//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lukt helaas niet, start weer op in dezelfde recovery mode...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 10-02-11, 12:05
Irra Irra is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard error 1013 HELP!!!! HELP!!!!

Lukt helaas niet, start weer op in dezelfde recovery mode
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #542  
Oud 12-02-11, 10:37
rubyrodo rubyrodo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

probeer het op een andere itunes werkte voor mij ook of herinstalleer itunes
  #543  
Oud 12-02-11, 22:55
amsterdammertje20 amsterdammertje20 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard iphone 3g vastgelopen en wilt niet meer aan

hello mensen.
ik zit met een probleem. Mijn iphone 3g is sinds een paar uur vastgelopen. ik probeerde een app te instaleren en andere app te openen en dat werd mijn oude iphone een beetje te veel van het goede.
ik heb al de hard reset geprobeerd maar dan krijg ik alleen maar het apple logo en daarna niks. Ik kan echter wel de DFU mode doen, en dan herkent itunes mijn iphone wel, maar ik wil hem liever niet restoren aangezien ik mijn iphone al een jaar niet heb gesynct aan mij laptop. (mijn oude pc was gecrasht en die muziek en bestanden heb ik niet op mn andere itunes staan, als ik em restore ben ik alles kwijt
Ik vroeg me dus af of er geen programmatje is waarmee ik mn iphone weer aan de praat krijg zonder dat itunes er aan te pas hoeft te komen.
Ik heb al een aantal Youtube filmpjes over dit probleem bekeken, heb ook heel wat programma's gedownload. k ben alleen helaas niks wijzer geworden..
Alvast bedankt
  #544  
Oud 14-02-11, 00:26
chefsjaak chefsjaak is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: schagen
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mirandavanheukelom Bekijk bericht
10 seconden je navigatie knop en aan/uit knop tegelijkertijd ingedrukt houden.
Hij start dan opnieuw op en al je gegevens staan er gewoon nog op.
Succes
Miranda
Mijn dank is groot!
  #545  
Oud 16-02-11, 19:22
barbarella barbarella is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

help help

ik heb een iphone 3gs
die is laatst uitgevallen en heb hem toen in de kast gelegd
nu las ik dat je hem kon resetten maar nu heeft de iphone 2 maanden in de kast gelegen
en nu is hij dus pof leeg en wil hij niet aan en niet opladen

ik kreeg al een tip
leg hem aan je computer en houd de aan knop en de home knop 10 sec vast
laat hem een uur liggen en kijk of hij aangaat

dit heb ik geprobeerd maar hij doet nog steeds niks
laad niet op een gaat miet aan

wat kan het zijn kan de accu kapot zijn
of wat kan er mis zijn kapot zijn
  #546  
Oud 28-02-11, 08:43
psytek psytek is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Joure (Friesland)
Berichten: 7
Standaard

Hier hetzelfde, ik heb ook een 3Gs, vannacht mijn iphone aan de lader gedaan... maar toen ik vanochtend wakker werd, stond hij uit en krijg ik hem ook niet meer aan. De accu/batterij was wel warm...

DFU mode en harde reset werkt niet, iemand nog tips?
  #547  
Oud 28-02-11, 10:03
barbarella barbarella is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

als ik u was zou ik gaan kijken of er iemand bij u in de buurt woont die iphones kan repareren ik heb de mijne laten na kijken en het bleek dat de moederboard defect was dus ik hem de iphone aan iemand gegeven die hem kon gebruiken voor de touch enzo
  #548  
Oud 28-02-11, 10:05
psytek psytek is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Joure (Friesland)
Berichten: 7
Standaard

Ok, bedankt voor je reactie.

Er is dus geen (bekende) manier om het ding überhaupt weer aan te krijgen?
  #549  
Oud 28-02-11, 10:07
barbarella barbarella is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

ja als je hem aan de computer legt en hem een reset geeft
dus de home met de aan/uit knop 10 seconden in houden
maar als hij daar mee niet opstart dan zou ik gaan kijken naar een reparateur in de buurt
houd er wel rekening mee als het t moederboard is dat je deze niet los kunt bestellen
  #550  
Oud 28-02-11, 10:09
psytek psytek is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Joure (Friesland)
Berichten: 7
Standaard

Ja, zoals ik zei, DFU mode en harde reset (de oplossing welke jij noemt) werken niet...
  #551  
Oud 28-02-11, 10:12
barbarella barbarella is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

ik noem de harde reset die werkte bij mij ook niet

toen ben ik naar iemand hier uit de omgeving gegaan die iphones en ds'en repareerd
en hij heeft voor mij gekeken wat het probleem was
hij deed eerst een nieuwe accu erin en mijn iphone deed nog niks
toen heeft hij van zijn eigen iphone het moederboard in de mijne geplaatst toen deed hij het wel daardoor wisten we dat het moederboard defect was en toen heb ik gezecht houd de iphone maar hier voor als je de onderdelen kunt gebruiken
  #552  
Oud 28-02-11, 12:17
skittelXL skittelXL is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

