iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) En is dit te repareren? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 December 2017 om 19:29 ---------- Is dit te repareren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En is dit te repareren?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 December 2017 om 19:29 ---------- Is dit te repareren? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is niet altijd te repareren .
de geheugen chip opwarmen met hete lucht station op 280 graden(25 seconden en alles rond de chip eerst afplakken met hittebestendige tape en geldstukken van 5 cent plaatsen) en hopen dat ie goed blijft. goede raad doe dit enkel zelf als je er ervaring mee hebt. de chip kan enkel vervangen worden door een andere als de software van de eerste word uitgelezen en gekopieerd naar de andere(met speciaal toestel. dit komt omdat deze gekoppeld is met cpu en basebandchip. dit laten doen kost veel geld. |
|
|||
|
|||
Heeft u hier ervaring? En kunt u dit?
|
|
||||
|
||||
probeer eens te herstellen met 3 u tools ? is het niet zo dat ios 11 geen iphone s accepteert met niet originele onderdelen ? dacht dat ik daar iets over gelezen heb
|
|
|||
|
|||
Foutcode (9)
Hallo,
Ik heb een iPhone 5s waar ik de accu van vervangen heb. Na de reparatie starte ik de iPhone op waar hij bleef hangen op het apple logo. toen heb ik de iPhone in DFU mode gezet en geprobeerd te herstellen met iTunes op de macbook. iTunes ziet de iPhone wel , en ook dat deze herstel modus staat. iTunes pakt de software uit en conteroleerd deze bij apple en gaat dan met de iPhone aan de slag. Op de iPhone verschijnt het apple loge met balk er onder voor herstel echter na 10 sec valt dit weg en krijg ik iTunes met stekkertje te zien en op de macbook geeft hij foutcode (9). is deze iPhone nog te redden?? |
|
|||
|
|||
iTunes foutcode 9 kan wijzen op een incompatibele accu of een incompatible APN.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen blijft de iPhone uitvallen bij herstellen van iPhone. en krijg ik weer fout code 9. Ik kan hardware zijn er geen beschadigingen. Het lijkt mij een vast zittende software probleem. Is het mogelijk of is er een foefje om de iPhone hier doorheen te krijgen? Heb het herstel op een windows en een macbook geprobeerd. beide krijg ik de zelfde foutcode 9. Is deze telefoon nog te herstellen?? grt |
|
||||
|
||||
probeer hem eens op te laden met een ipad lader ? of probeer eens 3 u tools om deze te herstellen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de accu vervangen door een andere (nieuwe) en een oude die uit een andere 5s komt. accu werkte op die iPhone 5s nog goed.
Bij beide accu's geeft hij de zelfde foutcode. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 February 2018 om 09:13 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 February 2018 om 09:16 ---------- Maar is dit nog wel op te lossen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
3u tool geïnstalleerd. Alleen nog het zelfde probleem, bij 3u tool gaat de telefoon uit bij checking file system (20%). Dus nog geen werkende iPhone5s. (wel mooi programma trouwens) |
|
||||
|
||||
als ie aan de ipad lader hangt laad deze ook niet op ?
dan eens een andere batterij proberen ? inderdaad 3 u tools is een mooi programma met diversen mogelijkheden , ook om bv je tijdelijke files te wissen enz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kijk eens op ifixit
https://www.ifixit.com/Answers/View/...ror+9+iPhone+6 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 February 2018 om 13:51 ---------- ander usb kabel proberen andere pc/mac proberen andere batterij proberen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want heb nu alles geprobeerd zonder succes. Dank voor het mee denken. |
|
|||
|
|||
Woon je in Utrecht, probeer IRepair. Tegenover waar vroeger marmoni’s zat. Op de hoek is de FEBO.
|
|
|||
|
|||
na een harde reset wilde mn iphone niet meer opstarten, blijft in de boot hangen.
aangezien ik geen recente back-up heb wilde ik dus niet mn data kwijt. ik had een programma van wondershare gevonden, dr.fone. hierbij kun je oa fouten herstellen door de ios te vervangen door de meest recente ios 11.4 met data behoud. bij de 1e poging is hersteld gefaald, bij de 2e was het gelukt echter waren enkele apps niet stabiel. bij keuze emoij crashte de app. later bij aanklikken vd typbalk chraste whatsapp al. mn iphone vertrouwde de pc niet, terwijl ik wel de machtiging had en die xtra controle code had ingevuld. dus dacht ik dan maar even een reboot te doen in de hoop op meer stabiliteit nu blijft deze weer in de boot hangen. dus meerdere pogingen herstel geprobeerd met dr.fone maar dit mag niet meer baten. heeft er iemand nog een idee hoe ik mn iphone kan herstellen zonder data verlies of een andere manier om mn data veilig op te slaan. |
|
|||
|
|||
Je hebt toch geen iOS 11.4 update gedaan op een toestel met een jailbreak? Indien wel is dat de reden van jouw problemen.
|
|
|||
|
|||
jah, ik kon geen kant op. (was me wat dat betreft van geen kwaad bewust)
is dat te fixen?? ik probeer em nu via itunes bij te werken. Laatst gewijzigd door fcruizer; 24-06-18 om 13:00. |
Labels |
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op - Verzameltopic | racoon | iPhone algemeen | 991 | 29-11-19 11:20 |
Appeltje in het scherm | joydan99 | Jailbreak | 4 | 13-05-11 11:37 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. | marcfuhren | Archief | 11 | 28-10-09 15:20 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
|
|