Geen Whatasapp notificaties. Instellingen staan goed. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, op mijn iPhone XR komen de notificaties van Whatsapp niet door. Alle meldingsinstellingen staan wel goed. iOS is up-to-date. Wie weet de oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen Whatasapp notificaties. Instellingen staan goed.
Hallo allemaal,
op mijn iPhone XR komen de notificaties van Whatsapp niet door. Alle meldingsinstellingen staan wel goed. iOS is up-to-date. Wie weet de oplossing hiervoor?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
server instellingen blijven vast staan (op controleren) | jondal | iPhone algemeen | 0 | 24-12-14 00:11 |
Notificaties komen niet goed binnen | iTompie | iPhone algemeen | 4 | 20-10-12 02:36 |
Badges en Notificaties werken niet allemaal goed | Cbastiaan | iPhone Apps | 0 | 09-01-12 16:46 |
Sync probleem maar tijdzones staan goed | balluhbad | iTunes | 9 | 13-04-10 12:19 |
Edge instellingen goed, toch geen vebinding. | 2CallSucks | Vodafone | 0 | 02-08-08 05:08 |
|
|