SMS probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren kan ik niet meer smsen. Wel ontvangen, maar niet versturen. Ik krijg de melding "fout bij versturen bericht". Herstel gedaan, simkaart gechecked in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS probleem
Sinds gisteren kan ik niet meer smsen. Wel ontvangen, maar niet versturen. Ik krijg de melding "fout bij versturen bericht".
Herstel gedaan, simkaart gechecked in andere telefoon(OK). T-mobile gebeld-> geen resultaat. Heeft iemand in het forum een idee/oplossing? Bedankt Mytos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem... De balk loopt, en even voor het einde stopt hij en zegt hij 'fout bij versturen van bericht'
Maar ik heb getest met een andere telefoon, daar krijg ik hetzelfde dus in mijn geval zal het een storing van T-mobile zijn. Wel jammer dat alle instellingen van sms-centrales en dergelijke op de Iphone niet te vinden zijn en dat je daarvoor een andere telefoon moet pakken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS probleem | inbouwer | iPhone algemeen | 0 | 21-08-09 12:18 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
sms probleem | vespresso | iPhone algemeen | 2 | 21-11-08 18:28 |
sms probleem | ash969 | iPhone algemeen | 3 | 03-05-08 23:20 |
|
|