//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 3g 16gb, Werk er al een jaar perfect mee tot vandaag. Ik haalde hem uit m'n broekzak en hij deed helemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 26-02-10, 04:01
vikash87 vikash87 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Exclamation WIE-O-WIE kan mij helpen ?!?!?!?!

Hallo,

Ik heb een 3g 16gb, Werk er al een jaar perfect mee tot vandaag.
Ik haalde hem uit m'n broekzak en hij deed helemaal niets meer. Dus ik gelijk Power en home knop ingedrukt houden om hem te resetten, helaas werkte dit niet. Eenmaal thuis aangekomen dacht ik en via itunes wel aan de praat te krijgen, maar ook helaas geen resultaat.

Als ik hem aan de oplader in het stopcontact doe dan komt er alleen een logo van apple in beeld, maar geen batterij wat ik normaal wel zie. verder is het raar dat itunes hem niet herkent, echter pas als ik hem aan itunes aansluit dan gloeit ook het apple logo op me iphone op maar er gebeurd niets, als ik hem in dfu modus probeer te zetten dmv 10sec power en home, en daarna 10 sec home, dan ziet itunes hem wel, vervolgens vraagt itunes om een herstel te maken omdat de tel. in herstelmodus staat. als ik dit doe dan krijg ik foutcode 23 (een onbekende probleem is opgetreden).

Verder heb ik al zoveel mogelijk geprobeerd, ook met handmatig herstel dmv shift-herstellen in itunes maar ook dan krijg ik foutcode 23:

ook met allerlei verschillende programma's zoals iliberty e.d. lukt het niet.
en wat ook raar is dat als ik het stekkertje uit me iphone trek dat hij dan gelijk uitvalt.

iemand enige idee???????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #262  
Oud 27-02-10, 21:45
michaelpm michaelpm is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 3
Unhappy iphone gaat niet meer aan

hallo iedereen,

Ik heb al lang mijn iphone 3G 16 Gb en heb heel vaak een jailbreak uitgevoerd met de aplicatie, Redsn0w 0.8. 2 dagen geleden heb ik het weer uitgevoerd alleen ging er iets mis. ik heb redsn0w opgestart en alles gedaan wat er stond. (k heb firmware 3.0 gebruikt) vervolgens op het laatste scherm, ""downloading jailbreak software", bleef het cirkeltje doordraaien en gebeurde er niks. ik doe nu dit al meer dan 10 keer en er gebeurt niks???? ik heb het ook al met de aplicatie redsn0w 0.7.2 en 0.7.1 geprobeert, en heb hetzelfde resultaat.

kan iemand mij ajb helpen. Ik word er gek van
  #263  
Oud 28-02-10, 12:32
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #264  
Oud 03-03-10, 14:04
Frenz64 Frenz64 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Dusssss,

het verlossende telefoontje (kwam binnen op m'n Nokia 6210i, ouwe held)

Uw nieuwe 3Gs is binnen!

Geen commentaar overigens op wat er kaduuk was, alleen "geswapt"

affijn, ben lekker aan het restoren
  #265  
Oud 12-03-10, 08:51
Graziella Graziella is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Beste mensen,

Mijn Iphone start niet meer op. Nadat ik geen bereik had heb ik m uitgezet, waarna ik m weer wilde aanzetten. Sindsdien zie ik slechts het Appleteken in beeld, gevolgd door Appleteken met denkteken ("zonnetje") waarna de telefoon uitflitst weer aangaat en het hele verhaal opnieuw begint. Hij kan niet meer opstarten.

Mijn telefoon is gejailbreaked met blackra1n en unlocked. Ik kan dus niet restoren want dat wordt de software automatisch geupdate naar 3.1.3 waar nog geen jailbreak en unlock voor is. Heeft iemand enig idee?

Ik hoor graag van jullie!

Groet
  #266  
Oud 13-03-10, 00:17
pasz89 pasz89 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Hmmmz.. Same problem.. Alleen maar Apple logo.

