//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mayo001 Hier ook een drama! M'n iphone 3G S wil niet meer Hij stopte vanmiddag ineens uit het niets. Het enige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #621  
Oud 04-08-11, 18:13
rschilders rschilders is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mayo001 Bekijk bericht
Hier ook een drama!

M'n iphone 3G S wil niet meer

Hij stopte vanmiddag ineens uit het niets. Het enige wat je ziet is een appeltje...
Hij vraagt er continu om om aan itunes gehangen te worden en ge-hersteld te worden, dit lukt tot op zekere hoogte, aan het eind van het herstellen van de firmware krijg ik contine verschillende foutmeldingen. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden, ik ben bang dat ie overleden is

Heb overigens het hele topic doorgespit en een aantal dingen uitgeprobeerd alleen helaas zonder resultaat.

Wie weet wat ik kan doen?
Ik heb ook zo iets dergelijks gehad met mijn 3G zo'n 2,5 jaar geleden en was met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen. Hij was wel gejailbreaked toen. Telefoon kwam van Mobistar en zat nog in de garantie. Ben naar Antwerpen geweest en kreeg na een week het bericht dat het toestel DOA was en kreeg een nieuwe. Zij kregen hem ook niet meer aan de praat. Misschien eens naar een expert brengen, misschien dat ie hem nog aan de praat kan krijgen. Ik ben toendertijd bij meerdere mensen geweest, maar niemand kreeg hem meer levend.....

Inmiddels begon deze 3G ook kuren te krijgen en heb hem bij Saturn (Zonzoo) ingeruild voor geld en een nieuwe Iphone 4 gekocht........
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 04-08-11, 18:16
mayo001 mayo001 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik was inderdaad al van plan om morgen eventjes naar de apple store te gaan.

Het is eigenlijk niet normaal wat je allemaal met je iphone doet, hij is nu zo'n paar uur stuk en mis hem wel hahaha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 augustus 2011 om 17:20 ----------

Het was vanmiddag overigens belachelijk, ik belde met proassist omdat ik tot 2 weken geleden (bleek) verzekerd was en kreeg dus te horen dat mijn verzekering was gestopt. Daarna gebeld met T mobile die konden geen info geven en verwezen me door naar apple, gebeld met apple en die verwezen me terug naar T Mobile.

Heerlijk kastje-muur effect...
  #623  
Oud 08-08-11, 12:10
daaf daaf is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rijssen
Berichten: 127
Standaard

zwart scherm doet niks meer lol 1 maand oud pro assist dankjewel
  #624  
Oud 15-08-11, 06:45
sulaimany sulaimany is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

hallo,

sinds gisteren reageert het beeldscherm van mijn iphone niet meer. het beeld is zwart en er verschijnt helemaal niets. ik heb al zo'n 5x via itunes herstellen geprobeerd en de home en uit/aan-knop samen ingehouden etc etc. maar hij doet simpel weg niets. wat wel heel raar is: als ik gebeld word dan gaat mijn ringtone gewoon af maar reageert mijnbeeldscherm niet.. ook als ik dat knopje van het geluid ''aan en uit zet'' verander dan voel ik me iphone trillen... ik heb deze iphone nog geen eens een maand(refurbished Iphone) dit is trouwns mijn 3e refurbished Iphone.. begin een beetje moedeloos te worden want de 1 is slechter dan de ander. mijn garantie is op 1 augustus afgelopen terwijl ik mijn vorige iphone al daarvoor had laten opsturen en ik kreeg dus deze NA 1 augustus. Ik weet dus niet of ik nu nog garantie heb? wie o wie kan me hier uit helpen?

alvast bedankt!
  #625  
Oud 15-08-11, 09:42
blond blond is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard

Ik wil als eerst even zeggen dat ik geen Jurist ben, dus niet helemaal zeker ben of dit klopt maar:

Op het moment dat de telefoon wordt vervangen gaat er een nieuwe garantie periode in.

Mocht ik het mis hebben dan sta je alsnog sterk, want: Een product heeft een bepaalde verwachte levensduur. Gaat het apparaat aantoonbaar niet door u toedoen kapot dan heeft u een ondeugdelijk apparaat gekocht. Lees anders ConsuWijzer - Garantie door.

