iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mayo001 Hier ook een drama! M'n iphone 3G S wil niet meer Hij stopte vanmiddag ineens uit het niets. Het enige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inmiddels begon deze 3G ook kuren te krijgen en heb hem bij Saturn (Zonzoo) ingeruild voor geld en een nieuwe Iphone 4 gekocht........ |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik was inderdaad al van plan om morgen eventjes naar de apple store te gaan.
Het is eigenlijk niet normaal wat je allemaal met je iphone doet, hij is nu zo'n paar uur stuk en mis hem wel hahaha ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 augustus 2011 om 17:20 ---------- Het was vanmiddag overigens belachelijk, ik belde met proassist omdat ik tot 2 weken geleden (bleek) verzekerd was en kreeg dus te horen dat mijn verzekering was gestopt. Daarna gebeld met T mobile die konden geen info geven en verwezen me door naar apple, gebeld met apple en die verwezen me terug naar T Mobile. Heerlijk kastje-muur effect... |
|
|||
|
|||
zwart scherm doet niks meer lol 1 maand oud pro assist dankjewel
|
|
|||
|
|||
hallo,
sinds gisteren reageert het beeldscherm van mijn iphone niet meer. het beeld is zwart en er verschijnt helemaal niets. ik heb al zo'n 5x via itunes herstellen geprobeerd en de home en uit/aan-knop samen ingehouden etc etc. maar hij doet simpel weg niets. wat wel heel raar is: als ik gebeld word dan gaat mijn ringtone gewoon af maar reageert mijnbeeldscherm niet.. ook als ik dat knopje van het geluid ''aan en uit zet'' verander dan voel ik me iphone trillen... ik heb deze iphone nog geen eens een maand(refurbished Iphone) dit is trouwns mijn 3e refurbished Iphone.. begin een beetje moedeloos te worden want de 1 is slechter dan de ander. mijn garantie is op 1 augustus afgelopen terwijl ik mijn vorige iphone al daarvoor had laten opsturen en ik kreeg dus deze NA 1 augustus. Ik weet dus niet of ik nu nog garantie heb? wie o wie kan me hier uit helpen? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik wil als eerst even zeggen dat ik geen Jurist ben, dus niet helemaal zeker ben of dit klopt maar:
Op het moment dat de telefoon wordt vervangen gaat er een nieuwe garantie periode in. Mocht ik het mis hebben dan sta je alsnog sterk, want: Een product heeft een bepaalde verwachte levensduur. Gaat het apparaat aantoonbaar niet door u toedoen kapot dan heeft u een ondeugdelijk apparaat gekocht. Lees anders ConsuWijzer - Garantie door. Mocht je er met de winkerl niet uitkomen, bel met: ConsuWijzer - Praktisch advies over uw rechten als consument 088 - 0 70 70 70 deze mensen hebben mij ook zeer goed (kostenloos) via de telefoon geholpen. |
|
|||
|
|||
Hallo,
ik zal me even voorstellen, ik ben Jamie uit Noord-Holland en ik heb van een vriend van mij zijn oude iphone gekregen om te kijken of hij het nog doet. Deze iphone 3g of 3gs weet ik niet precies heeft 1 maand in de kast gelegen en als ik hem nu aan de oplader of computer hang krijg ik zoals normaal het batterijtje met een klein rood streepje maar nu staat er alleen een apple tekentje en om de 10 min ongeveer doet ie snel wit scherm uit en dan weer dat apple tekentje, iemand enig idee hoe ik deze iphone weer aan de praat kan krijgen ? ohja mischien ook niet heel onbelangrijk m'n computer ziet hem ook niet in itunes Gr Jamie |
|
|||
|
|||
Hey Jamie
zet de iphone in dfu mode dat doe je als volgt : hou 8 tot 10 seconden de home en power button tegelijk ingedrukt daarna laat je de power button los maar de home button houd je ingedrukt voor 15 tot 20 sec en dan als het goed is moet itunes hem herkennen en dan kan je de iphone opnieuw installeren |
|
|||
|
|||
Dfu modes al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Mijn oude iPhone 3g, met ik meen software 4.2.1, was gisteren uitgevallen.
