//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rvk67 Heb een 3GS (officieel simlockvrij) en heb het zelfde probleem. Enig idee of di te verhelpen is?? Of is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 22-06-10, 12:59
Jelliebellie Jelliebellie is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvk67 Bekijk bericht
Heb een 3GS (officieel simlockvrij) en heb het zelfde probleem. Enig idee of di te verhelpen is?? Of is het een bug in de eerste update-versie?

Iemand een oplossing?? Wel zo handig om algemene instellingen aan te kunnen passen!
Hier ook. Met mijn oude instellingen kon ik nog wel mail sturen, maar hij haalde niets binnen. Alles verwijderd en opnieuw ingesteld en gedubbelcheckt. Nu doet hij niets meer: "Controle accountgegevens niet mogelijk".
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 22-06-10, 13:12
lotteke2005 lotteke2005 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar lotteke2005
Standaard

Heb vandaag de upgrade naar de nwe OS4.0 gedaan,en er zijn veel nieuwe functie niet beschikbaar denk bijna alle functies ! Alleen de achtergrond en mail functie zie ik op eerste gezicht veranderd zijn. Geen multi tasting , hulp prog. enz.
Hoe kan dat nou ?
  #83  
Oud 22-06-10, 13:13
Djuroen Djuroen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Dit heb ik dus ook!!!...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peeetr Bekijk bericht
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(
  #84  
Oud 22-06-10, 13:15
niickx niickx is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar niickx
Standaard

Heeft wel iedereen internet??
  #85  
Oud 22-06-10, 13:20
QJP QJP is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Inderdaad geen 3G internet meer, collega op de zaak heeft de update nog niet gedaan en heeft gewoon 3G. Je krijgt geen public IP-adres meer, en dus dan ook geen internet.
  #86  
Oud 22-06-10, 13:21
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

ik kan alleen mail ontvangen. Bij verzenden komt nu de melding server staat relaying niet toe. Wat is dit nu weer?
  #87  
Oud 22-06-10, 13:21
dvhpsv dvhpsv is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb geüpgraded naar 4.0 echter is er bij mij van dat ingebouwde kopje hulpprogramma's of in engels utility's weinig te zien. Rekenmachine en dictafoon enzo staan allemaal nog op hun plek en niet in dat standaard mapje. Hoe kan dit?
  #88  
Oud 22-06-10, 13:23
sandersjj sandersjj is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Hallo,
Ben erg ontevreden over de update. Hier een aantal punten:
-Mijn exchange mail werkt niet meer via gmail
-Mijn contacten worden niet goed gesynct. D.w.z. mijn nummers worden niet gelinkt aan de namen die erbij horen. Dit is echt heel vervelend.

Heb de telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart maar dit helpt nog niet echt.
  #89  
Oud 22-06-10, 13:24
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Als dat zo zou zijn (geen 3G) dan is het T-Mobole netwerk probleem gelijk ook opgelost.
Moet ik dan nu gelijk stoppen met het installeren van iOS4 op mijn 3G iPhone?
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
  #90  
Oud 22-06-10, 13:24
lotteke2005 lotteke2005 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar lotteke2005
Standaard

Vreemd ik starte net E-buddy Pro en ik zag onder aan in een flits even ineens Ebay en meer icoontje komen onderaan ,maar dat was enkele seconden ,nu niet meer dus !
Dus geen Multi Tasting tot nu toe.
Zou herstellen misschien iets uitmaken (ben ik wel alle aankopen kwijt zegt Itunes 9.2061
Vind dit echt belachelijk ! Zitten ze je lekker te maken met die OS 4.0 en eindelijk is de dag aangebroken krijg je dit.
  #91  
Oud 22-06-10, 13:29
niickx niickx is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar niickx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lotteke2005 Bekijk bericht
Vreemd ik starte net E-buddy Pro en ik zag onder aan in een flits even ineens Ebay en meer icoontje komen onderaan ,maar dat was enkele seconden ,nu niet meer dus !
Dus geen Multi Tasting tot nu toe.
Zou herstellen misschien iets uitmaken (ben ik wel alle aankopen kwijt zegt Itunes 9.2061
Vind dit echt belachelijk ! Zitten ze je lekker te maken met die OS 4.0 en eindelijk is de dag aangebroken krijg je dit.
Heb je helemaal gelijk in! wat een bagger.. IKWILMIJNINTERNETTERUG!!
  #92  
Oud 22-06-10, 13:33
RoelvanWijk RoelvanWijk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Geen van bovenstaande problemen bij mij hier, echter wel een heel groot probleem:
Na update naar iOS 4 is mijn agenda helemaal leeg. Ik ben niet zo'n techneut en had mijn agenda niet nog eens extra gesynchroniseerd met outlook of iets dergelijks. Alle internetfora geven aan dat bij het maken van een reservekopie alle contact-, agenda- en mailgegevens worden gekopieerd naar de pc. Mijn contact- en mailgegevens, die ik evenmin gesynchroniseerd had, noch in iTunes, noch met een ander programma, zijn er wel nog, ongewijzigd en helemaal gezond. De agenda is echter helemaal leeg. Is er een manier om deze gegevens alsnog ergens boven water te krijgen?
  #93  
Oud 22-06-10, 13:41
geertvduin geertvduin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St. Elmo Bekijk bericht
Ik heb, geloof ik, een bug gevonden in de agenda na het updaten naar iOS4...

