//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ?????? De optie "Mobiel datanetwerk" heb ik niet ........



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-06-10, 09:46
nlrela nlrela is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

??????

De optie "Mobiel datanetwerk" heb ik niet .....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0079.png‎ (58,1 KB, 38x gelezen)

Laatst gewijzigd door nlrela; 22-06-10 om 09:48.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-06-10, 09:48
peanut1685 peanut1685 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Alphen ad Rijn
Berichten: 19
Standaard

Het lijkt erop dat we allen wachten op de volgende update ;-))
  #23  
Oud 22-06-10, 09:59
cabanaz cabanaz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1
Standaard

Problemen die ik HAD

1 hangende telefoon
2 upgrade heeft 6uur in beslag genomen
3 google mail via iPhone mail app hangt
4 foto's verdwenen
5 google calender geen enkele afspraak en geen synchronisatie

Oplossing:

Foto's stonden na en nachtje slapen plots allemaal terug, alsook de mail leek volledig gesynchroniseerd. Vanmorgen enige probleem met google calender, maafr na intensief zoeken, bleek hier het probleem bij google te liggen... "We are currently aware of the new OS4 issue with Google Apps, and are working on a fix. You should be able to connect momentarily when we push out the fix."
Ondertussen hebben ze een fix doorgestuurd en werkt alles terug naar behoren!

Voor zover werkt hij dus terug normaal, maar is precies wel iets trager geworden.
Iphone 3G 8GB geen jailbraik
  #24  
Oud 22-06-10, 10:00
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

IPhone eens resetten
homeknop en powerknop samen indrukken tot de Iphone volledig uit staat.
nadien gewoon terug opzetten.
je verliest hier geen gegevens mee
__________________
at your service
  #25  
Oud 22-06-10, 10:03
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb nog geen problemen gehad met internet dus het ligt niet aan T-Mobile, ik heb juist eindelijk eens goed 3G verbinding. (omgeving Nunspeet) ook de ontvangst is nog steeds de oude dan voor de update naar IOS 4

Ik had alleen 1 klein foutje gemaakt omdat ik voor dat ik de update deed alles naar de fabriekinstellingen heb gedaan, ik dacht dat MobileMe me contacten nog opgeslagen had dit bleek achteraf niet zo te zijn, gelukkig heb ik al mijn contacten netjes opgeslagen in Exel en in me eigen telefoonboekje (waar pen en papier niet goed voor is)

Me Emails van de Exange server van me werk werkt nog steeds perfect en hotmail en MobileMe ook.
  #26  
Oud 22-06-10, 10:09
St. Elmo St. Elmo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb, geloof ik, een bug gevonden in de agenda na het updaten naar iOS4...

Het verwijderen van herhaalde activiteiten lukt niet! (Ik heb veel verjaardagen als een herhaalde activiteit in mijn agenda staan.) Zijn er meer mensen die dit hebben?
  #27  
Oud 22-06-10, 10:09
Mar10e13 Mar10e13 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik had ook problemen met het updaten naar 4.0.
Deed er erg lang over. Halverwege werd gezegd dat ik een nieuwe versie van iTunes moest installeren, terwijl ik die wel had.
hij ging synchroniseren (reservekopie maken enzo), maar dat zag je alleen in iTunes en niet op de Iphone.

Ik zag de optie Folders er even tussen staan, maar nadat de hele update en synchronisatie klaar was en ik alles dus weer had. Had ik deze optie ineens niet meer!
Nog problemen gehad met vastlopen, geprobeerd uit- en aan te zetten, werkte niet.
Vannacht maar gelaten voor wat het was en vanmorgen leek hij het weer normaal te doen.

Heb alleen de optie 'folders' niet. Werkt deze optie niet bij de iPhone 3G? Of moet ik die optie ergens aanzetten?
  #28  
Oud 22-06-10, 10:12
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Die optie kan je nergens aanzetten.
Gewoon het ene icoontje op het andere slepen om een folder aan te maken.
  #29  
Oud 22-06-10, 10:14
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

en nog een probleempje bij 4.0 (voor mij iig): Als ik een gesprek heb gehad en het toestel bij mijn hoofd weghaal behoort het scherm zichtbaar te worden zodat je de verbinding kan verbreken. Nu blijft het scherm donker en kan ik geen verbinding verbreken, tenzij de andere dat doet natuurlijk. Uiteraard kan ik het wel verbreken door de sleepbutton in te drukken maar dat lijkt mij niet de bedoeling.

Ook heb ik dubbele gebeurtenissen in de agenda staan, met name verjaardagen....en als ik deze wil verwijderen en deze heeft 'terugkeerfunctie' oftewel jaarlijkse herhaling kan ik 'm niet verwijderen. Wel kan ik 'm als enkele gebeurtenis verwijderen.

Alvast bedankt voor de reacties........
  #30  
Oud 22-06-10, 10:18
Mar10e13 Mar10e13 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Die optie kan je nergens aanzetten.
Gewoon het ene icoontje op het andere slepen om een folder aan te maken.
Oké, thanks. Dacht dat het er automatisch kwam te staan omdat ik las in het bericht over de nieuwe functies: "Eén folder is bij de installatie van iOS 4 standaard al aanwezig: Utilities (in het Nederlands weergegeven als Hulpprogr.) waarin de standaardapplicaties Klok, Dictafoon, Klok, Rekenmachine en Kompas zijn ondergebracht."

