Geen youtube-filmpjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb zo het idee dat het gewoon een bug van 2.2.1 is...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb zo het idee dat het gewoon een bug van 2.2.1 is
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip !
Heb daarstraks youtube via safari gedaan en dan lukt het wel zonder problemen. Eigenlijk gaat het dus evengoed via deze weg (heb nu een bladwijzer aangemaakt) en heb ik de youtube button op de homepage niet meer nodig. Vond het sowieso al een beetje overbodig dat die button eropstond als 'extra'...wat eigenlijk niets extra is. Groetjes, solange |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem gevonden voor zover(jailbreaked telefoon en winscp).... Hier zit de fout:root en dan /private/var/mobile/Library/YouTube dan de file videocache verwijderen....was bij mij 2.6 mb groot...en nu doen de filmpjes het alle weer...Maak wel een reservekopie als je met winscp aan de slag gaat!!!! Ik heb firmware 2.21 en een 2g telefoon
|
|
|||
|
|||
Dit gedeelte kan gesloten worden ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
youtube filmpjes downloaden | keviiin | iPhone Apps | 5 | 23-06-11 14:49 |
Kan geen Youtube filmpjes op (Wi-Fi) bekijken | Iphone3G16GB | Wi-Fi | 2 | 31-05-10 23:13 |
Geen youtube filmpjes bekijken | steffje10 | iPhone Apps | 10 | 05-02-10 18:42 |
Geen YouTube filmpjes in browser | jkthebest | iPhone algemeen | 5 | 29-11-09 18:38 |
Youtube filmpjes Iphone 3G S | TTinnman | Chat en geruchten | 0 | 16-06-09 22:41 |
|
|