//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Zet je iPhone in DFU mode en probeer dan te herstellen (shift+herstellen) naar 5.0 Jep via DFU, dat is dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 13-10-11, 15:00
Loekieloek Loekieloek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Zet je iPhone in DFU mode en probeer dan te herstellen (shift+herstellen) naar 5.0
Jep via DFU, dat is dan meestal de oplossing.

Je host file pas je aan als je een lagere versie van je ios wilt installeren. Daarvoor moet je wel eerst een jailbreak hebben gedaan.
Gaat voor jou niet op dus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 16-10-11, 10:44
jordanvanbergen jordanvanbergen is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard De iPhone die u probeert te activeren heeft geen SIM-kaart

Als ik dit lees:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisstra Bekijk bericht
Maar nu, het volgende probleem weer. De telefoon moet nogmaals worden geactiveerd. Als ik dit op de telefoon doe zegt hij dat hij dat de activeringsserver niet beschikbaar is en op iTunes zegt hij: "De iPhone die u probeert te activeren heeft geen SIM-kaart", terwijl de kaart er wel degelijk in zit (Hollandsnieuwe). De telefoon is simlockvrij gemaakt met de officiële code van de provider (Telenor (Noorwegen)). Dus ik neem aan dat die unlock nu nog steeds actief is. Waar kan dit aan liggen? Of is dit ook weer een kwestie van blijven proberen net als het instaleren van IOS 5? Ik heb het inmiddels alweer een paar keer geprobeerd, maar tot noch toe geen geluk gehad..Hopelijk heeft iemand van jullie een golf van herkenning en een tip voor mij?
geldt dat ik precies hetzelfde probleem heb na update naar iOS5. Wie heeft de oplossing / suggestie om bovenstaande te verhelpen zodat de telefoon weer geactiveerd wordt door Apple?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2011 om 10:40 ----------

Ik kreeg de volgende tip:

Ios 4.3.x naar ios 5 op iphone 3gs geen Service / Activatie lukt niet (T-mobile) eindelijk fixed. Wanneer je niet kunt activeren of geen service hebt dan kun je de volgende stappen uitvoeren.

1. Haal je simkaart uit je iphone
2. Start redsn0w_win_0.9.9b4
3. kies jailbreak
4. Ga nu in dfu mode
5. Vink opties Cydia, install ipad baseband en deactivated aan
6. Zodra je telefoon wordt opgestart dan geeft je iphone aan van geen sim kaart
7. stop je simkaart in je iphone en ga je iphone verder configureren

Dat leek allemaal goed te gaan tot 7. Eerst de melding dat de sim-kaart een pincode had. Deze er af gehaald en toen de sim-kaart er weer in en nu krijg ik deze melding:

"Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart."

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Laatst gewijzigd door jordanvanbergen; 16-10-11 om 11:41.
  #663  
Oud 16-10-11, 14:16
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Probeer het proces opnieuw uit te voeren zou ik zeggen! En nu in een keer goed zonder dat er een pincode op uw simkaart staat.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #664  
Oud 16-10-11, 17:29
tatjanaodessa tatjanaodessa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Hier nog een vastlopende iphone, nothing new nadat ik al de 33 pagina's gelezen heb, toch is het hier net iets anders.

Ik zie veel mensen waarbij ook wederom het apple logootje blijft verschijnen, en nadat zij de power en homeknop tegelijk 10sec (of langer) vasthouden, deze kunnen restoren in itunes.
Dáár ligt nou net het probleem met mijn iPhone, als ik de power/homeknop indruk wordt hij 1 minuut zwart (het beeld) en daarna verschijnt wederom het apple logootje, deze staat nu al sinds 11uur vanmorgen in beeld, ik heb één keer het batterijtje met bliksempje gezien, deze gaf aan dat de batterij leeg is. Maar hij laad ook gewoon NIET op.

Ook verschijnt mijn iPhone dus niet in iTunes, ik ben ten einde raad, ik heb ruim 20 filmpjes op youtube bekeken, stuk of 30 pagina's hier en daar gelezen, maar niets lijkt te helpen. Heeft hier iemand dé oplossing, of hetzelfde meegemaakt?

