Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zoo, m'n iphone liep vanochtend vast. was aan het bellen en de verbinding viel weg. maar tegelijkertijd liep hij gewoon vast, was t weekend ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoo, m'n iphone liep vanochtend vast. was aan het bellen en de verbinding viel weg.
maar tegelijkertijd liep hij gewoon vast, was t weekend ook al een keer gebeurd! m'n T-mobile abbo laten activeren ( die zou over 5 dagen met nummerportering toch al geactiveerd worden) en de nieuwe firmware geinstalleerd, app's teruggezet ( helaas de app's van de laatste 5 dagen kwijt, had net wat nieuwe gedownload) is Cydia/ jailbreak nu helemaal van de iphone weg? na de fw update? ach, ik draai hem nu legaal. vond de jailbreak wel echt een superoplossing! echt top! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Apps kun je gewoon opnieuw downloaden/installeren. Na een firmware update (normale/officiele manier) ben je je jailbreak en alle bijbehorende programma's (bv Cydia) kwijt.
|
|
|||
|
|||
Mooi, ik kon mij zoiets wel herinneren, maar vond er weinig info over! App's zijn allemaal weer geïnstalleerd!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat kan ik het beste doen? | Ip0d | Koopinformatie en ervaringen | 20 | 21-03-11 23:08 |
iPhone 3G: wat nu het beste doen?? | timarea51 | Unlock | 5 | 07-01-11 17:43 |
iPhone: Wat is nu het beste om te doen | msnijder | Jailbreak | 2 | 06-01-11 01:24 |
Wat kan ik het beste nemen? | Makstra Jr. | Overige providers Nederland | 10 | 24-08-09 20:28 |
van 1.1.2 naar 1.1.4 wat kan ik het beste doen? | speeds | Unlock [archief] | 1 | 07-06-08 13:44 |
|
|