Mocht je er met de winkerl niet uitkomen, bel met: ConsuWijzer - Praktisch advies over uw rechten als consument 088 - 0 70 70 70 deze mensen hebben mij ook zeer goed (kostenloos) via de telefoon geholpen.
  #626  
Oud 20-08-11, 17:40
Eimaj123 Eimaj123 is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

ik zal me even voorstellen, ik ben Jamie uit Noord-Holland en ik heb van een vriend van mij zijn oude iphone gekregen om te kijken of hij het nog doet. Deze iphone 3g of 3gs weet ik niet precies heeft 1 maand in de kast gelegen en als ik hem nu aan de oplader of computer hang krijg ik zoals normaal het batterijtje met een klein rood streepje maar nu staat er alleen een apple tekentje en om de 10 min ongeveer doet ie snel wit scherm uit en dan weer dat apple tekentje, iemand enig idee hoe ik deze iphone weer aan de praat kan krijgen ? ohja mischien ook niet heel onbelangrijk m'n computer ziet hem ook niet in itunes

Gr Jamie
  #627  
Oud 25-08-11, 12:52
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

Hey Jamie

zet de iphone in dfu mode

dat doe je als volgt :

hou 8 tot 10 seconden de home en power button tegelijk ingedrukt

daarna laat je de power button los maar de home button houd je ingedrukt
voor 15 tot 20 sec

en dan als het goed is moet itunes hem herkennen en dan kan je de iphone opnieuw installeren
  #628  
Oud 31-08-11, 00:07
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

Dfu modes al geprobeerd?
  #629  
Oud 09-09-11, 17:24
Mr.Barry Mr.Barry is offline
• iOS 2.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 7
Standaard

Mijn oude iPhone 3g, met ik meen software 4.2.1, was gisteren uitgevallen.
Vandaag in de oplader gedaan, waarna een ubs/iTunes logo verscheen op de iPhone.
iTunes zei dat ik moest herstellen en dus maar gedaan, en nog een keer, en nog een keer. Na wat zoeken op het www kwam ik erachter dat dit dus een recovery loop was.

Van alles en nog wat zitten proberen met iRecovery maar het lukte allemaal maar niet maar ineens deed de iPhone het weer. iTunes kwam nu met de vraag of ik de iPhone wilde herstellen of als nieuwe iphone wilde gebruiken. Ik koos voor nieuwe iphone.
Nadat dit gebeurd was, gesynchroniseerd, kom ik erachter dat de home knop en de power knop niet meer werken. Om de 15 seconden kwam tevens een melding op met dat accessoire niet geoptimaliseerd was voor deze iphone.
Na enkele minuten ging de iPhone steeds opnieuw rebooten om daarna wederom in de recovery loop te gaan waar nu ook de uit en home knop niet meer werken. De iphone is verbonden met de computer en laat het usb/itunes logo zien...

Alvast bedankt

G
  #630  
Oud 11-09-11, 20:23
bularax bularax is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Sinds vandaag geprobeerd om een iphone 3G met 4.2.1 te herstellen. Ik heb 'm in DFU mode gedraait en hersteld. Als ik nu de iphone wil opstarten krijg ik het apple logo en na 5 minuten wordt het scherm voor een halve seconde wit en wordt de iphone gerestart. Ik kom dus niet verder dan het booten. Weet iemand wat ik kan doen?
  #631  
Oud 12-09-11, 09:14
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Gisteren reageerde mijn Iphone4 (geen jailbreak) even nergens meer op. Na korte tijd verscheen het stekkertje in beeld alsof hij voor het eerst uit de doos kwam. Na syncen met itunes was alles weer zoals het hoort.

Gieterenavond net voordat ik naar bed ging, hetzelfde: iphone reageert nergens op. Geen enkele knoppencombinatie werkt. Itunes ziet de iphone niet en als ik de oplader aansluit hoor ik het vertrouwde geluidje niet. Sindsdien doet hij niets meer.

Straks naar Apple winkel en/of proassist bellen. Vervelend, want ik ben er van afhankelijk omdat ik hem voor mijn onderneming gebruik. Hopelijk kan men het snel oplossen of vervangen.

Kent iemand dit probleem en wat deed jij er aan?
  #632  
Oud 27-09-11, 09:58
chrisstra chrisstra is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Hallo allemaal,

Ik zit hier met een probleempje met een witte iphone 3GS. De iPhone is van mijn vriendin. Ze heeft hem gisteren aan iTunes gehad en daar wilde hij updaten dit heeft ze gedaan, echter nu geeft hij de foutcode 1015. De iPhone is gejailbreaked geweest maar dat is er helemaal af en de iPhone is simlockvrij gemaakt met de officiele code daarvoor. De telefoon werkte gewoon normaal dus.