Wanhopige iPhone 4 eigenaar ..
  #665  
Oud 16-10-11, 18:44
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

het is niet alleen de power en home knop indrukken voor 10 sec

je moet daarna de home knop ingedrukt blijven houden voor ongeveer 20 sec
  #666  
Oud 17-10-11, 17:24
smid smid is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

ik was mijn iphone (een 3Gs) aan het update naar iOS 5 en toen liep iTunes vast tijdens de update. Ik had hem later weer aan de pc gehangen (windows 7) en ook die ziet hem niet in computer. Is er een manier hoe ik hem weer aan de praat krijg?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 17:24 ----------

Heb m'n oplossing al gevonden, ik moest de home en sluiter knop gewoon langer vast houden
  #667  
Oud 18-10-11, 22:06
Ramonj Ramonj is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik kan sinds vandaag mijn Iphone 3gs niet meer gebruiken. Een paar dagen geleden was hij leeg, toen heb ik hem aan de oplader gelegd. Toen deed ie niks, heb ik het aan de pc geprobeerd en werd er gezegd dat de tel. nog in herstelfase zat. Heb ik het even zo gelaten en opeens deed hij het een paar uur later weer.

Nu viel hij vandaag opeens uit, ik heb hem gisteravond nog opgeladen. Als ik 'm aan oplader leg;niks. Aan PC: niks. Er word dan een onbekende foutcode 3194 gegeven als ik hem probeer te herstellen. Kan iemand mij helpen?

-Iphone 3gs is 1 jaar oud, heb hem een paar keer laten vallen. Niet in het bijzonder gister ofzo.
-heb al een paar weken de software niet geupdate.

EDIT

Laat maar ik ben een debieltje; heb de home knop + aan/uit knop geprobeerd en hij doet het weer. Sorry als ik iemand zn tijd heb verspild
  #668  
Oud 18-10-11, 22:50
jordanvanbergen jordanvanbergen is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordanvanbergen Bekijk bericht
Als ik dit lees:



geldt dat ik precies hetzelfde probleem heb na update naar iOS5. Wie heeft de oplossing / suggestie om bovenstaande te verhelpen zodat de telefoon weer geactiveerd wordt door Apple?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2011 om 10:40 ----------

Ik kreeg de volgende tip:

Ios 4.3.x naar ios 5 op iphone 3gs geen Service / Activatie lukt niet (T-mobile) eindelijk fixed. Wanneer je niet kunt activeren of geen service hebt dan kun je de volgende stappen uitvoeren.

1. Haal je simkaart uit je iphone
2. Start redsn0w_win_0.9.9b4
3. kies jailbreak
4. Ga nu in dfu mode
5. Vink opties Cydia, install ipad baseband en deactivated aan
6. Zodra je telefoon wordt opgestart dan geeft je iphone aan van geen sim kaart
7. stop je simkaart in je iphone en ga je iphone verder configureren

Dat leek allemaal goed te gaan tot 7. Eerst de melding dat de sim-kaart een pincode had. Deze er af gehaald en toen de sim-kaart er weer in en nu krijg ik deze melding:

"Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart."

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik heb hem aan de praat gekregen:

1. Een restore van de officiele iOS5 gedaan. Daarmee verneuk je de baseband (modem voor GSM/3G) maar dan komt de telefoon tenminste uit BRICK (baksteen) mode
2. Daarna de redsn0w jailbreak met iOS5 er op waarbij de ipad baseband (16.5) weer in de telefoon wordt gezet. Hierdoor kun je nooit meer een echt iphone baseband gebruiken maar moet een en ander weer te unlocken zijn met andere sim-kaarten van andere providers
3. Nu de telefoon in PWNED DFU mode gezet via iReb 4
4. Gezien dat er in het verleden iOS 4.1 draaide en deze teruggezet
5. Dat ging goed maar dan heb je dus een werkende ipod zonder telefoon functies
6. Via Wi-Fi cydia laten updaten en dan de laatste Ultrasn0w 1.2.4 er op gezet.
7. Nu mijn eigen sim-kaart er in en ik kon bellen met links boven KNP in beeld
  #669  
Oud 21-10-11, 16:52
djesper djesper is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard 4.2.1 naar 5 iphone 3gs gaat niet goed

hallo

ik heb vandaag geprobeerd mijn iPhone 3GS te updaten van os 4.2.1 naar 5.0.
ik heb gekozen voor de herstel actie omdat ik mij iphone volledig kaal wou installeren.

