//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; Ik hb en aantal rare problen opgemerkt in ios 4.0 Zo heb ik op de iPod touch een vliegtuigmodus. Waar die voor nodig is??? Is hij al minimaal 4 x ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-06-10, 23:29
basjuh93 basjuh93 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 65
Standaard Problemen met iOS 4.0

Ik hb en aantal rare problen opgemerkt in ios 4.0
Zo heb ik op de iPod touch een vliegtuigmodus. Waar die voor nodig is???

Is hij al minimaal 4 x het springboard "gecrashed". (vastlopend 'bezig' rondje)

Is hij al twee keer uit gevallen.
  #2  
Oud 21-06-10, 23:35
Zunne Zunne is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Op iPhone werkt het bij mij prima tot nu toe, maar wel 1x safari helemaal vast gehad. Hard afsluiten en hij deed het weer, maar toch opvallend want nooit eerder gehad
  #3  
Oud 21-06-10, 23:42
basjuh93 basjuh93 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 65
Standaard

Ja maar vooral de vliegtuigmodus vind ik appart. Waarvoor zou je die gebruiken? Want als je hem inschakelt gaat de Wi-Fi en de Bluetooth niet uit...
  #4  
Oud 22-06-10, 01:26
PeHa5772 PeHa5772 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 62
Standaard 3G Instellingen crash

Ik heb een iPhone 3G geupdate naar iOS4 en heb nu een probleem. Ik kan niet meer naar intellingen->algemeen want dan kom ik weer telkens terug op het springboard. Ook lukt het me niet om bij mijn gmail exchange account te komen. Iemand meer deze problemen ?
  #5  
Oud 22-06-10, 10:13
johanvcr johanvcr is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Zelfde probleem met mijn 3G. Drama na update. Alle instellingen en data weg, na keurig verlopen upgrade naar OS4 Moet mail opnieuw instellen maar kan niet meer in mijn exchange instellingen komen. Loopt steeds vast, knalt eruit, terug in beginscherm, rebooten helpt niet. Zou het ding met liefde door het raam gooien. En dan nog alle data van de apps weg. Ook niet meer als reservekopie in itunes te vinden. Spijt van de overgang naar OS4!

Laatst gewijzigd door johanvcr; 22-06-10 om 10:26.
  #6  
Oud 22-06-10, 10:19
cornetje cornetje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Bilthoven
Berichten: 19
Standaard verschillende apps werken niet meer.

Ik weet niet of ik blij moet zijn met IOS 4. Sommige apps lijken sneller te starten, anderen weer niet. Wat gekker is dat sommige apps gewoon niet meer werken. Je start ze op en knallen meteen weg. Ze zijn wel in de lijst me apps te vinden die nog op de achtergrond aanwezig zouden zijn.
Mijn internet en mail draait als een zonnetje.

Mijn grootste ergernis is Navigon die zijn scherm niet meer lekker bijwerkt....

Hopelijk komt navigon snel met een update.

Gr

Pieter
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0097.png‎ (140,9 KB, 41x gelezen)
Bestandstype: png IMG_0096.png‎ (114,3 KB, 31x gelezen)
  #7  
Oud 26-06-10, 21:46
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeHa5772 Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 3G geupdate naar iOS4 en heb nu een probleem. Ik kan niet meer naar intellingen->algemeen want dan kom ik weer telkens terug op het springboard. Ook lukt het me niet om bij mijn gmail exchange account te komen. Iemand meer deze problemen ?
ja ik heb hetzelfde problemen met mijn instellingen. oo kan ik niet meer bij de instellingen van mijn agenda komen. Heb jij de oplossing al?
  #8  
Oud 16-07-10, 22:32
Prinsie Prinsie is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
ja ik heb hetzelfde problemen met mijn instellingen. oo kan ik niet meer bij de instellingen van mijn agenda komen. Heb jij de oplossing al?
Ik heb ook dat probleem, instellingen - algemeen crasht en toont dan het springboard. Net naar iOS 4.0.1 geupgrade, maar helaas niet opgelost. Inmiddels wanhopig op zoek naar een oplossing... iemand al iets gevonden?
  #9  
Oud 02-07-10, 15:49
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basjuh93 Bekijk bericht
Ja maar vooral de vliegtuigmodus vind ik appart. Waarvoor zou je die gebruiken? Want als je hem inschakelt gaat de Wi-Fi en de Bluetooth niet uit...
Dank!

Je hebt me net geattendeert op een moglijkheid waarnaar ik zocht, maar totaal niet in die richting dacht!

