//

Foto's van Iphone afhalen lukt niet

Foto's van Iphone afhalen lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik begin langzamerhand een hekel te krijgen aan die hele IPhone!!! Ik ben al meer dan een maand bezig om een iPhone 7 leeg te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-20, 11:30
iemand1973 iemand1973 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 2
Standaard Foto's van Iphone afhalen lukt niet

Ik begin langzamerhand een hekel te krijgen aan die hele IPhone!!!

Ik ben al meer dan een maand bezig om een iPhone 7 leeg te halen. ik wil de foto's er af halen want de IPhone is overvol waardoor ie niet meer presteert en gewoon vastloopt bij elke applicatie.

Ik heb alle bekende mogelijkheden geprobeerd die worden beschreven tot het downloaden van speciale betaalde programma's om de IPhone leeg te halen, niks werkt. Elke keer krijg ik een vastloper waardoor de pc zegt kan het apparaat niet meer detecteren. Instellingen als schermtijd aangezet etc. niks helpt. 3 verschillende IPhones geprobeerd met elke keer weer de backup op de volgende IPhone te zetten en te proberen. Apps weggegooid om te kijken of dat helpt maar echt niks helpt.

Ik ben ten einde raad. het kan toch niet zo zijn dat 32 Gb aan foto's voor eeuwig op een IPhone moeten blijven omdat dat stomme ding het niet doet?

Graag advies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-20, 14:16
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Als je naar eigen zeggen alles al hebt geprobeerd is er weinig advies te geven, toch?

Om toch een poging te doen: Heb je de iPhone al eens geprobeerd helemaal opnieuw te installeren zonder een reservekopie terug te zetten?
  #3  
Oud 22-01-20, 20:22
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik zou eerst eens beginnen met de vraag of je de foto's ook gesynct hebt met icloud. Dan kan je ook eventueel "optimaliseer iphone opslag" aanzetten waardoor alleen de grote varianten op icloud staan en kleinere versies op je toestel.



Als je het toestel gewoon wel kan opstarten, dan zou ik 3utools (is gratis) gebruiken. Daarmee kan je zonder problemen de foto's van je toestel afhalen naar je pc. Dan kan je ze alsnog weggooien.
Als je al foto's weggegooid hebt, zou ik eerst even je verwijderde items in de foto app leeg gooien. Daar blijven verwijderde foto's nog 30 dagen staan.
  #4  
Oud 23-01-20, 12:37
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Daardoor al een hekel krijgen aan de iPhone? Wss zal het een kleinigheidje zijn. Eens je het weet, zal het wel gaan.


Zelf staan al mijn foto's in de cloud via de fotobib. En dat werkt al jaren 'vlekkeloos'. Enkel op het werk met de windows pc, log ik gewoon in op icloud en download ik ze daar. Dat zijn dan de foto's van mijn werk die ik dan ook van het toestel wis. Zoals hier is aangehaald, als je al je foto's in de cloud zet, kun je optimaliseren waardoor je met 32gb een heel eind verder komt. Ik heb meer dan 40000 foto's in de cloud staan en dat is meer dan 100gb aan fotomateriaal. Dat neemt 10 gig in op mijn iphone.
  #5  
Oud 24-01-20, 07:54
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

32GB hadden ze eigenlijk niet moeten verkopen niet met een ios dat al 5 gb opsnoept en dan de apps nog
maar als je regelmatig je fotos en video s en de junkfiles eraf haalt moet je er toch wel voldoende aan hebben

probeer eens met het programma 3 u tools je junkfiles eraf te gooien en je fotos en video s kun je er ook mooi mee op je pc zetten waardoor je ze van de iphone kunt wissen

onder instellingen dan algemeen daar ga je naar iphone opslag kijk eens wat daar zo veel gb s gebruikt ?
  #6  
Oud 24-01-20, 08:57
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iemand1973 Bekijk bericht
Ik begin langzamerhand een hekel te krijgen aan die hele IPhone!!!