het hele proces ging goed totdat ik aan het einde een onbekende fout van iTunes kreek: namelijk foutcode (-1)...

ik heb alles geprobeerd wat ik maar kan bedenken en nog steeds kan ik niet updaten.

als ik mijn telefoon aanzet krijg ik het Itunes logo met het usb logo in beeld met de melding de tel aan Itunes te koppelen. maar een nieuwe herstel actie werkt niet.

is er iemand die mij met dit probleem kan helpen ik ben ten einde raad.

bij voorbaat dank
groet
  #670  
Oud 24-10-11, 23:50
jayroen jayroen is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 8
Wink Werkt perfect bij mij! Bedankt!

Onderstaand stappenplan werkt bij mij perfect! Heb er 2 iphones 3GS mee aan de praat gekregen. Bedankt voor het poster van je bericht Jordan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordanvanbergen Bekijk bericht
Als ik dit lees:

Ik kreeg de volgende tip:

Ios 4.3.x naar ios 5 op iphone 3gs geen Service / Activatie lukt niet (T-mobile) eindelijk fixed. Wanneer je niet kunt activeren of geen service hebt dan kun je de volgende stappen uitvoeren.

1. Haal je simkaart uit je iphone
2. Start redsn0w_win_0.9.9b4
3. kies jailbreak
4. Ga nu in dfu mode
5. Vink opties Cydia, install ipad baseband en deactivated aan
6. Zodra je telefoon wordt opgestart dan geeft je iphone aan van geen sim kaart
7. stop je simkaart in je iphone en ga je iphone verder configureren

Dat leek allemaal goed te gaan tot 7. Eerst de melding dat de sim-kaart een pincode had. Deze er af gehaald en toen de sim-kaart er weer in en nu krijg ik deze melding:

"Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart."

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
  #671  
Oud 26-10-11, 00:03
Agapai iphone Agapai iphone is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Volgend probleem :
Ik heb een Iphone 3GS - 3.1.2 - jailbreak - unlock

Eergisteren wil ik updaten maar het mislukt.
Nu kan ik niets meer. Er verschijnt telkens het Itunes teken en vraagt om te conecteren met Itunes. Dat doe ik, en Itunes zegt meteen : Iphone in Recovery mode, moet hertseld worden. Ik klik op herstellen, wat loopt tot het einde en dan krijg ik foutmelding 1015.

Wat kan ik precies doen om dit te verhelpen?
  #672  
Oud 26-10-11, 00:25
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

ik zal morgen het bestand en de handleiding hier neerzetten!
__________________
Al stuurt een Blackberry een gouden ping, Het is en blijft een lelijk ding..

Laatst gewijzigd door Jamalietjuh; 26-10-11 om 20:26.
  #673  
Oud 26-10-11, 20:26
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

Hallo allemaal,
het uploaden duurde echt heeel lang, hier de site waarin hetzelfde staat :

Last van Error 1015 na het unlocken van je Iphone 3gs? | IOS4.nl

succes
  #674  
Oud 28-10-11, 13:57
LincReece's schermafbeelding
LincReece LincReece is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: oostzaan
Berichten: 1
Standaard

Hi, ik heb ook een vraagje...

Mijn I-Phone geeft appeltje als ik 'm van het stroom afhaal.
Hij geeft nog even beeld en wanneer hij in de sluimerstand gaat , geeft hij appeltje en ik kan er niks meer mee.
Dan doet hij dus niets meer, appeltje blijft langzaam een soort van knipperen en is niet meer aan te krijgen zonder stroom
Ik heb hem via I-tunes al helemaal laten resetten (hard reset alles eraf)
, maar hij geeft nog steeds appeltje..

Hij gaat dus een soort van uit als hij in de sluimerstand gaat ..heeft iemand enig idee?

*batterij is nog oke

* Als ik : automatisch slot > nooit doe , dan gaat hij iig niet in sluimerstand (soms wel) , maar zo gaat de batterij wel erg snel op.

Laatst gewijzigd door LincReece; 28-10-11 om 14:22.
  #675  
Oud 01-11-11, 14:26
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Hallo ook gooi ik mijn probleem hier neer.

Ik heb een Iphone 4 vanwege aanschaf 4s wil ik mijn iphone 4 verkopen maar deze geeft geen kick meer.

