//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een behuizing met een extra batterij erin.Dan kan ik dit testen. Je mag hem ook opsturen dan kan ik wel kijken of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 16-08-10, 09:37
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik heb een behuizing met een extra batterij erin.Dan kan ik dit testen. Je mag hem ook opsturen dan kan ik wel kijken of ik er weer leven in kan brengen.
Stuur maar een mail!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 16-08-10, 16:42
jillesdotcom jillesdotcom is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hellevoetsluis
Berichten: 2
Unhappy iPhone 4 geleverd op vrijdag de 13de

Goedemiddag allemaal,
Hier dan mijn eerste forum bericht:

Ook ik heb problemen met mijn nieuwe iPhone 4. Hij is afgelopen vrijdag (de 13e) geleverd maar het lijkt wel een maandagochtend model. Sinds dag 1 problemen:
- iPhone gaat uit, wil niet meer aan.
- iPhone herstart zonder reden.
- iPhone staat zonder reden in herstel mode en is opzoek naar iTunes.

het gaat om een nieuwe iPhone 4 / 32GB Met firmware 4.02 (maar met 4.00 deed ie het ook) is niet gejailbreaked. Alles settings zijn gewist. En verschillende keren hersteld. Met en zonder restore. Niets blijkt het helpen.

Gisterenavond stond er opeens een applicatie te stuiteren, zie filmpje (dat was weer helemaal nieuw)

YouTube - T-Mobile iPhone 4 problems

Ik probeer iemand te pakken te krijgen bij T-Mobile heb al 6 x gebeld vandaag sinds 08:00 maar T-Mobile mag niet doorverbinden naar de 2e lijns omdat het te druk is. Blijkt dat nr 1200 niet gratis is en inmiddels al 90+ minuten heeft gekost. Tip van medewerker, bel 0800-7111 (wel gratis)

Mijn vrouw heeft exact dezelfde iPhone 4 met zelfde netwerk software enz en die heeft nergens last van. Het lijkt me hardware gerelateerd.

Iemand ideeen ?

Bedankt,
@JillesDOTCOM
  #443  
Oud 07-09-10, 22:44
sees sees is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

ok, ik heb ook een iphone probleem...

Iphone 4, versie 4.01 gejailbreaked. Alles ging goed, ongeveer een week diverse apps erop gedraaid. Vanavond Navigon probereren op te zetten, maar gaf de melding (ongeveer) dat de ipa app niet juist was.
Toen dit niet lukte verder geen aandacht aan besteed, de iphone hing uiteraard aan itunes vast. Wat me nu wel op viel is dat deze af en toe leek op te starten.

Op een gegeven moment zag ik dat de iphone niet meer werkte (helemaal) zwart, en in itunes kwam nu de melding dat deze hersteld moest worden. Ook zag ik opeens het appeltje in het beeldscherm tevoorschijn komen, verder niks.

Daarna geprobeerd aan te krijgen, wat niet meer lukte. Opeens was ook de melding verdwenen in itunes dat de iphone hersteld moest worden.

Ondertussen wel tich keer de dfu methode geprobeerd, dus 10 sec de home en sleep button ingedrukt (met stopwatch) daarna sleep button los gelaten en home 10 sec ingedrukt houden. Niks werkt, ook niet lang alleen de home buttom ingedrukt houden... Wat nu ? Donderdag naar NYC, wil deze dus wel ff mee uiteraard
Nog meer reset methodes ?
Heb trouwens dit zowel op itunes 9 en 10 geprobeerd, verschillende laptops. Windows XP en 7.
Scherm blijft dus helemaal zwart, reageert nergens op en geen appel logo te zien.

Itunes erop nieuw opgezet
helemaal opgeladen (was ie al)
ander kabeltje
verschillende laptops , xp / w7

edit -> nogmaals 10 sec beide buttons ingedrukt gehouden, 10 sec home button. Wachten en opeens herkende hij de iphone weer. Nu proberen 4.0.1 erop te ztten via shift + herstel...