Het verwijderen van herhaalde activiteiten lukt niet! (Ik heb veel verjaardagen als een herhaalde activiteit in mijn agenda staan.) Zijn er meer mensen die dit hebben?
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem...
  #94  
Oud 22-06-10, 13:42
lotteke2005 lotteke2005 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar lotteke2005
Standaard

Heb wel gewoon internet,via Wi-Fi en 3g en zoals ik nu zie is alles gewoon het zelfde gebleven,alleen geen map met hulp prog.,ibook enz.......alleen uiterlijk van mail en achtergrond is gewijzigd. En in foto map is iets verandert onder aan balk (albums en wereld bol icoon kan er verders niks mee !!). Kan geen extra mappen maken zoals ze hadden beloofd ...Verders dus Géén Multi Tasting grrrrrrr.
  #95  
Oud 22-06-10, 13:43
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Gisteravond tijdens dowloaden iOS4 grote UPC storing hier in Danswijk Almere die eerst nu net is verholpen. Dus maar weer opnieuw aan de iTunes. Soft/Firmware was blijkbaar reeds ged/load. Nu weer Reservekopie maken van iPhone wat weer een ellenlang verhaal lijkt te worden. Statusbalk staat op 8pct schat ik na 'n uurtje draaien.
Maar ik begin te aarzelen na het lezen van alle kommer- en kwelverhalen van zelfs geen 3G netwerk en geen internet. Iedereen die ervaring?

Ik dacht dat het maken van een Reservekopie alleen gisteravond zo heel heel lang duurde maar heb
nu weer dezelfde ervaring. Gewoon geduld hebben?
iTunes zit op mijn laptop die Wi-Fi is met Lynksys/Arrismodem. Snelheid 54Mbps.
Zo wordt 't weer nachtwerk. Of schiet ie halverwege opeens als een raket?
Of zou het helpen iPhone in Vliegtuigmodus te zetten? Of Wi-Fi uit?

Laatst gewijzigd door bbgt; 22-06-10 om 14:24.
  #96  
Oud 22-06-10, 13:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lotteke2005 Bekijk bericht
Vreemd ik starte net E-buddy Pro en ik zag onder aan in een flits even ineens Ebay en meer icoontje komen onderaan ,maar dat was enkele seconden ,nu niet meer dus !
Dus geen Multi Tasting tot nu toe.
Zou herstellen misschien iets uitmaken (ben ik wel alle aankopen kwijt zegt Itunes 9.2061
Vind dit echt belachelijk ! Zitten ze je lekker te maken met die OS 4.0 en eindelijk is de dag aangebroken krijg je dit.
Multitasking activeer je door dubbel te klikken op de homebutton. Eerst dus zelf op zoek gaan voor je dingen belachelijk gaat vinden
  #97  
Oud 22-06-10, 13:43
mennonicolai mennonicolai is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Hoornsterzwaag
Berichten: 6
Standaard

O ja, bedankt

En ik heb met Phone View een paar bestandjes op de iPone gewist die er vermoedelijk op waren gekomen bij het installeren van iBooks en nu werkt alles weer naar behoren.
  #98  
Oud 22-06-10, 13:52
lotteke2005 lotteke2005 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar lotteke2005
Standaard

Ja ,heb nu dus wel Multi Tasting door inderdaad dubbel te klikken Hiep Hiep Hiep ! Was dus te traag met klikken Sorry HOOR ! Maar de rest van de beloofde prog. mis ik alsnog en dat is dan nog steeds belachelijk ! Of moet ik deze blijven zoeken want ze staan er NIET op ,of weet je misschien ook hier een antwoord op ? Zou ik wel aardig op prijs stellen. Maar dank je wel voor de tip !
  #99  
Oud 22-06-10, 14:01
robbertuges robbertuges is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Mijn probleem met apps lijkt plotsklops opgelost! Ik kan ineens een en ander openen. Bedankt voor de reacties!

Enige waar ik nu nog mee aan de slag moet/wil is de melding 'doorchakelen actief' bij uitgaande oproepen (vodafone). Melding is niet erg, maar vervelend dat je die niet weg kunt drukken.
  #100  
Oud 22-06-10, 14:07
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Die (Vodafone) melding heb ik al heel lang. Irri inderdaad. Maar geen iOS4 probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 21:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 22:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.