//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door serapim probeer is tijdens het inpluggen van de usb gekoppelt aan de computer, homeknop tegelijk in te houden. of hou de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #421  
Oud 01-08-10, 10:18
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serapim Bekijk bericht
probeer is tijdens het inpluggen van de usb gekoppelt aan de computer, homeknop tegelijk in te houden.

of hou de home en power button tegelijk in voor minimaal 30 seconden.

of download tinyumbrella koppel iphone aan computer start tinyumbrella op en druk op,,,,kick device out of recovery,,,,
Ja, ik dacht er zelf aan om dit ook is te proberen, maar dan nog een probleem is dat dit niet gaat.. M'n power button is helemaal ingedrukt en werkt niet meer, een andere manier om dit te doen? Met tinyumbrella werkte het ook al niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 01-08-10, 15:35
Diony Diony is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard Help! iPhone 3G (geen bijzonderheden) loopt vast...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb totaal geen verstand van computers. Mijn iPhone is vastgelopen. Ik heb alleen een appeltje in het scherm. Als ik hem met iTunes wil verbinden zegt iTunes na een tijdje (dan is het balkje onder de appel voor 10% wit) dat de vereiste schrijf niet wordt gevonden.
Kan iemand mij in "Jip en Janneke"-taal uitleggen wat ik het beste kan doen? Hier op het forum lees ik wel dingen over AppTapp instaler (heb ik maar gedownload, hij herkent mijn iPhone niet), TinyUmbrella en SHSH, maar ik weet niet wat dat voor programma's zijn en wat ze doen en hoe ik er iets mee kan.

Kan iemand me op weg helpen? Ik heb iTunes 9.2.1 en welke filmware(?) op mijn iPhone staat weet ik niet, want ik kan er dus niets meer mee...

Bij het verzameltopic kom ik allemaal onbekende termen tegen. Iemand zegt bijvoorbeeld: "Restoren naar 1.1.4 en dan ZiPhone gebruiken..."
Ik weet niet hoe ik moet restoren en hoe ik ZiPhone moet gebruiken.

Wil iemand mij helpen??

Alvast bedankt!!
  #423  
Oud 09-08-10, 23:37
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard Mijn iPhone ook al dagen dood

Mijn telefoon is ook al dagen dood. Ik heb de contact gegevens via iTunes leeg gemaakt en daarmee is mijn gehele telefoon dood komen te vallen. Ik kan nu een harde reboot geven met de beide knoopen ingedrukt houden maar ik krijg dan heel even de appel in beeld die daarna verdwijnt. De iPhone wordt ook niet herkend in iTunes. Ik krijg dus gewoon helemaal niets voor elkaar. iBrickr geprobeerd omdat ik toch iets moet proberen maar dat programma zegt dat er geen kabel aangesloten zit terwijl dat wel zo is.

Jailbreak of Blacksn0w bieden geen hulp omdat ik de telefoon niet kan benaderen,

Is er iemand die iets meer weet of min phone (gratis) kan herstellen? Over tien dagen ga ik op vakantie en ik loop nu al 3 weken met een ouwe koelkast te bellen terwijl ik juist mijn wil gebruiken in Italie met de fiets o de omgeving te verkennen.

Wie o wie is er bereid mij te helpen.

Rookie24u
  #424  
Oud 10-08-10, 00:22
ipodtouch... ipodtouch... is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste lezers,

ik heb een ipod touch die niet meer opstart, ik zie alleen maar die apple logo wat moet ik doen!!! voor dit had ik een probleem mijn scherm was donker je kon amper wat zien. dus had ik mijn ipod gewist via mn ipod nu start mn ipod niet meer op
  #425  
Oud 10-08-10, 13:31
niek-smal niek-smal is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik hoop dat ik iemand kan vinden die mij kan helpen.
Mijn iPhone 3Gs doet van t ene op t andere moment helemaal niks meer.
Voordat ik ging slapen legde ik de telefoon op mijn nachtkastje, de volgende ochtend deed hij het niet meer, ik dacht dat hij gewoon uit was, maar ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan. Ook heb ik al letterlijk honderd keer geprobeerd de telefoon te resetten, en in DFU-mode op te starten.
Ook deze methodes brachten beidde geen uitkomst.

Ik hoop op hulp,
mvg
Niek
  #426  
Oud 10-08-10, 18:38
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niek-smal Bekijk bericht
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die mij kan helpen.
Mijn iPhone 3Gs doet van t ene op t andere moment helemaal niks meer.
Voordat ik ging slapen legde ik de telefoon op mijn nachtkastje, de volgende ochtend deed hij het niet meer, ik dacht dat hij gewoon uit was, maar ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan. Ook heb ik al letterlijk honderd keer geprobeerd de telefoon te resetten, en in DFU-mode op te starten.
Ook deze methodes brachten beidde geen uitkomst.