Laatst gewijzigd door sees; 07-09-10 om 23:37.
  #444  
Oud 08-09-10, 09:06
sees sees is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

****, vannacht weer gekloot met home en sleep button en de restore mode is weer weg. M'n iphone wordt weer niet herkend.
Kreeg daarvoor trouwens foutcodes 1600 en 3194.
  #445  
Oud 08-09-10, 11:41
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb sinds februari een Iphone. Besteld via Phoneshop.nl
Eerste paar weken deed hij het goed, daarna wou die steeds niet en blabla.
Ik heb hem in mei opgestuurd en in juli teruggekregen.
Sinds juli heb ik hem een dag gebruikt..
Hij doet gewoon niets.. Op Itunes geeft hij aan dat de Iphone in herstelmodus is en dan herstel ik hem maar werkt het nog niet.
Als ik hem opstart met de start/home knop komt er of heel lang het Apple logo ervoor of een wit scherm.
Ik heb Phoneshop net een mail gestuurd want ik vindt het belachelijk dat ik hem heb teruggekregen nadat hij zoals hun zeggen hersteld is.. ahum.

Maar mijn vraag is of iemand mij kan helpen?
Alvast bedankt!
  #446  
Oud 08-09-10, 13:33
sees sees is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

piep zoot... krijg um niet meer aan... opsturen zal ik nog even niet doen, blijf het maar proberen. Hoe zit dit nu met de garantie ? Ziet apple (of het bedrijf waar deze naar toe wordt gestuurd) of er een JB is uitgevoerd?
  #447  
Oud 08-09-10, 20:21
Wouter85 Wouter85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

[SIZE=2]Beste iPhone-vrienden,

Mijn iPhone 4 is ook gecrasht! Uiteraard gejailbreaked, Cydia geinstalleerd etc. Echter, nou bleven er een aantal applicaties hangen tijdens het downloaden dat ik op geen enkele wijze weg kon krijgen, waardoor ik besloot te resetten naar factory settings. Echter, de iPhone is hiervan nooit meer wakker geworden! Tijdens het opstarten blijft het witte appeltje zichtbaar, vervolgens doet hij niets! Opvallend is ook dat tijdens het installeren van Cydia, waarbij je ook het appeltje(installatie)scherm ziet, bovenaan het scherm een aantal pixels andersgekleurd waren. Echter, dit heeft nooit tot problemen geleid tijdens het gebruik van de Iphone.
Als ik de iPhone nu ook opstart, zijn die pixeltjes na een minuutje ook zichtbaar boven het witte appeltje. Het lijkt er dus op alsof de Phone blijft hangen in iets dat opstart door Cydia. Iemand ervaring hiermee? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? iTunes, mijn mac's of windows-pc herkennen de Phone ook niet meer! Lijkt iets serieus' dus.
Hoor het graag!

Ps ben op hoogte van feit dat firmware 4.0.1 geinstalleerd is, dit wil ik ook graag zo houden natuurlijk.
[/SIZE]
  #448  
Oud 14-09-10, 20:07
joey988 joey988 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 8
Standaard

Kben gwn bezig op me iphone valtie uit?? ik wil hem opladen doet ook niet meer ik wil hem aan doen doet het ook niet meer ?? wat moet ik doen?? Iphone4 32 gb
  #449  
Oud 14-09-10, 20:21
Wouter85 Wouter85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

@ Joey: Google op DFU-mode.
  #450  
Oud 14-09-10, 23:17
Geuster Geuster is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone na installatie OS 4.1 onbestuurbaar

L.S.,

Na installatie van OS4.1 loopt iphone continu vast. De thuis knop werkt niet meer.

De installatie gebeurde automatisch waardoor Ik praktisch al mijn contacten kwijt ben...

Bovendien beviel de engelse versie me veel beter.

m.a.w. hoe kan ik de iphone weer werkend krijgen? Nu werkt enkel uit zet, waarna ie automatisch aan gaat & dan heb Ik weer een kans om een icoon te keizen...

Kan ik soort format c doen? Terug naar engelse werkende versie?

Ieder tip is zeer welkom!

Mvg,


Martin
  #451  
Oud 20-09-10, 07:51
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fireball Bekijk bericht
Ik heb een behuizing met een extra batterij erin.Dan kan ik dit testen. Je mag hem ook opsturen dan kan ik wel kijken of ik er weer leven in kan brengen.
Stuur maar een mail!

