Problemen na update OS 3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo ben IK even blij dat ik nog niet heb geupdate! Als ik die klachten zo hoor klinkt het eerder als een samsung pixon ofzo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo ben IK even blij dat ik nog niet heb geupdate!
Als ik die klachten zo hoor klinkt het eerder als een samsung pixon ofzo |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Kun je ook nog terug naar de oude firmware of zal Apple deze problemen gaan verhelpen met een nieuwe update?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu maar hopen op een snelle update van Apple, op het T-Mobile forum las ik van een gebruiker het volgende "apple heeft gezegd dat er 25 september een nieuwe update komt die al deze problemen verhelpt" ... Of dit waar is weet ik niet, ook staat er geen bron vermeld... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Problemen lijken dus algemeen bekend bij het publiek. Heeft iemand al een reactie van Apple kunnen achterhalen?
Merkte vandaag trouwens, nadat de iPhone vast was gelopen, het batterijpercentage drastisch was terug gelopen. |
|
||||
|
||||
Daar heb ik dus ook last van. Weliswaar geen vastloper, maar wel na een softreset.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iPhone Paul; 16-09-09 om 12:16. Reden: OK, dat werkt dus niet... |
|
|||
|
|||
nou vandaag weer een coma iphone mee gemaakt.
jammer .... |
|
||||
|
||||
Volgens mij is hetgeen jij bedoelt een softreset...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kocht mijn Iphone 3G 16gig op 1 jan.09, sindsdien is hij reeds 2 maal gecrasht waarbij ik hem moest binnenbrengen bij operator om te laten herstellen. Update 3.0.1 leek mooi dankzij de upgrades die je kon verkrijgen die op de 3Gs zaten.Volgens mij maakt apple de batterij slechter met die updates opdat we een 3GS zouden kopen... |
|
||||
|
||||
Ok, Vanmorgen dus toch weer zwart en 60% van de batterij weggelopen. Meteen volledig hersteld met iTunes en gesynced... de eerste 2 uur gaan nu goed!
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen was voor mij de druppel heb nu al veel mee gemaakt met apple en de iphone en downgraden gaat helaas niet lukken.
ben ik vanmorgen maar naar de vodafone shop gegaan en een nieuwe nokia gehaald ik kon geen normaal telefoontje beantwoorden of ff snel een mailtje sturen met de iphone tijdens het tikken van de tekst blijft ie hangen irrie!!! frustratie wordt soms teveel ik hoop dat ze met een update komen die een hoop goed maakt anders blijft ie maar in de kast liggen, phone moet wel betrouwbaar zijn !!! |
|
|||
|
|||
Hier ook gedonder, na update valt ie soms spontaan uit, de roder slider komt tevoorschijn met 'uitzetten' , reageert allemaal voor geen meter... alleen reset helpt dan voor even, zit echt geen logica in. Is zwaar flippen zo, zit steeds op scherp of tie weer uitvalt. Kan zo een paar uur goed gaan en dan begint hij weer, hoop snel op update!
|
|
|||
|
|||
reageert traag sinds update
Citaat:
iemand een oplossing gevonden hiervoor? |
|
|||
|
|||
Hallo'
iK ben niet de aller slimste maar misschien dat iemand het wel weet..... T-mobile is officieel de enige die de iphone in nederland mag leveren zoverre ik weet. Ze zijn ook bij andere providers te krijgen maar volgens mij dan niet een NL iphone "weet ik niet zeker" betekend het dan niet als t-mobile de enige is dat hun dan ook gedeeltelijk aansprakelijk zijn als de phone niet meer werkt al is het door een update???? apple store utrecht kon mij niks vertellen en verwees mij door naar t-mobileshop voor een verklaring bij t-mobile "wij leveren een abo geen service!! en werdt verwezen naar de apple store (van het kastje naar de muur ) ik baal hier stevig van, ben net voor me zelf begonnen en ik kan al niet zonder phone aangezien ik ook al vanmorgen een andere phone heb moeten aanschaffen om toch fatsoenlijk bereikbaar te kunnen zijn zou ik toch actie willen ondernemen een van de twee blijft in gebreken !!! ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft Mvg Dan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na ruim 15 min in de wacht te staan eindelijk een lieftalige dame aan de telefoon me verhaal uitgelegt ,zij moest het even bij een collega informeren 1ste conclusie :iphone aan itunes hangen en herstellen geen probleem meer (mensen die bij t-mobile werken hebben dat gedaan geen probleem meer ) nu 3x gedaan blijft het zelfde Ik werd weer in de wacht gezet nu de volgende conclusie 2e conclusie: iphone leeg maken en herstellen naar 3.0 of eerder (en weer, heeft iedereen hier gedaan en niemand heeft meer problemen ) ook geprobeert lukt niet!! ze had nog een optie naar de t-mobile shop toegaan want dan kunnen ze daar bellen naar apple voor een oplossing en terplekke oplossen of voor reparatie aanbieden, waar ik op antwoorden succes met alle iphone gebruikers die er zijn, iedereen heeft er last van (maar niet bij t-mobile volgens haar) zoals jullie eerder hebben gelezen ben ik daar geweest en werd me verteld "wij leveren abo's geen service" ga maar naar de apple store die mij weer retour sturen naar t-mobile waar ik de phone heb gehaald Helaas volgens de dame heeft niemand bij t-mobile hier last van en vondt het een vreemd verhaal , ik heb ze dan ook verwezen na dit en hun eigen forum waar dit probleem op het moment centraal staat het enige wat ze nog kon zeggen is "ik hoop dat er maar snel een oplossing komt maar verder kan ik niks kan doen prettige dag verder tuut tuut" heb je een dure phone met een dure abo enz en dan deze service sorry maar als ik dit bij mijn klanten doe wordt ik afgeschoten!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor de statistieken. Ook hier na de update naar 3.1 een paar keer per dag een coma-slaapstand die zich alleen laat herstellen middels een reset (10 sec. home+power).
Laatst gewijzigd door Danny77; 16-09-09 om 22:41. Reden: os bij profiel klopt niet, juiste os vermeld in post |
Labels |
3.1 update error 1601 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen na update 4.3.2 | Edgar24 | Archief | 4 | 17-04-11 22:37 |
Update 4.3 problemen | MisterWJ | iPhone algemeen | 2 | 12-03-11 17:42 |
Help, update problemen! | Chica83 | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 23:50 |
iPhone 1e gen.: Update problemen | Ciuciaro | Unlock | 3 | 22-07-09 21:10 |
Update problemen. | Cusem | iPhone algemeen | 3 | 22-11-08 00:42 |
|
|