//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; de problemen worden hier chronisch, gister de hele dag gereset, de wensen op het scherm wisselen, dan na het witte appeltje toegangscode invoeren of speedtouche-code of nog iets anders, waarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het iCulture forum, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer.

Registreer nu!

Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet.

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-12, 11:18
roodehef roodehef is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard 1phone3 no service

de problemen worden hier chronisch, gister de hele dag gereset, de wensen op het scherm wisselen, dan na het witte appeltje toegangscode invoeren of speedtouche-code of nog iets anders, waarna soms lukt de service met tmobile even werkt, maar ook vaak de aansluitkabel met verwijzing naar itunes en dan maar weer opnieuw uitzetten, resetten en hopen......., denk wanhopig dat m'n iphone na twee en en half jaar versleten is
  #2  
Oud 16-02-12, 15:08
dreambo's schermafbeelding
dreambo dreambo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard error melding in itunes wie weet wat dat is -42032

ik heb als ik mijn iphone op de computer aansluit en itunes opstart steeds een error melding

wie weet wat dat is -42032
  #3  
Oud 17-02-12, 01:23
roodehef roodehef is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

m'n iphone 3 is al paar dagen zonder storing, wel zorg ik dat ie 's nachts warm onder m'n kussen ligt, met de kou lag ie boven op de linnenkast, wellicht was dat de oorzaak, mocht het toch niet verholpen zijn dan ga ik naar zo'n technisch telefoonwinkeltje en laat de batterij doormeten, dank voor de support, groet, ivy
  #4  
Oud 17-02-12, 18:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #5  
Oud 18-02-12, 17:16
laurens0406 laurens0406 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

Misschien is je iPhone in DFU mode, Probeer om de homebutton en de sleepbutton 10 seconden in te houden...
  #6  
Oud 18-02-12, 19:11
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurens0406 Bekijk bericht
Misschien is je iPhone in DFU mode, Probeer om de homebutton en de sleepbutton 10 seconden in te houden...

Bedankt, maar dat had ik dus al gedaan. Het is weer opgelost. Schrok wel. Dacht echt dat ik hem moest laten opsturen via de t-mobile winkel. En dat zo vlak voor de carnaval. Maar gelukkig is het weer helemaal ok. I just love my iphone.
  #7  
Oud 19-02-12, 20:00
sirmike sirmike is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 45
Standaard

beste mensen,

Ik heb een Iphone 3GS en mijn telefoon start niet meer. Hij blijft constant op het witte appeltje staan en doet daarna niks. Ik heb ook al de harde reset optie gedaan van het vierkant ingedrukt houden met het knopje bovenop. Geen succes.
Mijn Itunes leest niet dat mijn Iphone aangesloten is op de USB poort. Ik kan dus ook niks in Itunes uitrichten.
Wat kan ik doen:S
  #8  
Oud 20-02-12, 15:22
ReneeAnna ReneeAnna is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Heerlen
Berichten: 1
Standaard iPhone doet niets meer!!

Ik heb gister mijn iPhone aangesloten op de stroom en startte nog even mijn spelletje op waarna mijn iphone uitviel. Via home button en aan/uit button kreeg ik mijn iPhone weer aan de praat en ik startte het spelletje weer op. Waarnaar mijn iPhone weer uitviel. Maar nu doet ie helemaal niets meer !! Geen dfu hij wordt niet herkent door mijn pc helemaal niets gaat niet eens meer aan! Iemand een idee wat het probleem is?
  #9  
Oud 03-04-12, 20:11
Xtreme404 Xtreme404 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard Reset Device

Beste mensen,

Ik heb vandaag een storing in mijn telefoon gehad en het ergste schijnt voorgekomen te zijn. Zoals "ReneeAnna" heeft verteld, ondervind ook ik dit probleem. Bij alle willekeurige spelletjes viel mijn telefoon spontaan uit. Soms wou de iPhone wel opstarten, maar soms ook niet en moest ik het toestel eerst in DFU mode brengen. Nadat ik de telefoon weer aan de praat had, was hij zeer sloom.

