iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou nog eens een restore doen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik zou nog eens een restore doen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
heb je Skrewcommon geinstalleerd? die wil ook wel eens voor lock problemen zorgen!! greets
|
|||
|
|||
-.- Nog een restore dan maar.
Toch heel erg bedankt voor jullie snelle hulp Normaal geproken krijg ik alleen maar negatieve mensen tegen me aan op forums zo van: "je hebt dit verkeerd gedaan.. en dat, en dat" en zo van "waarom post je dit, dit weet je toch zelf wel" Maar dat is hier helemaal niet, jullie zijn te gek |
|
|||
|
|||
nee wacht, ik heb alle Apps eraf gedaan. Behalve installer en NL nummerherkenning enzo. En ik denk dat ie het nou doet.
Zou het aan openSSH kunnen liggen misschien? Btw, Gebruiken jullie ook van die programmmatjes als Winscp enzo? Ik had namelijk nog een paar oude apps die het wel goed doen en die ik er graag op zou willen zetten via dat programmatje |
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk dat OpenSSH het probleem veroorzaakt. Misschien een ander progje die het veroorzaakt.
Je kunt WinSCP zonder problemen gebruiken, dit werkt prima. Hiervoor heb je wel OpenSSH nodig . Wat heb je nog meer verwijderd? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het inderdaad skrewcommon is geweest. Had je ook de videowallpaper erop staan?
OpenSSH zeker niet. |
|
|||
|
|||
OK, Prima
Btw, Nu we toch bezig zijn. Kan ik mijn iPhone ook syncroniseren zonder Simkaart? De eerste paar keer ging het bij mij goed. Maar nu krijg ik dit: Apple.jpg (kan iemand mij dan metteen even uitleggen hoe ik dit ding klein kan krijgen xD) Voor de zoveelste keer, bedankt Laatst gewijzigd door stijnjasper; 14-07-08 om 23:07. Reden: Bijlage |
|
||||
|
||||
Je kan toch gewoon je sim erin stoppen
|
|
|||
|
|||
StijnJasper, heb je een restore gedaan met de firmware van 1.1.4 of een gewone restore vanuit iTunes want anders is de kans zeer groot dat je op 2.0 zit en die is nog niet gehacked? het DevTeam is er wel druk mee bezig maar dat is al sinds vrijdagavond maar nog steeds geen hackapp ;-)
|
|
|||
|
|||
Nou nee, niet echt. Ik wacht nogsteeds op post van TMobile (Simonly) xD
En nee.. Ik heb hem wel goed gerestored Toch bedankt voor het vragen Enig idee hoe ik dit op kan lossen? |
|
||||
|
||||
Heb je geen andere sim Misschien help het als je hem in vliegmodus zet
|
|
|||
|
|||
Nee, werkt ook niet. Is er echt geen oplossing voor? Ik kan wel telkens een simkaart lenen. Maar dat is ook weer een beetje lastig
|
|
||||
|
||||
Maar is je iphone al wel geactiveerd en jailbroken want de mijne wordt gewoon herkend in itunes zonder sim
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is hij. Maar die van mij deed dat ook de 1e paar dagen. Dus dat is zo vreemd -.-
(hoe doe je die miniatuur? xd) |
|
||||
|
||||
Meer opties beheer bijlagen
Maar je iphone moet is pairen in itunes met een sim en dan kan je weer zonder sim verder |
|
|||
|
|||
Het is gelukt. Heel erg bedankt
Hier kan een slotje op |
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen?? Ik heb een probleem. Ik heb een Iphonoe versie 1.1.1 en als ik mijn Iphone op standby wil zetten (dus een zwart scherm) blijft mijn homescreen op de achtergrond in het donker. Daarnaast kan ik wel in mijn '"menu" komen maar ik kan niets mee aantikken of scrollen.
Weet iemand wat er gebeurt is??? En kan diegene mij helpen? Thanks |
|
||||
|
||||
Nee nog niet gehoord Dus heb je al een harde reset gedaan. Zo ja raad ik je een restore aan Misschien ook wel eens tijd om naar 114 te gaan. Download deze wel uit de wiki en haal de zip extensie eraf. Als je dan gaat restoren in windows eerst je shiftknop indrukken en ingedrukt houden dan op herstel drukken en dan kan je naar de gedownloade 114 zoeken
|
|
|||
|
|||
Hmmm.. heb je misschien caterpillar geinstalleerd?
Check dit filmpje maar eens ff: YouTube - The worst iphone hack ever- Caterpillar |
|
|||
|
|||
Owja, Mocht dit zo zijn. Dan kan je misschien beter een restore doen. Anders blijf je er denk ik last van houden.
Greetz ^^ |
Labels |
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|