iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaker syncen dus...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vaker syncen dus
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iphone start niet meer op
Hallo, Ik heb een iphone 2,1 en heb een programma geinstalleerd met installer. De telefoon ging hierna uit en start niet meer op.
Ik krijg alleen het appel symbool te zien en hij reageerd nergens meer op, zelfs niet op de aan/uit knop. de batterij is nu helemaal leeg en als ik hem aansluit op stroom blijft het venster branden op de home knop drukken heeft geen zin. HELP!!! wie weet hier iets op? Gr Gerard |
|
||||
|
||||
Even herstellen via itunes. Hoe of wat staat in de wiki.
https://forum.iculture.nl/f14/i...pple-logo.html Lijkt erop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik schrijf dit omdat ik hetzelfde heb gehad een aantal weken geleden, ook met een gejailbreakte Iphone (uit Belgie) met Vodafone simkaart. Ik heb hem weg moeten brengen naar Antwerpen, maar kreeg 1 week later een telefoontje dat ik een nieuwe kon ophalen in Antwerpen. Mijn Iphone was DOA oftewel Dead On Arrival. Laatst gewijzigd door rschilders; 30-05-09 om 15:57. |
|
||||
|
||||
iphone start niet meer op/doet niks
hallo,
ik heb een expres een kapotte iphone gekocht, omdat die de zelfde verschijnselen toonden als mijn andere(die ik heb gemaakt met behulp van deze site). maar toen ik de iphone thuis kreeg deed het ding echter niks meer, hij reageerd nergens op, hij gaat alleen aan als je hem op USB aan sluit of op stopcontact... edit: dit is trouwens een andere dan op mijn profiel is aangegeven... dus ik heb geen idee of hij ooit geunlocked of gejailbreaked is geweest..(neem aan van wel) iemand ervaring mee? Laatst gewijzigd door Geenstijl; 11-07-09 om 14:18. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat hij dan nog doet nu, maar in DFU krijg je hem niet meer? Battery icon blijft op je scherm staan of zo? Iets meer info is dan wel gewenst, hier kunnen we weinig mee...
|
|
||||
|
||||
@evmw hij doet totaal niks zwart scherm ook niet verlicht, en als je hem Op USB aansluit geeft hij een stekkertje naar itunes, ik verwacht dat ik hem in DFU moet zetten en dan restore?
|
|
|||
|
|||
Ja precies, er is hier ook een zoekfunctie op het forum hoor Je zal met restore wel errors krijgen omdat er hardwarematig iets niet goed zit, want je kan er wel van uit gaan dat de vorige eigenaar dit ook wel geprobeerd heeft
|
|
||||
|
||||
na restore een foutmeldig... daarna geprobeerd met quickpwn eroverheen maar op begin werkt dat al niet
Laatst gewijzigd door Geenstijl; 11-07-09 om 19:24. |
|
||||
|
||||
iemand ideeen?
|
|
||||
|
||||
Herstellen naar 3.0, redsn0w draaien en, afhankelijk van het type, evt. ultrasn0w.
|
||||
|
||||
is dat alleen voor 3g?
en wat bedoel je met ''redsn0w draaien en, afhankelijk van het type, evt. ultrasn0w.'' welk type? Laatst gewijzigd door King1987; 12-07-09 om 10:04. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een 2G is met redsn0w niet alleen te jailbreaken, maar ook te unlocken. Voor een 3G(S) zul je na de jailbreak ultrasn0w vanuit Cydia moeten installeren om te unlocken. Kijk ook even in de subfora voor de handleidingen. |
|
||||
|
||||
Oke, bedankt ga het meteen proberen!
EDIT: ik krijg na restoren in itunes foutmelding (1604), en ik heb nu een zwart scherm(wel verlicht)... Laatst gewijzigd door Geenstijl; 13-07-09 om 14:28. |
|
||||
|
||||
iemand ideeen??
|
|
||||
|
||||
werkt niet...
andere ideeen?...? Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-07-09 om 23:10. |
|
|||
|
|||
Mijn iphone gaat niet meer aan !!!
hoi
zo als je ziet heb ik nu een iphone 3gs 16g maar ik heb Cydia er op staan en alles deet het gewoon tot dat ik een progamma wou pakken en geinstalleert heb moest ik de iphone op nieuw aan zetten maar toe ik hem weer aan wou zetten deet die het niet ik krijg dan ff het appel logo te zien en dan valt die weer uit ik hem al geprobeert onder stroom en via itunes maar nieks werk en dat progamma was dat er een ander soort batterij kwamt Laatst gewijzigd door bigmen99; 20-07-09 om 09:15. |
|
|||
|
|||
kan echt niemand mij er mee helpen
|
|
||||
|
||||
Blijf kalm
Ik zou je iPhone toch maar restoren via iTunes, dus naar zijn oorspronkelijke toestand terugbrengen. Genoeg handleidingen hiervoor in dit forum. Of naar de winkel gaan en het daar laten doen. Cydia houdt in dat ie gejailbreakt is en daar kunnen wel eens problemen door ontstaan, m.n. door de programma's die je daar mee installeert. Succes! |
Labels |
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|