//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen ik heb een probleem, Ik heb gister mijn iphone gekocht. Vandaag wou ik hem aansluiten om er muziek op te zetten, maar zo gauw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 23-12-10, 11:58
bduivis bduivis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Mensen ik heb een probleem,
Ik heb gister mijn iphone gekocht.
Vandaag wou ik hem aansluiten om er muziek op te zetten, maar zo gauw als ik dat doe schakelt mijn pc zich uit i.v.m. "schadebeoerking".
Ik krijg dan een groot blauw scherm te zien van ongeveer een seconde en dan herstart hij zich weer.

Ik heb geen flauw idee wat ik eraan kan doen.
Help me?!?!
mvg, Brian
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 23-12-10, 16:32
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Van harte welkom op dit forum. Veel plezier toegewenst met je iPhone.
Ik neem aan dat het een echte iPhone is en geen nep geval. Heb je iTunes op je PC staan?
  #483  
Oud 23-12-10, 17:50
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Ik heb geen neppe in ieder geval, die van mij herkent ie gewoon, enkel krijg ik het niet voor elkaar om hem te herstellen. Gister voor de zekerheid nog een keer de nieuwste Itunes gedownload. Ik krijg elke keer de foutcode dat ie niet kan downgraden... Terwijl de allernieuwste iOS 4.2.1 is en ook dat op mn Iphone stond. Dus ik noem het geen downgraden... of wel? Of moet ik wachten op de 4.3.0 o.i.d.? Beetje jammer, want ik snakte naar een iphone, heb ik er eindelijk 1, koppel ik hem aan Itunes en toen was het over... Er stond namelijk "Iphone van Okan", Itunes vroeg een update te doen en toen er geen updates waren moest ik volgens mn telefoon aan Itunes koppelen. Dan krijg ik een opmerking dat ie in recovery mode staat en dat ik de firmware moet herstellen... Ik heb elke FW ipsw van 3.0 t/m 4.2.1 gedownload en via 'alt' en 'herstellen' de ipsw aangeklikt, sommige waren niet eens meer compatible en bij de andere geeft ie code 1015
  #484  
Oud 23-12-10, 19:20
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

iPhone van Okan?
Je hebt jailbreak en daar weet ik niets van af dus kan je niet helpen.
  #485  
Oud 23-12-10, 22:23
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Ik weet nu wel waarom mn iphone niet meer uit recovery mode komt. Gezien mn iphone t-mobile locked was, is deze gejailbreakt. Maar nu heb ik mn iphone dus laten synchroniseren met Itunes en dat had ik niet moeten zei de man van de Phone House. Nu moet je of wachten op een nieuwere versie (4.3) of opsturen naar apple en dan kost je 150 euro ongeveer en je hebt er weer een t-mobile lock
Weet iemand andere opties?
  #486  
Oud 27-12-10, 09:46
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

In redsn0w originele firmware browsen en vervolgens alleen de opie met DFU mode aanklikken. Vervolgens in iTunes een Herstel via custom firmware.

Jailbreaken en unlocken!
  #487  
Oud 27-12-10, 10:17
Sample86 Sample86 is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 11
Standaard

Goedemorgen mede iPhoners,

Mijn iPhone 4 met firmware 4.2.1 was tethered gejailbreakt met redsn0w. Ik wist natuurlijk als geen ander dat als hij uit zo gaan dat mijn jailbreak verdwenen zou zijn, maar dat hij ook niet meer zou starten vind ik redelijk kudt!
Als ik de iP nu opstart krijg ik het Apple logo in het scherm, wat blijft staan, inmiddels zo'n 4 uur. Het enige dat is verandert is dat er een 'zandloper' bij is komen te staan, maat het gaat niet weg.

Ik heb geprobeerd home+power button te doen, ik heb geprobeerd die modus van tijdens het jailbreaken in te schakelen (7 seconden home plus power, daarna met power los nog een seconde of 10)... Dit heeft alleen geen effect gehad!

Ik hoop dat dit eenvoudig op te lossen is! HELP!!!!

Thanks in advance!
  #488  
Oud 27-12-10, 13:31
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

dat hij niet meer op wil starten is redelijk vervelend...
  #489  
Oud 27-12-10, 14:05
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

@ Sample86,
Probeer hem is met TinyUmbrella uit de recovery mode te gooien..
  #490  
Oud 28-12-10, 22:11
zertyx zertyx is offline
• iOS 5.1.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: belgië
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sample86 Bekijk bericht
Goedemorgen mede iPhoners,

Mijn iPhone 4 met firmware 4.2.1 was tethered gejailbreakt met redsn0w. Ik wist natuurlijk als geen ander dat als hij uit zo gaan dat mijn jailbreak verdwenen zou zijn, maar dat hij ook niet meer zou starten vind ik redelijk kudt!
Als ik de iP nu opstart krijg ik het Apple logo in het scherm, wat blijft staan, inmiddels zo'n 4 uur. Het enige dat is verandert is dat er een 'zandloper' bij is komen te staan, maat het gaat niet weg.

