GPRS/EDGE menu mist ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) services installeert maar hij zeg edge activeren niet mogelijk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
services installeert maar hij zeg edge activeren niet mogelijk
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
heb je trouwens wel gprs/edge laten activeren bij je provider?
|
|
|||
|
|||
Edge moet geactiveerd zijn anders krijg je het aan de praat.....
|
|
||||
|
||||
nou als het goed is heb ik gprs geactiveeerd, want ik heb een relax 150 + PIT, en ik had een TyTn II en daarop werkte internet altijd goed. T-mobile heeft tog geen EDGE? Ik ben net ook wezen google maar kon ook niet egt iets vinden, hopelijk kunnen jullie mij helpen
Laatst gewijzigd door thachosen; 27-01-08 om 04:23. |
|
||||
|
||||
Je hebt overigens nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag of je de EDGE optie op onderstaand scherm wel of niet ziet.
|
|
||||
|
||||
neeh die zie ik niet
|
|
||||
|
||||
Tja.. op dit moment zie ik zelf dan ook niet meer zo goed wat een oplossing hiervoor zou zijn..
|
|
||||
|
||||
ooh das jammer, ik zal het dan ff moeten afwachten
|
|
||||
|
||||
ik breng em wel ff terug waar ik em heb gekocht
|
|
|||
|
|||
IK heb zojuist mijn iPhone geactiveerd. Alles werkt behalve edge. Heb blox aangezet op mijn vodafone account en heb APN usernaam en password ingevoerd in het edge menu maar ik krijg de error "Safari kan de pagina niet vinden omdat de server onvindbaar is" en daarna "EDGE activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op EDGE" .
Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Ik zie dat dus ook niet
en krijg ook mijn grps niet ingesteld, is dit misschien bij de nieuwe iphone's alleen zo?? ( mijne is week 51) hoop dat er wel snel iets voor komt. dus mocht het je lukken zet het ff hier neer dan , je maakt mij er iig heel blij mee |
|
|||
|
|||
Is er al wat?
|
|
||||
|
||||
nou bij mij is het opgelost maar hoe weet ik egt niet, ik heb em terug gebracht bij de winkel en die heeeft em gefixed
|
|
||||
|
||||
heb de mijne iphones beide gedowngrade naar 1.1 toen was hij er toen geupdate naar 1.2
op de 1e iphone staat hij nu ( UK versie ) op de andere niet ( USA ) |
|
|||
|
|||
Ik heb niet alle posts gelezen maar moest dit al gezegd zijn sorry daarvoor dan:
Standaard is het EDGE menu niet beschikbaar aangezien de iPhone gebruikt wordt op een sim waarvan de edge settings bekend zijn voor de iPhone.. als je echter gebruik maakt van een andere provider, dan wordt die menuitem wel beschikbaar.. Aangezien jij gebruikt maakt van een *sim, die een AT&T sim nabootst, is het menuitem niet beschikbaar want de iPhone denkt dat je op het AT&T netwerk zit.. |
|
|||
|
|||
dus wat voor oplossing zou hiervoor moeten zijn?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem Drumpie. volgens mij hoef je alleen Services te installeren kan het helaas niet verifiëren want ik zit op mijn werk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hey
ik heb ook het probleem dat edge niet bij het menu staat. Nou lees ik hier dat je die kan installeren bij ''installer'' en dan services. maar weet niet waar services zou moeten staan in installer. Heb 1.1.2. en tmobile. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook, gisteren Iphone gekocht en toen kon ik gewoon op internet (t-mobile), vandaag niet meer en edge is ook niet te vinden! Als iemand een oplossing heeft?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gprs/edge | Kwiq | Odido (T-Mobile) | 3 | 30-11-09 11:17 |
US 8gb update naar 2.01 EDGE menu weg | Armando | iPhone algemeen | 24 | 24-11-08 12:47 |
GPRS EDGE en 3G | seaart | iPhone algemeen | 10 | 09-10-08 21:16 |
Gprs/edge | yannickwaem | iPhone algemeen | 10 | 23-04-08 17:53 |
Geen Edge menu met StealthSiM | mkouwenhoven | iPhone algemeen | 10 | 21-01-08 12:22 |
|
|