Laatste wat ik nog weet is dat AL mijn oplaad opties werden gezien als accessoires wordt niet herkend.

-Home button en power knop ingedrukt houden 15,30,60 sec heeft geen effect,
-Aansluiten op de pc, word niet herkend
-DFU mode kan ik niets mee want het scherm staat volledig uit.

Iemand een idee wat het kan zijn, mijn laatste optie is opsturen naar Apple want ik heb een Jailbreak erop ( alleen Cydia en installious ) hier gaat Apple zeker over mekkeren.
__________________
myPhone
  #676  
Oud 01-11-11, 17:51
casz1001 casz1001 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Hallo ook gooi ik mijn probleem hier neer.

Ik heb een Iphone 4 vanwege aanschaf 4s wil ik mijn iphone 4 verkopen maar deze geeft geen kick meer.

Laatste wat ik nog weet is dat AL mijn oplaad opties werden gezien als accessoires wordt niet herkend.

-Home button en power knop ingedrukt houden 15,30,60 sec heeft geen effect,
-Aansluiten op de pc, word niet herkend
-DFU mode kan ik niets mee want het scherm staat volledig uit.

Iemand een idee wat het kan zijn, mijn laatste optie is opsturen naar Apple want ik heb een Jailbreak erop ( alleen Cydia en installious ) hier gaat Apple zeker over mekkeren.
had hetzelfde probleem met mijn ipod touch, apple gebeld en ze zeiden dat je je iphone/ipod aan moet sluiten aan de oplader NIET AAN DE USB want dat gaf te weinig stroom ofso. Sluit m dus aan met een power adapter en dan moest je m resetten, dus home button en power knop tegelijk indrukken voor 10 seconden. Daarna deed hij het weer.

Dit moet omdat de batterij zo leeg is, dat ie moeite heeft met het op gang komen met laden. Ik heb het nu 2x moeten doen.

succes
  #677  
Oud 01-11-11, 17:57
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casz1001 Bekijk bericht
had hetzelfde.... [Ingekort]...succes
Bedankt voor je reactie, helaas werkt dit niet na ruim een uur aan de oplader te hebben gehangen start/reset hij niet op

p.s ik ben geen amateur mocht dit helpen met verdere tips
  #678  
Oud 02-11-11, 12:56
ariebside ariebside is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

ik heb hetzelfde, nieuwe iphone 4S tijdens de 1e installatie bij het aanzetten van het apparaat, flipte hij totaal bij het onderdeel Aple ID invullen. (het beeld werd in 2en gehakt en verkeerdom naast elkaar gezet. Ook trilde het behoorlijk). gaat vervolgens niet meer aan...erg jammer
  #679  
Oud 03-11-11, 14:16
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ariebside Bekijk bericht
ik heb hetzelfde, nieuwe iphone 4S tijdens de 1e installatie bij het aanzetten van het apparaat, flipte hij totaal bij het onderdeel Aple ID invullen. (het beeld werd in 2en gehakt en verkeerdom naast elkaar gezet. Ook trilde het behoorlijk). gaat vervolgens niet meer aan...erg jammer
Ik zou als ik jou was met gierende banden naar m'n leverancier gaan en heel gauw de 4S omruilen, voor een "goede"!
De 4S die je nu hebt, is "bricked" stuk dus!
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
  #680  
Oud 06-11-11, 19:55
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Ik heb daarjuist een progje via cydia geupdate. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik niets meer kan doen. Ik zit vast bij de apple logo. Na wat opzoekingswerk op internet wordt er voorgesteld om naar dfu mode te gaan. Ik volg de stappen. Als ik op herstellen heb gedrukt zegt hij dat de iphone hersteld en de laatste os versie wordt geïnstalleerd. Maar ik wil hem nog laten op de oude versie, anders kan ik hem niet jb'en en ben ik alle progs, mijn agenda, mails enz. kwijt. Weet er iemand een andere methode om dit te doen zonder hij naar ios 5 gaat? Ik had nog 2 dagen geleden een backup genomen van mijn iphone.

Sorry mensen in verkeerde topic geplaatst. Mag verwijdert worden, ik heb mijn vraag onder een andere topic geplaatst.

Laatst gewijzigd door armut_ye; 06-11-11 om 20:13. Reden: verkeerde topic
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.