Scheurtjes
Vandaag mijn witte 16gb iPhone bij Mobistar binnengebracht voor scheurtjes, volgens de verkoper is dit probleem gekend en zou het 2 à 3 weken duren om te herstellen. Dus geen vervanging maar herstelling van de cover.
Afwachten dan maar.... |
Volgens mij krijg je gewoon een nieuwe iPhone 16g wit..heb ik ook gekregen bij de tmobile dan binne 6 dage nog..!!
|
Heb ook net gister 2 haarscheurtjes ontdekt, boven aan bij de aan/uit schakelaar en bij de ingang voor de oordopjes (voelbaar). Hij is wel 3 keer gevallen ofzo, het zal daar door komen.
Ik ben verzekerd voor dat soort dingetjes, gelijk toen ik 'm kocht de verzekering afgesloten voor €7 per maand. Ik ga maandag denk is even vragen hoe en wat bij de T-Mobile shop. Iemand nog tips voor wat ik nog kan doen ofzo? Ik neem aan dat het geen probleem is en onder de verzekering valt. Iemand ervaring mee? (verzekering "Pro Asist") |
Ik heb hem nooit laten vallen en nog zaten die scheurtjes erin dus het hoeft niet eens daardoor te komen ;)
Net telefoon gehad en morgen krijg ik een spiksplinternieuwe iPhone :) |
Op dat telefoontje zit ik ook nog te wachten, onderhand 2,5 week zonder iPhone, best irritant aan het worden.
|
Ja dat durrt lang. Vooral omdat ze zelf aangeven dat er niets wordt gerepareerd maar gewoon vervangen. Dat zou snel moeten kunnen lijkt me.
De mijne ben ik nu kwijt sinds 6 april! |
ook eindelijk een nieuwe iPhone
Na bijna 5 maand 'zeuren' eindelijk een nieuwe iPhone ontvangen. Dit mede (of mischien wel alleen) door de Kassa uitzending. Ben nog altijd niet te spreken over de manier waarop T-Mobile en Apple het 'haarscheurprobleem' hebben aangepakt maar ben wel blij dat het probleem nu eindelijk behalve erkend ook wordt opgelost.
PS de omruil procedure duurde bij mij 23 dagen (verzenden<->ontvangen) |
Ik heb er morgen precies 2 weken op moeten wachten :)
|
Ook ik moet nog steeds mijn iphone terugbrengen ivm
een haarscheurtje. Heb zelf maar 1 klein scheurtje, zouden ze daar moeilijk over doen of ruilen ze alleen om als je meerdere scheurtjes hebt? En is de gemiddelde wachttijd nog steeds 2 weken? En doen ze wat makkelijker met omruilen sinds de uitzending van kassa of doen ze in sommige gevallen nog steeds moeilijk? Ben van plan om hem deze week terug te brengen. |
Binnengebracht bij Mobistarwinkel ? De verkoper van mijn winkel kende de problemen en vertelde 2à3 weken.
Ik wacht af, alleen geen vervangtoestel gekregen, vind ik niet zo stijlvol. |
Ik heb hem weer. Gloedjenieuw :D
|
Heb onderhand mijn toestel ook binnengebracht bij mijn Mobistar Center. Ze vertelde me dat het een gekend probleem is en dat ik mijn toestel binnen tien werkdagen mag verwachten. Ging allemaal erg vlot. Ik ben benieuwd.
|
Zoals al eerder geschreven werd mijn iPhone in december door Apple vervangen!
Dit 2e toestel heeft nu ook weer haarscheurtjes!! bovendien begint er stof zichtbaar te worden achter het displayglas! VAndaag weer met Applecare gebeld. Er wordt mij weer een lege doos gestuurd (wel grappig hoor, die komt extra van de Apple vestiging in nederland naar mij hier in Oostenrijk!!). Ik houd jullie op de hoogte hoe het verder gaat verlopen! |
Mijn toestel heb ik vanmiddag keurig in de doos opgehaald in de shop. Hij ligt nu te syncen, er moet tenslotte ook wat zijn om mee te spelen en te luisteren!
YES!!:D |
Nice :)
Ik hoop het niet maar misschien moet deze ook weer terug :( Als de muteknop is ingeschakeld zeg maar beweegt hij alsnog iets heen en weer. Had mijn vorige niet. Vind het niet erg verder maar weet niet hoe lang hij zo blijft zonder dat het afbreekt :) |
2 Bijlage(n)
Zo alles werkt weer zoals het zou moeten.
Toch wel iets geks aan de hand dat ik graag met jullie wil delen. Eerste wat opvalt is de doos. Deze is wit. En dan niet zoals ik ze eerder op het internet heb gezien voor de refurbished maar een echte doos zoals de zwarte. Verder alles er in (reserve spulletjes dus :cool:) Tweede wat opvalt: het IMEI- en serienummer van de telefoon komen niet overeen met de doos! Wel zin in het plastic zakje dat om de iPhone zat een extra sticker met het juiste nummer. Zal wel niet erg zijn, hij doet het, maar toch even posten op het forum! |
Citaat:
Tips: Direct bij T-Mobile aangeven dat het om een bekend probleem (haarscheurtjes) gaat, wat ook bij kassa op tv is geweest. Via Kassa procedure ofzo opsturen. Niet wachten tot de scheurtjes doorbarsten of je phone niet meer werkt, dan gaan ze moeilijk doen en krijg je een rekening van € 180,- Maja nu voor niets een nieuwe zoals het dus ook hoort. Ps. Was bij de T-Mobile shop in Hengelo. |
Ik heb ook haarscheurtjes maar 1 van men. Boxen i ooj kapot... Zou ik nu nog wel een nieuwe kunnen krijgen?
|
Citaat:
Package Progress Location Date Local Time Description KOELN (COLOGNE), DE 05/02/2009 1:46 A.M. ORIGIN SCAN NL 05/01/2009 2:25 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED |
Zo als eerder gemeld, gister nieuwe phone gekregen
Bij et serienummer is 3de cijfer toch het jaartal 9 = 2009 en 4de en 5de cijfer weeknummenr = 16 Toch? Zou betekenen dus dat die echt nieuw is (2 weken oud) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30. |