Ik hoop op hulp,
mvg
Niek
pROBEER EEN LATERE VERSIE EN UNLOCK HEM.
  #427  
Oud 10-08-10, 19:18
niek-smal niek-smal is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Dat lukt niet, mn scherm blijft zwart, en ik krijg m niet aan.
Ook krijg ik niks in beeld als ik hem met de computer verbind, ook mn iPhone doet dan niks.
  #428  
Oud 10-08-10, 19:47
milcoi milcoi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 52
Standaard

zet je iphone via de meegeleverde stekker aan de stroom (niet via een pc of laptop).
Wacht 15 min. houd de aan/uit en home knop daarna voor 20 sec vast.

bij mij werkte dit en ik had weer een werkende iphone
  #429  
Oud 11-08-10, 18:25
niek-smal niek-smal is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milcoi Bekijk bericht
zet je iphone via de meegeleverde stekker aan de stroom (niet via een pc of laptop).
Wacht 15 min. houd de aan/uit en home knop daarna voor 20 sec vast.

bij mij werkte dit en ik had weer een werkende iphone
Bij werkt dit niet. Helaas.
Iemand anders nog ideeen?
  #430  
Oud 12-08-10, 07:21
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niek-smal Bekijk bericht
Bij werkt dit niet. Helaas.
Iemand anders nog ideeen?
Dit is wat ik nog niet geprobeert heb maar zal ook wel op niets uitlopen. Vannacht de iPhone laten lopen op Tinyumbrella maar na 6 uur nog niet veel meer te melden dan het nog steeds bezig was met (onduidelijke) dingen te doen.

Ik wordt er een beetje moedeloos van zo onderhand.

Er moet toch iemand zijn die bekend is met mijn probleem phone??
  #431  
Oud 12-08-10, 16:38
niek-smal niek-smal is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik ben vandaag naar de winkel gegaan. t Scheen dat er standaard 2 jaar fabrieksgarantie op zit.
Hij zag er verder nog netjes uit, dus er moest wel iets van binnen kapot zijn.
Hij is nu opgestuurd, en verwacht hem over 3 á 4 weken weer terug.
Ik bedank iedereen die heeft meegedacht!
  #432  
Oud 12-08-10, 23:04
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milcoi Bekijk bericht
zet je iphone via de meegeleverde stekker aan de stroom (niet via een pc of laptop).
Wacht 15 min. houd de aan/uit en home knop daarna voor 20 sec vast.

bij mij werkte dit en ik had weer een werkende iphone

ik heb nu de phone een aantal uren aan de netspanning liggen en de home en aan/uit knop ingedrukt gehouden.

na enkele seconden komt het appeltje in beeld en dat verdwijnt na een seconde of zo en komt dan weer terug na een seconbde of 14 a 15. daarna de knoppen ingedrukt gehouden en blijven tellen tot 20 en alles losgelaten. het appeltje bleef in beeld maar na een seconde of 30 zag ik in eens het snoertje van iTunes in beeld verschijnen al wat het maar voor heel erg kort want daarna is en blijft het beeld weer zwart.

iemand een idee?
  #433  
Oud 13-08-10, 11:26
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

ik heb dus ook zo'n probleem. als ik mijn iphone 4 opstart krijg ik enkel maar een applelogotje te zien. ook itunes herkent mijn iphone niet. m.a.w. als ik mijn iphone aansluit gebeurd er niets. ik krijg enkel het applelogo op mijn iphone 4 te zien.
wat moet ik doen!!!!!
  #434  
Oud 13-08-10, 19:58
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik zou zeggen terug naar de winkel je hebt toch nog gararantie!!!
  #435  
Oud 13-08-10, 20:18
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

[QUOTE=dotter;529343]ik heb dus ook zo'n probleem. als ik mijn iphone 4 opstart krijg ik enkel maar een applelogotje te zien. ook itunes herkent mijn iphone niet. m.a.w. als ik mijn iphone aansluit gebeurd er niets. ik krijg enkel het applelogo op mijn iphone 4 te zien.
wat moet ik doen!!!!!
[/QUOTE

hou de home en powerknop net zo lang vast tot je de connect to itunes scherm krijgt.
dit betekend dat je hem in recovery gezet hebt en dan kun je herstellen
  #436  
Oud 13-08-10, 20:22
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

[/QUOTE
hou de home en powerknop net zo lang vast tot je de connect to itunes scherm krijgt.
dit betekend dat je hem in recovery gezet hebt en dan kun je herstellen[/QUOTE]

ik ben er nu mee bezig en het zal waarschijnlijk wel werken. ik ben momenteel de update aan het downloaden maar aangezien mijn telemeter vol is gaat dit ontzettend traag maar morgen wordt hij gereset
  #437  
Oud 15-08-10, 10:59
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Ik heb hem nu een dag en een nacht aan de lader staan met TinyUmbrella maar een zwart beeld blijft.

Ik heb hem nu net even aan de stroom gezet en met de aan/uit knop aangezet. Eerst het appeltje en daarna het iTunes logo!
Er is dus iets gebeurt aar wat weet ik nog niet want zodra ik de stroom eraf haal dan wordt het scherm weer zwart. Direct in de docking gezet aan de laptop geeft geen resultaat. iTunes wordt niet herkend en het scherm wordt weer zwart.
Ik vermoed dus dat hij niet voldoende opgeladen is en dat ga ik nu dus eerst doen.

Als ik meer weet zal ik dat hier melden misschien zijn er andere met dit probleem en kunnen we elkaar daarbij helpen.
  #438  
Oud 15-08-10, 22:45
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Kan het niet zijn dat je batterij stuk is en daarom niet meer opstart?
  #439  
Oud 15-08-10, 22:58
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Dat idee heb ik dus ook maar ja hoe snel kom ik aan een nieuwe batterij voor weinig?
  #440  
Oud 16-08-10, 00:19
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

kan je hem niet in revovery mode zetten?
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.