Er zijn meerdere problemen die ik tegen ben gekomen. Eerst maar even mijn systeem eisen:
- iPhone 3GS (new model)
- Versie 5.0.1 (jailbreak)

Ik constateer problemen met mijn batterij. Vanaf 65% naar leeg in 2 seconden. Na stroom erin te doen duurt het 5 minuten en dan krijg ik weer signaal en geeft hij weer 65% aan. Telefoon eerst naar DFU mode brengen en dan weer opnieuw opstarten en ondervind dat mijn telefoon dan maar 14% batterij heeft. Tevens is de telefoon zeer traag.

Na een telefoongesprek is het mogelijk dat hij blijft hangen. Ik kan dus niet ophangen en de tegenpartij moet dit voor mij doen. Met SMS versturen ook traag. Letters hoor je niet tikken en blijft hangen op de laatst gekozen letter. Duurt een minuut voordat er weer een letter verschijnt op de scherm.

Nu het grootst en meest geschokte toestand die niemand wil ervaren. Ik weet niet hoever dit waar is maar ik speculeer dit en hoop eerlijk gezegd een tegenstrijdig antwoord.

!!!! HOW TO RESET YOUR DEVICE WITHOUT USING ITUNES !!!!

Iedereen weet hoe je een iPhone in DFU mode moet zetten. Je voert exact dezelfde stappen uit, alleen hou alles 15 seconden in i.p.v. 10 seconden.

Voer bovenstaande uit en je bent alles kwijt op je telefoon. Ik moet betreuren dat mijn telefoon niet meer actief is en ik eerst mijn telefoon aan iTunes moet koppelen. iTunes geeft aan dat de telefoon in herstelmodus is en ik moet bijwerken naar de laatste versie. Zelfs herstarten blijft hetzelfde tonen.

Wie-o-wie heeft hetzelfde ervaren?
  #10  
Oud 20-05-12, 15:23
Muug Muug is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 27
Standaard

Vraagje : ik kan een iPhone 3Gs kopen die niet meer opstart, maar wel herkend wordt in iTunes. Kan zulk een toestel met de nodige software (redsnow, ultrasnow, .... ) weer in orde gemaakt worden? Ik heb er wel wat ervaring mee, maar twijfel wat in dit specifieke geval.

Laatst gewijzigd door Muug; 20-05-12 om 20:53.
  #11  
Oud 20-05-12, 16:53
t!mmy t!mmy is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

nevermind.

Laatst gewijzigd door t!mmy; 20-05-12 om 19:35.
  #12  
Oud 04-04-12, 15:49
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

38 pagina's doorgenomen. maar geen antwoord.
situatie:
iphone 4 dood. reageert niet. alle reset opties werken niet. als ik hem aansluit op pc krijg ik ook niks. iemand een idee wat het zou kunnen zijn? ik wil hem best open schroeven en onderdelen controleren. maar zou niet weten wat ik moet testen.

batterij stuk? dock connector stuk?
  #13  
Oud 15-04-12, 21:03
glenfranssen glenfranssen is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

hey

heb problemen met men i phone 3GS.

Hij werkt totaal niet meer. Enkel als ik hem in stopcontact steek krijg ik terug beeld (het apple teken) even daarna wil hij terug opstarten. activering vereist zegt hij en vraagt naar i tunes. Maar als ik hem uittrekt valt hij gewoon uit, als ik hem aansluit op via laptop werkt hij niet. Wat doe ik ? is de batterij stuk ?

grtz
  #14  
Oud 01-05-12, 20:37
maximan maximan is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

is hier ondertussen een oplossing voor gevonden ik heb net het zelfde probleem:

hey

heb problemen met men i phone 3GS.