Ik ga hem snel in de verkoop doen.. Wat een *** systeem..

Half jaar gehad alleen maar problemen mee gehad.. ***** dingggg
  #267  
Oud 13-03-10, 20:28
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graziella Bekijk bericht
Beste mensen,

Mijn Iphone start niet meer op. Nadat ik geen bereik had heb ik m uitgezet, waarna ik m weer wilde aanzetten. Sindsdien zie ik slechts het Appleteken in beeld, gevolgd door Appleteken met denkteken ("zonnetje") waarna de telefoon uitflitst weer aangaat en het hele verhaal opnieuw begint. Hij kan niet meer opstarten.

Mijn telefoon is gejailbreaked met blackra1n en unlocked. Ik kan dus niet restoren want dat wordt de software automatisch geupdate naar 3.1.3 waar nog geen jailbreak en unlock voor is. Heeft iemand enig idee?

Ik hoor graag van jullie!

Groet
Als je even hier op de faq kijkt zie je een lijst met alle firmware. Daar moet je even de goede firmware downloaden. Houdt dan de hele tijd de home button in als die uit staat en dan de usb kabel erin doen. Dan krijg je hem in herstel modus. Dat doe je door precies 10sec. op home+sleep knoppen te drukken. Dan moet je even naar iTunes gaan en dan op shift in drukken en dan op herstel te klikken. Dan kies je de firmware die je hebt gedownload.

Succes ermee.
Ik heb het zelf
  #268  
Oud 13-03-10, 23:31
LJArnoud LJArnoud is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar LJArnoud
Standaard

Hallo mensen,

omdat het ook fijn is, als men laat weten hoe "hun reddingsaktie" is afgelopen, hierbij mijn bericht:

Mijn iphone 3GS was echt "dood" (geen logo ofzo, hard reset dmv DFU was niet mogelijk: echt geen leven erin).
Soms lijkt een iphone dood, maar dan lukt het nog wel hem in DFU-mode te zetten (= harde reset) en vervolgens via iTunes te herstellen (zie diverse handleidingen hier op het forum).

Ik ben terug gegaan naar de winkel, waar ik hem gekocht had in België. Ik had hem namelijk nog geen jaar en op die manier nog garantie.
Zij hebben hem terug naar Apple gestuurd en daar zou hij gerepareerd zijn.
Dit doen ze echter (bijna) nooit. Dat kost Apple te veel tijd: meestal krijg je gewoon een nieuwe.
In mijn geval kreeg ik dus weer (na bijna 4 weken) een nieuwe 3GS, maar dan met de nieuwe firmware-versie 3.1.3 erop.. die helaas nog niet te jailbreaken is : (

Apple stuurde mij na afloop nog een e-mailtje om te vragen, hoe ik de "reparatie" had ervaren.
Ik heb daarom het idee, mocht je je iphone in België hebben gekocht, dat je in principe naar ieder apple-reseller in België kan gaan (omdat Apple in België geen officiële Apple-winkel heeft).
Er zit er één in Turnhout, maar daar heb ik niet zo'n hoge pet van op: onvriendelijk.
Die in Antwerpen, waar ik ooit eens binnen was gelopen, vond ik beter. (Deze zit onder de hoge toren aan het eind van de grote winkelstraat.)

Ok, ik hoop dat ik iemand hiermee verder heb kunnen helpen.
Ik persoonlijk vind dit de kracht van de iphoneclub: snelle hulp aan elkander!

Nou te hopen, dat die jailbreak voor 3.1.3 er snel komt! Zou het 3 april worden?
  #269  
Oud 14-03-10, 15:08
Graziella Graziella is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Bedankt voor je reactie. Dit lukt helaas ook niet. (restoren naar goede firmware) This device isn't eligible....enz...

