Sinds twee weken gebruik ik een (apple) dock/voetje en nu zie ik opeens aan de onderzijde van mijn witte iPhone de haarscheurtjes. Vanuit de hoekjes van de connector aansluiting en vanaf de speaker. Die laatste is wel een cm lang. Voor die tijd nooit gezien. De iPhone is van juli 2008.
|
gelijk t mobile bellen, als het goed heb ik die van mij deze week weer terug.
|
Sinds dat ik geen dock meer gebruik, heb ik ook geen haarscheuren meer aan de onderkant.
|
Destiny, gebruikte je de 3G dock of de universele dock van apple?
Heb namelijk de universele, maar als ik daardoor haarscheuren krijg hou ik er wel meteen mee op ... |
Kan niet door het dock komen, het is een fout is het montage proces, en dat het alleen maar bij de witte iphones zou zijn klopt ook niet maatje van me heeft een zwarte met haarscheurtjes.
|
Mijn eerste witte iPhone kreeg de scheurtjes na 4 weken, deze heb ik in oktober teruggebracht. Na 2 weken kreeg ik een nieuwe. Die heb ik gebruikt totdat ik een week geleden weer dezelfde problemen kreeg; dit keer ook met voelbare barstjes.
Weer teruggebracht, ik wacht nu één week en naar verwachting hoor ik binnen een week van T-mobile wat ze er mee doen. Volgens de verkoper is de kans groot dat ik weer een nieuwe krijg. Zou mijn derde worden. Wel waren een paar scheurtjes al barsten geworden.. Zou dat betekenen dat ik 'm niet gerepareerd krijg? Vraag me af of mijn garantietermijn dan ook weer vanaf nu ingaat? |
ja natuurlijk gaat je garantie dan weer in vanaf je je nieuwe krijgt. goed de pakbon bewaren. Het is een fout in de productie dus niet jouw fout, maar van apple.
|
Er zat wel een scheurtje in die voelbaar was geworden; mocht het zo zijn dat ze 'm niet willen repareren, heb ik 'm dan wel gewoon binnen de 2 weken weer terug? En hoe kan ik mijn repraratiestatus opvragen? Kan ik nergens online vinden.
Ik heb contact opgenomen met T-mobile zojuist via de telefoon. Na ongeveer 20 seconden wachten werd ik geholpen door iemand die meer wist van de reparaties e.d. Hij kon zo gauw geen update voor mij vinden (op de site stond bij reparatiestatus ook niks). Hij vertelde dat hij het wel uit wilde zoeken bij Aftersales. Ik verwachtte dat hij terug zou moeten bellen en ik moest wachten, maar het tegendeel bleek waar. Na een halve minuut werd ik doorgeschakeld met een vriendelijke vrouw van Aftersales. Zij vertelde mij dat het toestel binnen was gekomen bij de reparatieservice en inmiddels weer terug op weg was naar mij. Vervolgens vroeg ik of ze het toestel hadden gerepareerd of niet. Ze denkt dat hij is omgeruild of gerepareerd. Hopen dan maar. Dit is de tweede keer al; de eerste keer ging het even gemakkelijk. Ben zelf goed te spreken over de service (ervanuitgaande dat mijn telefoon er over 2 dagen weer is en het een nieuwe is). :) Natuurlijk niet over het feit dat ik inmiddels aan mijn derde toe ben binnen een paar maanden en dat ik telkens alles opnieuw moet inrichten.. Hoelang zal deze nieuwe naar behoren blijven functioneren? Overigens net telefonisch contact gehad met Kassa; mijn verhaal uit de doeken gedaan. De uitzending van zaterdag zal verder ingaan op het probleem. Mail dus allemaal, als je problemen hebt. |
Nou hallo allemaal
Na 3 x opsturen en een aangetekende brief sturen die ik op de site het juridish loket vond hebben ze me alsnog een nieuwe gegeven Ze vonden het toch vervelend omdat de bewijslast niet te bewijzen is Was hem 2 maanden kwijt en krijg dus 2 maanden korting op abbonement Dus bij deze wil ik jullie adviseren dat je gewoon door moet gaan totdat je je recht hebt gekregen Groeten De Krei Hoi Destiny en alle andere Ik heb hem zonder accesoires opgestuurd en kreeg een compleet nieuwe doos Met alle dingen erbij nieuw in doos zonder haarscheurtjes En omdat ik de iphone 2 maanden kwijt was kreeg ik 2 maanden korting op abbonement ook omdat ik een brief aangestekend had opgestuurd En zelf de iphone naar aftersales moest sturen zodat zij een voorbeeld hadden van een iphone met een scheur in de laadconnector van een cm Zij konden de bewijslast niet leveren dus kreeg ik alsnog een nieuwe Groeten davy |
Ik heb ook Kassa gemaild. Ik heb echter geen haarscheurtjes bij de mute of aan/uit knoppen of bij de camera, maar bij het dock connector. Ik gebruik een 3G dock, zou het daardoor kunnen komen? Ik kan de scheurtjes ook voelen. Ik heb de telefoon in april 8 maanden, dus de bewijslast ligt niet meer bij de verkoper. Derhalve denk ik niet dat ik er nog mee terugga. Tenzij als dankzij Kassa T-Mobile een landelijke terugroep actie organiseert, dan heb ik er wel vertrouwen in.