Ik ben al meer dan een maand bezig om een iPhone 7 leeg te halen. ik wil de foto's er af halen want de IPhone is overvol waardoor ie niet meer presteert en gewoon vastloopt bij elke applicatie.

Ik heb alle bekende mogelijkheden geprobeerd die worden beschreven tot het downloaden van speciale betaalde programma's om de IPhone leeg te halen, niks werkt. Elke keer krijg ik een vastloper waardoor de pc zegt kan het apparaat niet meer detecteren. Instellingen als schermtijd aangezet etc. niks helpt. 3 verschillende IPhones geprobeerd met elke keer weer de backup op de volgende IPhone te zetten en te proberen. Apps weggegooid om te kijken of dat helpt maar echt niks helpt.

Ik ben ten einde raad. het kan toch niet zo zijn dat 32 Gb aan foto's voor eeuwig op een IPhone moeten blijven omdat dat stomme ding het niet doet?

Graag advies.
Het heeft geen zin om de telefoon met de kabel aan de pc e hangen. Log eens in op www.icloud.com en download dan de foto's naar je pc. Daarna kun je alle foto's uit je cloud gooien. Is hij weer leeg.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #7  
Oud 29-01-20, 14:59
iemand1973 iemand1973 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 2
Standaard

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb de icloudmethode nog niet geprobeerd vanwege het feit dat je dus maar 5 gb aan ruimte toegekend krijgt en meer GB kost ook meer geld. Ik wil de IPhone maar eenmalig leeghalen.

Verder heb ik de genoemde tool gedownload. Ik ga die eens vanavond proberen, ik hoop niet dat er beperkingen op zitten zoals de eerste 10 foto's gratis en dan betalen
  #8  
Oud 29-01-20, 20:05
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

met 3 u tools kun je alle fotos transporteren naar je pc foto s wissen van je iphone werkt niet altijd even goed
is gewoon en gratis programma zonder betaling of beperking
je kunt er ook je trash files mee van je iphone afgooien de cache zeg maar
zit onder het kopje toolbox volgens mij
ook kun je er bv gegevens mee overzetten van de ene naar de andere iphone enz enz
  #9  
Oud 29-01-20, 23:42
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Er zijn ook speciale usb sticks met aan de ene kant een lightning aansluiting en aan de andere kant een USB 2.0 PLUG. Met een bijbehorende appje kun je razend snel je foto's en muziek op je Iphone hierop kopieren en daarna de stick op de USB van de pc koppelen en kopieren .
  #10  
Oud 04-02-20, 10:03
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iemand1973 Bekijk bericht
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb de icloudmethode nog niet geprobeerd vanwege het feit dat je dus maar 5 gb aan ruimte toegekend krijgt en meer GB kost ook meer geld. Ik wil de IPhone maar eenmalig leeghalen.

Verder heb ik de genoemde tool gedownload. Ik ga die eens vanavond proberen, ik hoop niet dat er beperkingen op zitten zoals de eerste 10 foto's gratis en dan betalen
Dat bijbetalen is niet heel veel. €0,99 per maand voor 50Gb. Koop een iTuneskaart van €25,00 en je bent twee jaar klaar.
  #11  
Oud 04-02-20, 10:23
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Dat bijbetalen is niet heel veel. €0,99 per maand voor 50Gb. Koop een iTuneskaart van €25,00 en je bent twee jaar klaar.
Of je betaald 1x 99 cent voor een maand. Upload je foto’s en haalt alles er weer af. Vervolgens regel je je spullen zodat je weer onder de 5gb zit en zegt het weer op.
Kost je 1x 99 cent.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Foto's uit iPhone halen lukt niet. forum.bericht Desktop-applicaties 16 11-06-16 08:40
Foto kan ik niet van mijn iphone afhalen Yeah2727 iPhone algemeen 2 08-02-16 14:29
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 12:05
Foto bijvoegen lukt niet iphone 5 Rogueje iPhone algemeen 10 15-08-13 10:14
iPhone 5: foto's kopiëren lukt niet Mettes iPhone algemeen 2 11-12-12 22:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:23.