Balen!!
  #270  
Oud 15-03-10, 21:49
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik heb een 2G(uit de Vs) gejailbreaked en werkte prima. Tot ik de nieuwe versie(3.1.3) erop wilde zetten.Hij start alleen op in het "stekker"logo en ik kan openen en noodoproepen doen.Links staat wel T-Mobile en lijkt dus of hij een netwerk heeft.
Als ik hem aan de Pc hang, start wel Itunes op maarE SIMKAART IN DEZE IPHONE...etcEr zat v3.1.2 op maar ik weet niet wat er nu opzit omdat ik hem niet meer kan opstarten.Ik heb wel gedrukt op: Er is een nieuwe update....etc
Ik heb een hoop geprobeerd maar kennelijk nog niet alles want ik krijg hem niet aan de praat. Hopelijk wil en kan iemand mij hiermee helpen!!!!

Nog iets vreemds: Als ik met een andere phone naar de ipohone bel gaat deze wel over en werkt het wel!!
Dus ik heb alleen geen logo's van de verschillende toepassingen. Raar maar waar

Laatst gewijzigd door Fireball; 15-03-10 om 22:16.
  #271  
Oud 16-03-10, 17:20
denmen denmen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard reset

Hallo, hoe doe je een harde reset mijn iphone laat alleen het apple logo zien en verder niets.
  #272  
Oud 16-03-10, 18:24
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fireball Bekijk bericht
Ik heb een 2G(uit de Vs) gejailbreaked en werkte prima. Tot ik de nieuwe versie(3.1.3) erop wilde zetten.Hij start alleen op in het "stekker"logo en ik kan openen en noodoproepen doen.Links staat wel T-Mobile en lijkt dus of hij een netwerk heeft.
Als ik hem aan de Pc hang, start wel Itunes op maarE SIMKAART IN DEZE IPHONE...etcEr zat v3.1.2 op maar ik weet niet wat er nu opzit omdat ik hem niet meer kan opstarten.Ik heb wel gedrukt op: Er is een nieuwe update....etc
Ik heb een hoop geprobeerd maar kennelijk nog niet alles want ik krijg hem niet aan de praat. Hopelijk wil en kan iemand mij hiermee helpen!!!!

Nog iets vreemds: Als ik met een andere phone naar de ipohone bel gaat deze wel over en werkt het wel!!
Dus ik heb alleen geen logo's van de verschillende toepassingen. Raar maar waar

Toch zelf aan de praat gekregen. Eigenlijk een fluitje van een cent!!!!
  #273  
Oud 23-03-10, 20:44
glenn_lauw glenn_lauw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Mijn iPhone wilt niet herstellen naar 3.1.2 ?
ik heb een iPhone 3GS met dezelfde problemen ( appeltje gaat niet weg)
ik heb al een reboot gedaan. Nu wil ik de iPhone wel herstellen naar 3.1.2 maar iTunes geeft aan dit niet te kunnen omdat de software niet geschikt is voor mijn toestel?
Weet iemand wat ik nu kan doen. Of mensen met dezelfde problemen ?

EDIT

Ik wilde hem herstellen naar custom firmware 3.1.2/7D11 die ik heb gedownload op een site

Laatst gewijzigd door glenn_lauw; 23-03-10 om 21:50.
  #274  
Oud 23-03-10, 21:42
pasz89 pasz89 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard RE:"

Ik weet niet of het ook bij jou helpt.. Ik dacht dat ik iets van 30 seconde me home button ingedrukt hield. Daarna kwam er een Itunes-USB logo daarna installeerde die hem opnieuw.

mvg
  #275  
Oud 24-03-10, 20:36
BjornD BjornD is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

ik heb een probleem soms valt mijn iphone gewoon uit, heleemal zqwart, aanzetten gaat niet, enkel wanneer ik de lock en menu toets tegelijkertijd induw start hij weer op
  #276  
Oud 27-03-10, 16:55
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Hoi,