Ik heb geprobeerd home+power button te doen, ik heb geprobeerd die modus van tijdens het jailbreaken in te schakelen (7 seconden home plus power, daarna met power los nog een seconde of 10)... Dit heeft alleen geen effect gehad!

Ik hoop dat dit eenvoudig op te lossen is! HELP!!!!

Thanks in advance!
ik heb hetzelfde probleem, help aub
  #491  
Oud 29-12-10, 08:25
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Al via TinyUmbrella uit de Rec mode proberen te gooien?
  #492  
Oud 29-12-10, 11:44
zertyx zertyx is offline
• iOS 5.1.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: belgië
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
Al via TinyUmbrella uit de Rec mode proberen te gooien?
is al opgelost, bedankt om zo snel te reageren.

ik heb het wel via itunes gedaan en volledig hersteld.
  #493  
Oud 29-12-10, 13:46
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Mijn 3Gs is dus opgestuurd naar Apple Er was geen beweging meer in te krijgen
Ach, kan ik hem weer jailbreaken
  #494  
Oud 29-12-10, 16:19
rabinhio rabinhio is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

hallo, ik heb een ip3g was gejailbreakt.......fw willen update via itunes en hij is zo dood als iets. het schijnt een bekend probleem te zijn maar er moet toch een manier zijn om dat ding weer aan de praat te krijgen?!
binne itunes krijg ik de melding dat ik hem moet herstellen en bijwerken maar dan loopt hij weer vast.......help!
  #495  
Oud 29-12-10, 17:14
samluit samluit is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zertyx Bekijk bericht
ik heb hetzelfde probleem, help aub
Je moet je iPhone aansluiten op je Computer, Redsn0w starten, je firmware selecteren, en kiezen "Just Boot Tethered" dan de instructies volgen die op het scherm staan.
  #496  
Oud 30-12-10, 11:16
zertyx zertyx is offline
• iOS 5.1.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: belgië
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samluit Bekijk bericht
Je moet je iPhone aansluiten op je Computer, Redsn0w starten, je firmware selecteren, en kiezen "Just Boot Tethered" dan de instructies volgen die op het scherm staan.
Alles is opgelost, ik ga nu wachten tot er een stabiele untethered jailbreak uitkomt.
  #497  
Oud 31-12-10, 15:53
max125 max125 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

hallo,
heb mijne ook geupdate ondertussen telefoon gehad is die uit gevallen,nu geef die een afbeelding usb stekkertje en itunes,maar de computer herkent de telefoon niet meer,kan ik hem ook niet op itunes herkennen
met vriendelijke groeten
Tonny
  #498  
Oud 06-01-11, 22:43
davevogel0 davevogel0 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

ik heb hetzelfde hij blijft maar zeggen geen stroom of het apple logo. ook als het apple logo er is vind de pc hem niet. ik hem hem op de pc, radio, adapter en externe batterij proberen op te laden helpt allemaal geen bal...
(iphone 3gs 32gb fw 4.2.1 gejailbraiked)
  #499  
Oud 07-01-11, 14:01
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Je kan niet downgraden, dus zodra je opnieuw denkt IPSW 4.2.1 erop te zetten, herkent Apple dat het een gejailbreakte iphone is en zetten er een Jaillock op. Dat is mij verteld door Apple zelf, want mijn 3Gs ligt nu bij Apple en hebben mij hierover opgebeld. Dat gaat automatisch en zelf kan je er niets aan doen...
  #500  
Oud 07-01-11, 14:07
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen Bekijk bericht
Je kan niet downgraden, dus zodra je opnieuw denkt IPSW 4.2.1 erop te zetten, herkent Apple dat het een gejailbreakte iphone is en zetten er een Jaillock op. Dat is mij verteld door Apple zelf, want mijn 3Gs ligt nu bij Apple en hebben mij hierover opgebeld. Dat gaat automatisch en zelf kan je er niets aan doen...
Haha wat een onzin vertellen die lui. Op dit moment kun je altijd herstellen naar een stock firmware 4.2.1 tenzij je de iPad baseband hebt geïnstalleerd. Maar in het laatste geval kun je altijd herstellen met een custom firmware en PWND DFU modus.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.