hey mensen
ik heb laast een iphone 3 gekocht jailbreak zat erop verder weet ik echter niet welke firmware
nu het probleem gistere d8 ik de iphone is een beetje langzaam dus ik wou me telefoon ressete door de instell : wiss alle inhoud en instellingen . toen ik deze klikte stond er dat het minimaal 1 uur zou duren dus toch gedaan en meer dan 1 uur gewacht maar hij wou niet opstarte ben forum gaan surfen en stond er aan de itunes hangen en DFU mode zette , dit heb ik gedaan itunes zag me telefoon en ik kon herstelle . itunes zei dat alles gewist zou worden en automatisch update zou doen naar de nieuwste fw , dit heb ik op ok geklikt hij gaan update en op het laaste moment kreeg tie een fout "1015" ik heb deze stappe herhaalt en het bleef fout . en nu blijft mijn iphone hangen in de opstart apple logo daarna de itunes connect teken en dan valt tie uit . ik had wat opgezocht en er stond via quikpwn ofzo herstelle ....dit is niet mogelijk aangezien quikpwn niet werkt , en ja me .netframwork is hoger dan 2.0 geupdate en heb ook als xp laten draaie

ken iemand mij helpen om mij iphone laten opstarte van my part mag alles gewist worden en alles terug zette naar orgineel staat maakt niet uit wil gwn de phone weer gebruiken

bij voorbaat dank

PS : ik heb ookal geprobeert via recboot hem uit herstel modus te krijgen dat lukt niet heb me tel aan iemand meegeven zodat hij hem via zijn itunes ken proberen maar ben bang dat dat niet gaat werken

HELP!!!!
  #553  
Oud 28-02-11, 12:58
Itsmitch Itsmitch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 34
Standaard

Uhm bekend probleem ja die 1015, dat had ik ook met mijn iphone 3GS.
Ik had daarbij wel de ipad baseband geinstalleerd en kon alleen van die 1015 afkomen met Custom firmware.

Het zou makkelijker zijn als we zouden weten welke firmware je precies hebt en of die ipad baseband heeft (ga er uit van niet omdat 3G goed unlockbaar is) maar ik snap dat het niet mogelijk is omdat die niet doorstart.

Zoek & download anders Custom firmware 4.2.1 voor de 3G dan moet het wel goed komen
  #554  
Oud 28-02-11, 15:26
skittelXL skittelXL is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Itsmitch Bekijk bericht
Uhm bekend probleem ja die 1015, dat had ik ook met mijn iphone 3GS.
Ik had daarbij wel de ipad baseband geinstalleerd en kon alleen van die 1015 afkomen met Custom firmware.

Het zou makkelijker zijn als we zouden weten welke firmware je precies hebt en of die ipad baseband heeft (ga er uit van niet omdat 3G goed unlockbaar is) maar ik snap dat het niet mogelijk is omdat die niet doorstart.

Zoek & download anders Custom firmware 4.2.1 voor de 3G dan moet het wel goed komen
dus als ik het goed begrijp custom FW voor 4.2.1 downloaden aand itunes hangen herstell met shift in houden en dan die custom FW aanklikke dan moet het werken ?
  #555  
Oud 10-03-11, 17:33
Hanneske Hanneske is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Standaard

Mijn 3gs telefoon blijft maar hangen na een update naar 4.3.
Ben la uren van alles aan het proberen. Blijft nu hangen op itunes logo en stekker in beeld. Herstelmodus maar het herstellen lukt niet
  #556  
Oud 10-03-11, 18:18
ocmer95 ocmer95 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

iemand al oplossing voor de 3gs die niet wil opstarten?
hier precies hetzelfde
  #557  
Oud 10-03-11, 21:03
Ovie Ovie is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik lijk het zelfde te hebben ( dus na de update naar 4.3) en heb een volledige restore gedaan ( met veel geduld).

Tijdens het opstarten en zoek naar het GSM netwerk weer een vastloper.

Vervolgens heb ik een herstart gedaan ( home en aan/uit knop 10 seconden indrukken) maar dan zonder de SIM kaart.

-> toestel blijft werken. Vervolgens heb ik een ander SIM geprobeerd waarbij de aanmelding op het GSM netwerk wel lukt en de telefoon gewoon blijft werken.

Beide SIM's zijn van Vodafone, morgen ga ik bellen met m'n telecom leverancier voor een andere SIM.

Ter info.

Sukses.
  #558  
Oud 10-03-11, 22:28
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Zelfde probleem, wil niet opstarten. Heb net op update geklikt en ben nu aan het recovere terwijl ik enter recovery heb geklikt met TU. Ik zie wel wat ervan komt en anders zal ik maar eens naar m'n vader lopen, en ik ga ook een keer proberen terug te herstellen naar 4.2.1 met behulp van TU en dan updaten en anders heb ik gewoon dikke pech gehad.

Als jullie een oplossing gevonden hebben zou ik het graag horen want het gaat zwaar worden zonder m'n iPhone.

EDIT:
Gelukt! Ik heb hem eerst shift + restore gedaan met 4.2.1 restoren zonder TU. Vervolgens kreeg ik riedeltje, 1015, out of recovery. Allemaal gedaan, vervolgens restore + update, en toen op een gegeven moment ging ie zaniken van blabla dit blabla dat en nou doet ie het!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein

Laatst gewijzigd door iWiefring; 10-03-11 om 23:05. Reden: edit
  #559  
Oud 10-03-11, 23:11
Hanneske Hanneske is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Standaard

Hij blijft bij mij maar in recovery hangen. Wat heb je precies gedaan toen hij al die errors gaf 1015 etc?
  #560  
Oud 11-03-11, 01:18
tishans tishans is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Hier nog zo'n geval. Ik heb in mijn onschuld altijd gedacht dat je officiële updates van iTunes en van de firmware zo snel mogelijk moest installeren. Voor het eerst eens snel geweest, dus ook snel geen iPhone meer tot mijn beschikking. En geen idee hoe ik dit moet herstellen.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.