Vanmiddag in de stad gewoon muziek (podcast) geluisterd. Podcast was afgelopen, en toen heb ik hem gewoon in mijn zak laten zitten. Toen ik hem er uit haalde deed hij niks. Ik kreeg ook geen melding van batterij leeg ofso. Ik heb hem wel een paar keer laten vallen, en een keer van 2 meter hoog. Hij heeft het wel allemaal overleefd. Alleen de bovenkant is nu los, dus garantie zal ik wel niet meer krijgen. Aan de lader al geprobeerd, Heeft geen nut. Ik ga zo is proberen om DFU te doen.
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #277  
Oud 27-03-10, 19:58
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Vandaag, nadat ik mijn iPhone ter reparatie had aangeboden, een nieuwe iPhone ontvangen van T-mobile.
Ik was hier erg blij mee. Geen lader of zo erbij. Alleen een glimmend nieuwe iPhone in beschermend plastic.

Alleen het toestel gaat met geen mogelijkheid aan. Alles geprobeerd. DFU mode: Niets, Oplader: Niets, Netstroom: Niets

Ik heb een nieuwe "dode" iPhone gekregen.

Jammer genoeg was de winkel en de klantenservice toen al dicht.

Heeft iemand een idee wat ik verder nog kan proberen, behalve maandag terug naar de winkel.

Dat wordt weer een poos geen iPhone....
  #278  
Oud 28-03-10, 23:12
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glenn_lauw Bekijk bericht
Mijn iPhone wilt niet herstellen naar 3.1.2 ?
ik heb een iPhone 3GS met dezelfde problemen ( appeltje gaat niet weg)
ik heb al een reboot gedaan. Nu wil ik de iPhone wel herstellen naar 3.1.2 maar iTunes geeft aan dit niet te kunnen omdat de software niet geschikt is voor mijn toestel?
Weet iemand wat ik nu kan doen. Of mensen met dezelfde problemen ?

EDIT

Ik wilde hem herstellen naar custom firmware 3.1.2/7D11 die ik heb gedownload op een site
Ik heb precies hetzelfde.. Heb jij het al opgelost?
  #279  
Oud 31-03-10, 12:47
Falastine Falastine is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Voor mensen met een 3gs waar he appeltje steeds in beeld blijft die hem in DFU mode niet gemaakt krijgen door error 1601 of 160 of 1604 of andere error moeten dit doen 100% dat die dan wel werkt!

I HAVE THE SOLUTION, I tried EVERY troubleshooting idea there was, NOTHING worked for me. I would get stuck at the stupid boot logo, get my phone to connect to iTunes by holding down the home button for 5 seconds then connecting to usb while still holding, but it wouldn't restore because of error “1604″. Here is the solution.
1. Hold down home button for 5 second then plug in usb to phone, while still holding the home button, until the iTunes symbol appears on your phone telling you to connect to itunes.
2. Select the option to restore.
3. you should get to the point where it says “Preparing iphone for restore” then your phone will go into DFU mode DO NOT DISCONNECT. Note: your phone should be ON but it should be ALL BLACK, this is noticable, NOT OFF, just all black. This is where you get hung up on the “1604″ error usually.
4. Iphone still connected, press ctrl+alt+dlt and go to processes.
5. Go to iTunes.exe, and end the process
6. Note: your iphone should still be in DFU mode (connected, on, but black)
7. Restart itunes
8.iTunes should reconize your phone
9. Restore again. This time it should restore all the way through with no problems.
10. Run around your house in joy after 2 days of trying to fix your phone, endless frustration, and cursing apple to hell.
  #280  
Oud 01-04-10, 10:18
harrie66 harrie66 is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 3
Standaard

mijn iphone 2g 8gb us versie krijgt alleen een stekkertje en een cd in beeld na dat wij hebben geprobeerd een andere software er op tezetten van 3.1.2 er stond 1.1.4 op
wie kan mij helpen om de iphone weer aan de praat te krijgen
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.