@tele2.nl mail op de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi PaulT, bedankt voor je bericht.. afgelopen dagen alleen maar fouten gekregen dat het niet werkt. maar vandaag deed alles het ineens weer, zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi PaulT,
bedankt voor je bericht.. afgelopen dagen alleen maar fouten gekregen dat het niet werkt. maar vandaag deed alles het ineens weer, zonder dat ik nog iets veranderd had.. ben echt super blij dat alles het nu weer gewoon doet Groetjes Nicolle |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De wegen van de iphone zijn soms ondoorgrondelijk en mysterieus.
Dat maakt het toch wel leuk. Veel plezier ermee. Paul. |
|
|||
|
|||
Imap
Ook ik heb problemen met mailen.
Ik heb hi en gebruik op mijn mac als uitgaande server smtp.tele2.nl. Ik werk niet met Pop maar met een imap. Ik kan dus ook niks versturen. Iemand??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
E-mail ophalen mislukt De verbinding met de server 'pop.tele2.nl' is mislukt. Iemand ondertussen al een oplossing? Groetjes Jantje123 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone | Domino16 | Overige providers Nederland | 1 | 26-08-10 15:19 |
Iphone + Tele2 | pokpokpok | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-04-10 16:31 |
Tele2 3G APN settings iPhone 3GS | afrokiwi | iPhone algemeen | 8 | 10-12-09 22:31 |
iphone 2g en tele2 mobiele instellingen lukt niet | imdevoer | Overige providers Nederland | 0 | 02-12-09 20:27 |
Tele2/iPhone? | AnnieW | Overige providers Nederland | 2 | 04-05-08 16:17 |
|
|