Vandaag in de oplader gedaan, waarna een ubs/iTunes logo verscheen op de iPhone. iTunes zei dat ik moest herstellen en dus maar gedaan, en nog een keer, en nog een keer. Na wat zoeken op het www kwam ik erachter dat dit dus een recovery loop was. Van alles en nog wat zitten proberen met iRecovery maar het lukte allemaal maar niet maar ineens deed de iPhone het weer. iTunes kwam nu met de vraag of ik de iPhone wilde herstellen of als nieuwe iphone wilde gebruiken. Ik koos voor nieuwe iphone. Nadat dit gebeurd was, gesynchroniseerd, kom ik erachter dat de home knop en de power knop niet meer werken. Om de 15 seconden kwam tevens een melding op met dat accessoire niet geoptimaliseerd was voor deze iphone. Na enkele minuten ging de iPhone steeds opnieuw rebooten om daarna wederom in de recovery loop te gaan waar nu ook de uit en home knop niet meer werken. De iphone is verbonden met de computer en laat het usb/itunes logo zien... Alvast bedankt G |
|
|||
|
|||
Sinds vandaag geprobeerd om een iphone 3G met 4.2.1 te herstellen. Ik heb 'm in DFU mode gedraait en hersteld. Als ik nu de iphone wil opstarten krijg ik het apple logo en na 5 minuten wordt het scherm voor een halve seconde wit en wordt de iphone gerestart. Ik kom dus niet verder dan het booten. Weet iemand wat ik kan doen?
|
|
|||
|
|||
Gisteren reageerde mijn Iphone4 (geen jailbreak) even nergens meer op. Na korte tijd verscheen het stekkertje in beeld alsof hij voor het eerst uit de doos kwam. Na syncen met itunes was alles weer zoals het hoort.
Gieterenavond net voordat ik naar bed ging, hetzelfde: iphone reageert nergens op. Geen enkele knoppencombinatie werkt. Itunes ziet de iphone niet en als ik de oplader aansluit hoor ik het vertrouwde geluidje niet. Sindsdien doet hij niets meer. Straks naar Apple winkel en/of proassist bellen. Vervelend, want ik ben er van afhankelijk omdat ik hem voor mijn onderneming gebruik. Hopelijk kan men het snel oplossen of vervangen. Kent iemand dit probleem en wat deed jij er aan? |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik zit hier met een probleempje met een witte iphone 3GS. De iPhone is van mijn vriendin. Ze heeft hem gisteren aan iTunes gehad en daar wilde hij updaten dit heeft ze gedaan, echter nu geeft hij de foutcode 1015. De iPhone is gejailbreaked geweest maar dat is er helemaal af en de iPhone is simlockvrij gemaakt met de officiele code daarvoor. De telefoon werkte gewoon normaal dus. Mijn vraag is nu, wat moet ik precies doen? Er zijn zoveel dingen met verschillende oplossingen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Is het ook mogelijk om dit op te lossen zonder rare programmaatjes? Aangezien de iPhone verder gewoon legaal is.. Ik hoop dat jullie kunnen helpen! Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Welke baseband heeft die iPhone? (6.15.00 van de iPad?)
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!
Ik durf niet te zeggen welke baseband deze iPhone heeft. Ik kan met niet voorstellen dat het die van iPad is.. of is dat wel mogelijk? Er is verder niet meer gerommeld aan de telefoon. We hebben het jailbreakgebeuren er allemaal af gegooid. Toen hebben we het nummer gekregen om de iPhone simlockvrij te maken en dit is gelukt. Daarna geen problemen meer gehad met de iPhone. Ze heeft de iPhone in februari vorig jaar gekregen. Ik weet niet of ze sindsdien al nieuwe updates erop heeft gezet, dat zal ik vanavond even vragen. Is het mogelijk dat ik nu nog kan zien welke baseband de iPhone heeft, aangezien hij alleen het scherm geeft welke aangeeft dat ik hem moet aansluiten aan iTunes? Groeten |
|
||||
|
||||
Je zou de tool f0recast eens kunnen proberen (al weet ik niet of die in recovery mode werkt).
(deze tool doet niets met je iPhone, maar toont alleen informatie erover) |
|
|||
|
|||
ga gewoon naar itunes en sluit de iphone aan
hou de home en de power button tegelijk ingedrukt voor 7 tot 10 sec daarna laat je de power button los en hou je de home button nog steeds ingedrukt na ongeveer 15 tot 20 seconden krijg je waarschijnlijk de melding itunes heeft een ipod in de herstel modus aangetroffen je zal ook een geluidje horen via je boxen nu is ie dfu mode probeer hem is te herstellen nu en laat even weten of het werkt |
|
||||
|
||||
Als er een iPad baseband op staat zul je dan opnieuw fout 1015 krijgen...
Het helpt daarom als we weten welke baseband er nu op staat. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Ik heb het geprobeerd via de DFU mode, maar dit werkte niet. Heb hem in DFU mode gekregen met iREB (in iREB staat ook iets met fix error 1015, maar dit werkt niet bij mij) Als ik hem in DFU mode heb geeft iTunes, overigens dezelfde melding als ik hem in recovery mode heb.
Ik heb f0recast gebruikt, maar hij blijft zeggen: "Searching for idevice" en denk dus dat dit programma niet werkt bij een iPhone in recovery mode. Ik hoop dat jullie nog iets voor mij weten.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|