet dat ik geen nieuwe zou willen. Maar voorlopig heb ik deze en gewoon recht op garantie. Lijkt me dus gewoon een gevalletje omruilen
|
Ik geef je ook groot gelijk hoor :p
Ik heb zelf ook 3 witte iPhone's gehad. Totdat ik het beu was en heb geruild tegen een zwarte. Deze heeft ook meerdere haarscheuren, maar zijn veel moeilijker zichtbaar. Ik geef je ook groot gelijk hoor :p Ik heb zelf ook 3 witte iPhone's gehad. Totdat ik het beu was en heb geruild tegen een zwarte. Deze heeft ook meerdere haarscheuren, maar zijn veel moeilijker zichtbaar. |
Oke, ik heb ze gebeld. Ze gaan inderdaad de telefoon aan de deur omruilen. Omdat ik maandag niet thuis ben maar gewoon op het werk komen ze zelfs daar langs!!
Hulde en buiging voor T-Mobile :worship: en dikke, heel dikke boe voor de kwaliteit van de iPhone. :yucky: |
Heb het lang uitgesteld maar ga m'n Iphone nu toch maar echt opsturen! Zie er alleen zo tegenop om m zo lang te moeten missen!
Even wat praktische vraagjes, ik heb een envelop gehad waar ik m'n Iphone met een begeleidend schrijven van de klachten in moet doen. Moet ik mijn Iphone helemaal leegmaken? Gegevens eraf, apps eraf enz of kan ik hem gewoon zo opsturen. En als ik een nieuwe krijg worden apps dan gewoon weer overgezet doormiddel van itunes? Dat blijft gewoon bewaard? Thanx |
iTunes zet alles weer terug. Maar er staan vast veel zaken in je foon die anderen niet hoeven te lezen.
Wat je dus moet doen is syncen met iTunes, dan alles op de iPhone verwijderen wat je weg wil en dan opsturen. Nieuwe iPhone aan iTunes en alles staat weer terug.... |
garantie@mob?
Ik zou het vervolg nog laten horen. Wel ik heb mijn toestel "gratis" teruggekregen. Niet hersteld. Na een mail naar de klachtendienst telecommunicatie en opzegging van mijn 3 abbonementen bij Mobi krijg ik gister een mail van de klantendienst, ze hebben gegevens nodig om het probleem op te lossen ??
citaat mail:"Bedankt voor uw bericht. Om u verder te kunnen helpen, hebben wij van u meer informatie nodig. Kan u ons de onderstaande documenten opsturen naar Mobistar, Reyerslaan 70, 1030 Brussel IMEI nummer Type gsm Naam en adres van de winkel Naam en adres van het herstellingscentrum Herstellingsbon Garantiebewijs Aankoopfactuur van de gsm Zodra wij deze informatie van u ontvangen, helpen wij u verder. Heeft u verder nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren. Steeds tot uw dienst." De grap is dat ik deze gegevens reeds aan 3 personen heb moeten melden. Maar nu ik wegga bij hun willen ze me "verder helpen". Ik wacht af....... |
Hoe zit het met klanten die sinds 1 juli 2008 de 3G hebben gehaald, nu een jaar later een aanbieding kunnen verwachten van T-Mobile:
abbo verlengen met 1 jaar, met een nieuw toestel/iPhone....?:D |
ik ga m morgen ook wegbrengen, scheurtjes in de backcover bij de aansluiting voor de sync/lader kabel en bij de mute knop. Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit, maar over een maand vervalt de garantie, dus wie weet wat het oplevert.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15. |