Hij werkt totaal niet meer. Enkel als ik hem in stopcontact steek krijg ik terug beeld (het apple teken) even daarna wil hij terug opstarten. activering vereist zegt hij en vraagt naar i tunes. Maar als ik hem uittrekt valt hij gewoon uit, als ik hem aansluit op via laptop werkt hij niet. Wat doe ik ? is de batterij stuk ?

grtz
  #15  
Oud 08-05-12, 18:39
maximan maximan is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

ondertussen heb ik de oplossing gevonden simpel met een nieuwe batterij te plaatsen toen moest ik gewoon het toestel opnieuw activeren en alles was opgelost en had alle gegevens nog
  #16  
Oud 16-04-12, 13:21
tenc49 tenc49 is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Overijssel
Berichten: 22
Standaard Inloggen/Downloaden lukt niet meer met iPhone 3G 16GB

Wie kent het volgende probleem en weet hoe ik het moet oplossen?

Sinds enige dagen kan ik niet meer inloggen en downloaden. Ik maak gebruik van Wi-Fi netwerken maar dat lijkt het probleem niet te zijn. Ik log bv. in op wordfeud, ik wacht lange tijd, zie dat er verbinding is, het scherm wordt zwart en ik kom zonder resultaat terug in het hoofdmenu. Een enkele keer kom ik erdoor, ik klik de Wordfeud speler aan, weer duurt het een eeuwigheid met downloaden, soms bereik ik het speelbord maar meestal niet, scherm zwart en ik zit weer in het hoofdmenu. Ik word er moedeloos van. Ook de andere apps werken op dezelfde manier, niet dus. Ik heb wel alle updates.
Mijn provider is KPN.
Wat kan het probleem zijn? Wie helpt me?

Laatst gewijzigd door tenc49; 16-04-12 om 13:23. Reden: type i-phone aanpassen
  #17  
Oud 24-04-12, 02:24
rijbelken rijbelken is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard unlocken

hoi heb een gejailbreaked iphone 3gs 2e hands gekocht en nu ging ik die upgraden naar 5.1 via itunes, problemen alom, ik had er 4.1 opstaan en nu doet hij het niet meer, wie kan me helpen? ik ben een complete leek
  #18  
Oud 30-04-12, 19:56
boswachter85 boswachter85 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 118
Standaard

Beste mensen,
Ik heb een iphone 4 met IOS 5.0.1 jailbreak.
Nu had ik de probleem dat safari niet wou opstarten, dus ik dacht ik start m eens opnieuw op.
Nu blijft deze hangen op het applelogo. Ook al van alles geprobeerd met homeknop en aanuit knop (net zoals het jailbreaken zelf) maar dit werkt niet.
Nu zag ik op het forum op deze met itunes te restoren, dat kan ik doen maar ik zit dan met het probleem dat hij dan ook de nieuwste IOS er op wil zetten 5.1 en dat wil ik niet ivm jailbreak.
Iemand voor mij een oplossing?!?
Graag reactie
  #19  
Oud 03-05-12, 16:38
Ihaije Ihaije is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Angry Ihpne 3gs wil niet meewerken

Ook iemand die mij kan helpen?

ik heb een gejailbreakte iphone 3gs. Alleen het probleem is: hij blijft vastzitten in de DVU?recovery mode. Als ik hem daar uit wil hebben, moet ik bij itunes op Herstel klikken, maar dan installeert hij de nieuwste software, en omdat hij gejailbreaket is, zou me dat nog meer problemen opleveren.

WIE KAN MIJ HELPEN?
  #20  
Oud 05-05-12, 04:24
RJoseL RJoseL is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ihaije Bekijk bericht
Ook iemand die mij kan helpen?

ik heb een gejailbreakte iphone 3gs. Alleen het probleem is: hij blijft vastzitten in de DVU?recovery mode. Als ik hem daar uit wil hebben, moet ik bij itunes op Herstel klikken, maar dan installeert hij de nieuwste software, en omdat hij gejailbreaket is, zou me dat nog meer problemen opleveren.

WIE KAN MIJ HELPEN?
welke frimeware had je daarvoor ?
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.