Met de komst van OS4 is het belangrijk geworden zoveel mogelijk verbindingen uit te schakelen ivm accu-gebruik.

's Nachts (of andere tijd dat ik slaap) wil ik ALLES uit, maar de iPhone aan (wekker, of om mee te bellen (noodgevallen)).
Vleigtuigmodus doet dat.

Bedankt!
__________________
Willem.
  #10  
Oud 22-06-10, 06:56
edwardvanmeel edwardvanmeel is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Hier dezelfde problemen! Mijn vrouw en ik hebben allebei nog de oude 3G en daarop Exchange voor ons Gmail Account. Werkte altijd perfect en gisteren de update naar 4.0 en ik krijg het niet meer aan de gang. Ben nu de iPhone aan het herstellen naar fabrieksinstellingen en dan vanaf 0 eens kijken.
  #11  
Oud 22-06-10, 07:24
dalessandro dalessandro is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Na een nachtje slapen doet mijn email en agenda van Google het weer, alleen mijn contacten werken niet meer. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
  #12  
Oud 22-06-10, 08:11
JJthefamous JJthefamous is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalessandro Bekijk bericht
Na een nachtje slapen doet mijn email en agenda van Google het weer, alleen mijn contacten werken niet meer. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Niet op te lossen jammergenoeg Apple heeft contacten geupdate dus je moet via een ander programma een backup maken volgende keer...
__________________
Update, ik krijg deze week een iPod Touch 4G, Why can ik niet aanpassen??
  #13  
Oud 22-06-10, 11:11
rvk67 rvk67 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwardvanmeel Bekijk bericht
Hier dezelfde problemen! Mijn vrouw en ik hebben allebei nog de oude 3G en daarop Exchange voor ons Gmail Account. Werkte altijd perfect en gisteren de update naar 4.0 en ik krijg het niet meer aan de gang. Ben nu de iPhone aan het herstellen naar fabrieksinstellingen en dan vanaf 0 eens kijken.
Heb een 3GS (officieel simlockvrij) en heb het zelfde probleem. Enig idee of di te verhelpen is?? Of is het een bug in de eerste update-versie?

Iemand een oplossing?? Wel zo handig om algemene instellingen aan te kunnen passen!
  #14  
Oud 22-06-10, 11:59
Jelliebellie Jelliebellie is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvk67 Bekijk bericht
Heb een 3GS (officieel simlockvrij) en heb het zelfde probleem. Enig idee of di te verhelpen is?? Of is het een bug in de eerste update-versie?

Iemand een oplossing?? Wel zo handig om algemene instellingen aan te kunnen passen!
Hier ook. Met mijn oude instellingen kon ik nog wel mail sturen, maar hij haalde niets binnen. Alles verwijderd en opnieuw ingesteld en gedubbelcheckt. Nu doet hij niets meer: "Controle accountgegevens niet mogelijk".
  #15  
Oud 22-06-10, 07:33
Peeetr Peeetr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(
  #16  
Oud 22-06-10, 08:17
peanut1685 peanut1685 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Alphen ad Rijn
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peeetr Bekijk bericht
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(
Ik heb precies hetzelfde na update met os 4 heb ik helemaal geen internet meer op de 3GS

Weet iemand of T mobile hier al mee bezig is?
  #17  
Oud 22-06-10, 08:30
stevekamta stevekamta is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peanut1685 Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde na update met os 4 heb ik helemaal geen internet meer op de 3GS

Weet iemand of T mobile hier al mee bezig is?
Ik ook heb precies hetzelfde probleem hij geeft 3G aan maar niks qua internet werkt.
  #18  
Oud 30-06-10, 21:40
Essie63 Essie63 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

zou ik ook wel willen weten, bagger update die iOS4:-( Enkele apps werken niet meer, zelfs de home-knop kan ik niet meer instellen en wat nou geen internetverbinding! pfff...
  #19  
Oud 30-06-10, 21:47
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard internet verbinding

ik had ook het probleem dat hij de pdp indenteit kwijt was. opnieuw ingevoerd nog niks.
na het toestel keer uit en aan gezet te hebben deed mijn internet het weer gewoon.
  #20  
Oud 15-07-10, 08:31
JJthefamous JJthefamous is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peanut1685 Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde na update met os 4 heb ik helemaal geen internet meer op de 3GS

Weet iemand of T mobile hier al mee bezig is?
Nadat t-mobile de iPhone 4 uitgebrengt, moeten alle problemen voorbij zijn, bel anders ff klanterservice of verschoon je sim.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 20:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 21:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:03.