Mijn vraag is nu, wat moet ik precies doen? Er zijn zoveel dingen met verschillende oplossingen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Is het ook mogelijk om dit op te lossen zonder rare programmaatjes? Aangezien de iPhone verder gewoon legaal is..

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Alvast bedankt.
  #633  
Oud 27-09-11, 10:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Welke baseband heeft die iPhone? (6.15.00 van de iPad?)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #634  
Oud 27-09-11, 10:37
chrisstra chrisstra is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Welke baseband heeft die iPhone? (6.15.00 van de iPad?)
Bedankt voor je reactie!

Ik durf niet te zeggen welke baseband deze iPhone heeft. Ik kan met niet voorstellen dat het die van iPad is.. of is dat wel mogelijk? Er is verder niet meer gerommeld aan de telefoon. We hebben het jailbreakgebeuren er allemaal af gegooid. Toen hebben we het nummer gekregen om de iPhone simlockvrij te maken en dit is gelukt. Daarna geen problemen meer gehad met de iPhone.

Ze heeft de iPhone in februari vorig jaar gekregen. Ik weet niet of ze sindsdien al nieuwe updates erop heeft gezet, dat zal ik vanavond even vragen.

Is het mogelijk dat ik nu nog kan zien welke baseband de iPhone heeft, aangezien hij alleen het scherm geeft welke aangeeft dat ik hem moet aansluiten aan iTunes?

Groeten
  #635  
Oud 27-09-11, 11:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je zou de tool f0recast eens kunnen proberen (al weet ik niet of die in recovery mode werkt).

(deze tool doet niets met je iPhone, maar toont alleen informatie erover)
  #636  
Oud 27-09-11, 12:51
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

ga gewoon naar itunes en sluit de iphone aan

hou de home en de power button tegelijk ingedrukt voor 7 tot 10 sec

daarna laat je de power button los en hou je de home button nog steeds ingedrukt

na ongeveer 15 tot 20 seconden krijg je waarschijnlijk de melding

itunes heeft een ipod in de herstel modus aangetroffen

je zal ook een geluidje horen via je boxen

nu is ie dfu mode probeer hem is te herstellen nu

en laat even weten of het werkt
  #637  
Oud 27-09-11, 13:33
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als er een iPad baseband op staat zul je dan opnieuw fout 1015 krijgen...

Het helpt daarom als we weten welke baseband er nu op staat.
  #638  
Oud 27-09-11, 19:44
chrisstra chrisstra is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Bedankt voor de reacties. Ik heb het geprobeerd via de DFU mode, maar dit werkte niet. Heb hem in DFU mode gekregen met iREB (in iREB staat ook iets met fix error 1015, maar dit werkt niet bij mij) Als ik hem in DFU mode heb geeft iTunes, overigens dezelfde melding als ik hem in recovery mode heb.

Ik heb f0recast gebruikt, maar hij blijft zeggen: "Searching for idevice" en denk dus dat dit programma niet werkt bij een iPhone in recovery mode.

Ik hoop dat jullie nog iets voor mij weten....
  #639  
Oud 27-09-11, 23:21
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisstra Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik zit hier met een probleempje met een witte iphone 3GS. De iPhone is van mijn vriendin. Ze heeft hem gisteren aan iTunes gehad en daar wilde hij updaten dit heeft ze gedaan, echter nu geeft hij de foutcode 1015. De iPhone is gejailbreaked geweest maar dat is er helemaal af en de iPhone is simlockvrij gemaakt met de officiele code daarvoor. De telefoon werkte gewoon normaal dus.

Mijn vraag is nu, wat moet ik precies doen? Er zijn zoveel dingen met verschillende oplossingen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Is het ook mogelijk om dit op te lossen zonder rare programmaatjes? Aangezien de iPhone verder gewoon legaal is..

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Alvast bedankt.
Hoi, Ik weet precies hoe je je iphone weer aan de praat krijg, Ik stuur je morgenmiddag een PM. met de instructies.
  #640  
Oud 27-09-11, 23:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamalietjuh Bekijk bericht
Hoi, Ik weet precies hoe je je iphone weer aan de praat krijg, Ik stuur je morgenmiddag een PM. met de instructies.
Waarom PM?

Met een publieke post hebben ook anderen er iets aan.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.