Sorry Fireball voor het late bericht maar was deze mededeling voor mij bedoeld?
Ik heb nieuwe batterij gekocht en geinstalleerd maa niets werkt. Ja op netsnoer krijg ik mooi iTunes logo maar via usb niets. De nieuwe batterij heeft ruim een dag op de lader gelegen dus die moet vol zijn vermoed ik. Ik wil hem best opsturen als je mij daarbij kunt helpen.
  #452  
Oud 24-09-10, 15:57
mirandavanheukelom mirandavanheukelom is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Angry IPhone doet niets meer

Mijn IPhone, sinds februari probleemloos in gebruik, doet ineens niets meer.
Net nog sms ontvangen en nu zwart, ook aansluiten op computer doet niets. Geen beeld, geluid, HELP
  #453  
Oud 24-09-10, 18:34
Koen1985 Koen1985 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 start niet meer op!

Ik heb sinds 4 dagen een Iphone 4, ik haalde hem vandaag uit mijn zak en het scherm is zwart en krijg hem niet meer aan.

Ik heb hem in de oplader gedaan en in mijn laptop met Itunes aan, er gebeurd niets. Heeft iemand hier ook last van of weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt!

DFU methode toegepast en werkte van de eerste keer. Wel vreemd...

Laatst gewijzigd door Koen1985; 24-09-10 om 18:42.
  #454  
Oud 24-09-10, 18:49
mirandavanheukelom mirandavanheukelom is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koen1985 Bekijk bericht
Ik heb sinds 4 dagen een Iphone 4, ik haalde hem vandaag uit mijn zak en het scherm is zwart en krijg hem niet meer aan.

Ik heb hem in de oplader gedaan en in mijn laptop met Itunes aan, er gebeurd niets. Heeft iemand hier ook last van of weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt!

DFU methode toegepast en werkte van de eerste keer. Wel vreemd...
10 seconden je navigatie knop en aan/uit knop tegelijkertijd ingedrukt houden.
Hij start dan opnieuw op en al je gegevens staan er gewoon nog op.
Succes
Miranda
  #455  
Oud 26-09-10, 15:39
speedyxx speedyxx is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard iphone 3g white frw 3.1.2 jailbreak "blijf maar steeds opstarten"

hallo beste mensen

Ik heb nu net een probleem met m'n Iphone, hij was vast gelopen, waarom weet ik niet, deed niks bijzonders.
hij liep vast in het configuratie scherm.

Probeerde de Iphone opnieuw op te starten, maar daar blijft hij nu ook inhangen, en start zich zelf steeds op nieuw op (ik zie het apple logo en later komt er een radertje dat je ziet dat de telefoon bezig is)

Itunes herkende hem eerst wel, maar is daar nu ook niet meer zichtbaar,
kan hem ook niet in DFU-mode zetten.

Help Help Help wat moet ik doen..
  #456  
Oud 26-09-10, 22:58
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Aan/uit schakelaar vervangen!
  #457  
Oud 27-09-10, 09:32
Caucasian Caucasian is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mirandavanheukelom Bekijk bericht
10 seconden je navigatie knop en aan/uit knop tegelijkertijd ingedrukt houden.
Hij start dan opnieuw op en al je gegevens staan er gewoon nog op.
Succes
Miranda
hallo miranda,

ik heb precies de zelfde probleem gehad,jou reactie gelezen opgelost
maar weet je misschien ook waar het precies aan het aanlag?)
  #458  
Oud 13-10-10, 21:03
timlonneke timlonneke is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

ik krijg alleen het scherm met i tunes en de usb kabel verder doet de iphone niks meer.
hoop dat iemand mij kan helpen
  #459  
Oud 13-10-10, 21:24
pistaz pistaz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Haha de mijne staat nu ook zo, omdat de limera1n en greenpoison en niet doen op me 3G.

Enige is als de iphone in DFU stand is om power en home te blijven indrukken en dan te herstellen.

Er zijn ook manieren om de DFU te kicken maar dat is met deze 3g niet gelukt.

lang vast houden die knoppen heeft bij mij altijd geholpen. je kan ookal blijft op appel staan er altijd uitkomen. succes
  #460  
Oud 13-10-10, 21:28
timlonneke timlonneke is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

krijg je hem dan weer aan de praat want de mijne gaat uit en komt weer in dat scherm
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.