Maar goed, handmatig werkt het ook.
En de rest van de probleempjes hebben zich vannacht dus opgelost. Een nachtje rust doet wonderen blijkbaar.
  #31  
Oud 22-06-10, 10:23
Lente's schermafbeelding
Lente Lente is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk bericht
en nog een probleempje bij 4.0 (voor mij iig): Als ik een gesprek heb gehad en het toestel bij mijn hoofd weghaal behoort het scherm zichtbaar te worden zodat je de verbinding kan verbreken. Nu blijft het scherm donker en kan ik geen verbinding verbreken, tenzij de andere dat doet natuurlijk. Uiteraard kan ik het wel verbreken door de sleepbutton in te drukken maar dat lijkt mij niet de bedoeling.

Ook heb ik dubbele gebeurtenissen in de agenda staan, met name verjaardagen....en als ik deze wil verwijderen en deze heeft 'terugkeerfunctie' oftewel jaarlijkse herhaling kan ik 'm niet verwijderen. Wel kan ik 'm als enkele gebeurtenis verwijderen.

Alvast bedankt voor de reacties........
Ik wil ook erg graag de dubbele rij verjaardagen verwijderen, heeft iemand tips?!
  #32  
Oud 22-06-10, 10:29
Fly-away Fly-away is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Fly-away
Standaard

Bij missen op de statusbalk de symbolen van locatievoorzieningen en die voor de rotate lock. Hoe kan ik die "aanzetten"?
__________________
Iphone 3GS & 3G (en ergens ligt nog een 2G haha). Nokia 5800 (zeer relaxed) en Macbook Air en MacMini
  #33  
Oud 22-06-10, 10:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je je agenda opent, (en daarna links boven op agenda's drukken) welke staan er dan aangevinkt?

Als daar 2x verjaardagen staat aangevinkt is dat je probleem.
  #34  
Oud 22-06-10, 10:31
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

is het via 'mobile me' of niet?
zoniet eens kijken bij itunes bij info en daar je gewenste agenda's aanvinken

en anders eens bij 'mobile me' online gaan kijken of je agenda's daar niet dubbel staan
  #35  
Oud 22-06-10, 10:32
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lente Bekijk bericht
Ik wil ook erg graag de dubbele rij verjaardagen verwijderen, heeft iemand tips?!

Handmatig op je iPhone verwijderen en dan weer synchen........gaat bij mij goed, alleen jammer dat ik de herhaalgebeurtenissen niet kan verwijderen.....zoals ook een paar anderen, zie topics hierboven.
  #36  
Oud 22-06-10, 10:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fly-away Bekijk bericht
Bij missen op de statusbalk de symbolen van locatievoorzieningen en die voor de rotate lock. Hoe kan ik die "aanzetten"?
Die icoontjes staan er niet standaard. Locatievoorziening is enkel zichtbaar als je een app gebruikt met locatievoorziening (zoals maps)

Rotation lock heb je door 2 maal op de homeknop te drukken (multitasking optie) en naar rechts te "sliden" (daar waar je ipod knoppen ook staan)
  #37  
Oud 22-06-10, 10:39
Lente's schermafbeelding
Lente Lente is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Als je je agenda opent, (en daarna links boven op agenda's drukken) welke staan er dan aangevinkt?

Als daar 2x verjaardagen staat aangevinkt is dat je probleem.
Dat klopt dat had ik ook al gezien en een uitgevinkt. Maar ik had nooit twee verjaardagskalenders en ik wil die ene gewoon verwijderen Dat wil dus niet en daarbij zie ik dat ze beide ook niet gelijk zijn (op een of twee verjaardagen na) dus het is een beetje vreemd. Of ik ben gewoon niet goed met dit soort dingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
is het via 'mobile me' of niet?
zoniet eens kijken bij itunes bij info en daar je gewenste agenda's aanvinken

en anders eens bij 'mobile me' online gaan kijken of je agenda's daar niet dubbel staan
Nee het is niet via Mobile Me, bedankt voor de tip over iTunes. Ik ga vanavond gelijk kijken hoe hij daar aangevinkt staat! Weinig zin om alle verjaardagen handmatig te verwijderen

Laatst gewijzigd door Bomans; 22-06-10 om 10:44. Reden: Multi quote gebruiken aub.
  #38  
Oud 22-06-10, 11:00
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

Mijn geimporteerde afbeeldingen voor als achtergrond te gebruiken zijn ineens serieus van kwaliteit verranderd sinds update? Iemand enig idee?
  #39  
Oud 22-06-10, 11:00
SilvioD SilvioD is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Hey Guys (& Girls)
Hebben hier ook problemen met internet verbinding na update OS4. Wij hebben een 3G en een 3GS, beide via het vodafone netwerk. Super irritant. Heb internet al afgestruind maar nergens een oplossing... Alle internetinstellingen waren na de update verdwenen dus die hebben we opnieuw ingevoerd (zonder spelfouten...)

Laatst gewijzigd door SilvioD; 22-06-10 om 11:32.
  #40  
Oud 22-06-10, 11:03
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlyingNoose Bekijk bericht
Mijn geimporteerde afbeeldingen voor als achtergrond te gebruiken zijn ineens serieus van kwaliteit verranderd sinds update? Iemand enig idee?
Je bent niet alleen
Apple’s iOS 4 Update Is Not Without Its Bugs | Cult of Mac
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 21:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 22:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.