//

Medische ID niet aan te passen of te verwijderen

Medische ID niet aan te passen of te verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met het aanpassen van het medische ID op de iphone van mijn vrouw. Het medische ID bestaat en is gevuld. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-08-19, 22:20
nl21458 nl21458 is offline
• iOS 12.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2019
Berichten: 1
Standaard Medische ID niet aan te passen of te verwijderen

Ik heb een probleem met het aanpassen van het medische ID op de iphone van mijn vrouw. Het medische ID bestaat en is gevuld. Als ik naar de gezondheidsapp ga en vervolgens naar het tablad * Medische ID en daar kies voor wijzig dan zou ik daar bijvoorbeeld mijn gewicht moeten kunnen aanpassen. Als ik dit aanpas en vervolgens op gereed druk dan kom je weer in het startscherm van het medische ID maar er is dan niets aangepast.
Als ik kies voor "Verwijder Medische ID" dan krijg je de melding "Verwijder medische ID" . Vervolgens kom ik dan weer uit in * Medische ID en alle gegevens staan er dan nog.

Is er misschien iemand die hier een oplossing voor heeft? Hoe kan ik de inhoud van mijn medische ID aanpassen?

Vriendelijke groet, Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-19, 20:20
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als ik zo snel even rondkijk ben je in ieder geval niet de enige met dit probleem. Kan alleen zo snel niet vinden dat iemand een oplossing gevonden heeft.

Voor de zekerheid, je hebt wel de telefoon een keer gereset, of geforceerd gereset?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS10: Ringtone notifications niet meer aan te passen? Myrtan iPhone algemeen 5 28-09-16 11:44
oordopjes passen niet meer in iPhone siebrenjan iPhone algemeen 15 21-12-14 11:57
Loudspeaker lijkt niet meer goed te passen(4s) kevinvl16 iPhone algemeen 13 17-02-13 16:00
Oortjes passen niet roeney iPhone accessoires en onderdelen 1 12-01-09 21:38
Oordopje's passen niet? Masaki Archief 4 03-08-08 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.