Foto's (Sorry voor de grootte) Het is moeilijk te fotograferen, vanwege de kleur en de weerspiegeling. Maar ik denk dat het wel redelijk gelukt is, vooral bij de 2e foto zie je goed hoe de weerspiegeling van het licht 'gebroken' wordt door het de haarscheurtjes (inmiddels bijna voelbaar) |
Hoi iedereen,
ik heb een vraag, ik heb mijn witte iPhone 3G vanaf 3 september 2008. Hij is al wel is gevallen, maar ik ben nu niet zeker of ik een haarscheur heb of niet. Nadat die gevallen was heb ik nooit een scheur gehad, tot ik hem vannochtend uit de oplader haalde (?) Er zit rechts onderin, bijna bij de buiging naar het ijzeren frame een scheur van ongeveer 1,5 cm. Ik heb die scheur nog nooit gezien, pas vannochtend voor het eerst toen ik hem uit de oplader haalde. Als ik er met me vinger over heen ga, voel ik niks.. Maar ik weet dus niet of dit een haarscheur is of niet, ook omdat ik hem al lang heb, want ik dacht dat je, als je haarscheurtjes hebt, deze soms al na 2 weken verschenen, dus dan is een halfjaar wel erg lang. En ik dacht ook dat dit probleem al was verholpen nadat die remanufactured iPhone's uitkwamen, want mijn telefoon komt uit week 41. Maarja, ik weet dus niet wat ik ervan moet denken allemaal, en weet dus ook niet wat ik moet doen.. Hij is officieel van T-Mobile. Ik kreeg deze iPhone toen ik een i-150 abbonement afsloot in september 2008. Alvast bedankt! |
Citaat:
Ik hoorde wel van een medewerker van T-mobile in de winkel dat ze over grotere scheuren nogal moeilijk doen, omdat ze er dan meestal vanuit gaan dat het door eigen gebruik is veroorzaakt. Kleine haarscheuren worden volgens mij wel vervangen. |
Citaat:
want ik ging even met me nagel in die scheur zitten en toen voelde ik die scheur wel. maar met me duim erover heen zeg maar voel ik niks. In iedergeval bedankt voor je snelle reactie! |
Het is ook een beetje geluk hebben.....
|
Citaat:
Ik heb zojuist weer een nieuwe gekregen! |
zaterdag a.s. gaat Kassa dit verhaal behandelen als het goed is! allemaal kijken dus :)
|
Even een update van mijn kant, nadat ik 3 weken geleden eerst kreeg te horen dat ik te pro-actief met mijn klacht om was gegaan toen men beloofde mij terug te bellen omdat ik opsturen zonder toezegging dat dit onder garantie onacceptabel vindt en men vanzelfsprekend niet terugbelde afgelopen vrijdag de zoveelste (10 of 11de) pis mail verstuurd.
Bij t-debiel zijn ze mij inmiddels denk ik net zo spuugzat als ik hun want Ik krijg gewoon geen antwooord meer. Na 10jaar trouwe Dutchtone/ Orange klant te zijn geweest en nooit een probleem te hebben gehad met afhandeling van klachten ben ik er echt klaar mee, garantie/ klantvriendelijkheid zijn ze vergeten over te nemen. Ik hen van de week zelf een case bij de Ecaseshop besteld doe t zelf wel want garantie geven ze toch niet ook al heb je er recht op |
Ik krijg er ook een klein haarscheurtje bij onder de stereo aansluiting. Die is gelukkig nog niet voelbaar. De haarscheur tussen de stereo aansluiting en de chromenrand is inmiddels een barst geworden.
|
2de keer
Ik ga al voor de tweede keer naar t-mobile voor een nieuw toestel zolang er scheurtjes in komen ruil ik de iPhone natuurlijk om.
Vriendelijke Groet Unexist |
ik ben lid van de consumentenbond, daar moet ik toch ook wat mee kunnen?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:47. |