//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @bean dit komt omdat je je back-up terug zetten. iPhone herstellen en als nieuwe laten herkennen z'n je provider naam zal terug goed zijn...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #421  
Oud 27-07-10, 13:38
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

@bean dit komt omdat je je back-up terug zetten.
iPhone herstellen en als nieuwe laten herkennen z'n je provider naam zal terug goed zijn
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 02-08-10, 00:58
cameraman8 cameraman8 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard Copy / Paste problemen OS 4.01

Hey,

Sinds 2 dagen overgestapt naar OS4.01. Eigenlijk geen probleem, behoudens het volgende: de copy/paste functie werkt niet naar behoren. Het vergrootglas komt in beeld en daarna springt de iphone terug naar het springboard. Iemand dezelfde ervaring; of iemand een suggestie?

Alvast bedankt!
  #423  
Oud 02-08-10, 16:57
Ruby76 Ruby76 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard iphone OS4 troubles

Als ik het zo lees mag ik blij zijn dat mijn phone 't nog doet. Heb gelukkig wel internet verbinding, maar wel om de haverklap de melding dat ik geen verbinding meer heb (en bovenin staat dan vrolijk alle balkjes en 3G)
Problemen met de visual voicemail, hij doet het wel maar ik krijg tegelijkertijd ook de melding voor de voicemial binnen van TMobile, u heeft een nieuw voicemailbericht bel 1233.
Vanochtend alle instellingen hersteld, visual voicemail geeft aan dat ik een nieuwe boodschap in moet spreken, maar als je de voicemail belt staat hij er nog prima op. Wel krijg ik nu de melding dat er 2 voicemail berichten zijn, terwijl er echt toch maar eentje is.
Sms..bij het versturen van een bericht verdwijnen de tabs bovenin regelmatig (links bovenin kun je terug naar berichten en rechts naar wijzig) Ik zit dan vast, beetje heen en weer tussen apps en dan kan ik weer terug naar berichten.
Hij springt regelmatig terug bij het openen van een app (maakt niet uit welke) terug naar het springboard.
Agenda..Alles staat er wel in maar niet op de plaats waar ze horen, in lijst zit mijn probleem bij de dinsdag..Hier staan alle afspraken van dinsdag en woensdag, in dag en maand pakt ie dit wel correct.
Het inzoomen bij de camera geeft idd geen mooi beeld..maar zo'n sterke camera zit er ook niet in...
  #424  
Oud 02-08-10, 17:13
paul-pjh paul-pjh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ook mijn iphone met ios4.01 heeft het probleem dat de accu in 1 nacht leeg raakt. Vreemde is dat hij dat niet altijd doet.

Is er al een oplossing zonder dat je alle contacten etc. opnieuw erin moet zetten?

Gr. Paul
  #425  
Oud 02-08-10, 18:40
donnyfiene donnyfiene is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Help,

Gister een update op mijn iphone 3gs gedaan,naar 4.01.Nu werkt er niet meer kan alleen nog maar bellen alle instellingen weg.Net weer aan de pc gedaan ,aar ben nog steeds aale instellingen kwijt.Kan iemand mij helpen aub.KPN verwijst me naar een site maar daar heb ik niet zoveel aan.

groet Marcel
  #426  
Oud 02-08-10, 22:17
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

met 4.0.1 issie echt super traag geworden! 4.0 was al vervelend maar deze is zo mogelijk nog erger! Batterij valt hier nog redelijk mee. Vorige week stopte heel de telefoon er ineens mee (met de 4.0) toen aan de pc gehangen en reset gedaan, update naar nieuwe versie, hij deed het dus weer maar is nu zo traag als wat.
  #427  
Oud 02-08-10, 23:50
Bien Bien is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Inmiddels volledig gereset. Na update bleken niet alle jailbreak sporen weg. Heb hersteld als nieuwe iphone (stom vergeten al mn nrs op te slaan haha) maar hij werkt weer.
Wat me wel opvalt, zoals al eerder genoemd.
*Batterij is belachelijk snel leeg.
*Tijdens opladen wordt de iphone gewoon heet.
  #428  
Oud 13-08-10, 18:07
Epstra Epstra is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Cloaked
Berichten: 3
Standaard

wat mij opvalt, sinds de update naar ios4, is dat bij het bekijken van de actieve processen met behulp van sbsettings het duidelijk naar voren komt dat de iphone processen aan het que-en is om multitasking mogelijk te maken. Het gevolg hiervan is dat het geheugen vol loopt waardoor de Iphone trager wordt in het gebruik. Nu gebruik ik het multitasken nog niet erg veel, maar ik begrijp wel de meerwaarde er van. Wat ik niet begrijp, is dat IOS processen laadt die ik niet gebruik. Zo staat er bijv. de camera open en de mp3 speler en nog wat andere 3rd party apps terwijl ik deze helemaal niet heb opgestart. Dit zorgt er dus voor dat ik regelmatig via sbsettings de processen handmatig moet beeindigen en het geheugen moet laten vrijmaken om de iphone niet te laten vertragen. (moet er wel even bij vermelden dat de vertraging niet noemenswaardig en hinderlijk is, maar het valt WEL op.)

Al met al dus nog niet supertevreden met mijn upgrade naar IOS 4.01. van 3.1.2 op een 3GS 16GB, maar ik heb er vertrouwen in dat dit probleem door Apple wordt herkend en dat ze bijvoorbeeld een maximum aan actieve processen instellen en alleen de processen cachen waarvan het OS weet dat deze vaak gebruikt worden.

Meer mensen die dit is opgevallen met behulp van SBSettings?

cheers.
  #429  
Oud 13-08-10, 18:11
Epstra Epstra is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Cloaked
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paul-pjh Bekijk bericht
Ook mijn iphone met ios4.01 heeft het probleem dat de accu in 1 nacht leeg raakt. Vreemde is dat hij dat niet altijd doet.

Is er al een oplossing zonder dat je alle contacten etc. opnieuw erin moet zetten?

Gr. Paul
tip om je batterij langer te laten meegaan (die van mij gaat zo 3 dagen mee)

  • 3g en edge alleen aan wanneer het nodig is
  • snachts als je gaat slapen de iphone op vliegtuigmodus
  • een lagere brightness instelling van het beeldscherm
  • thuis voor data Wi-Fi gebruiken. (verbruikt minder stroom, is sneller en iphone wordt minder heet)
vooral het eerste punt is zeer makkelijk met sbsettings shortcuts, ik zet de verbindingen alleen aan wanneer ik ze nodig heb. ook geen overbodige gps aan wil ook wel helpen.
  #430  
Oud 23-08-10, 15:26
slenskie slenskie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 25
Standaard

Ander probleem met ios4 op een simlockvrije 3G:

1. wanneer ik naar instellingen -> algemeen wil, springt ie terug naar het springboard (ik kom dus niet meer bij de instellingen onder 'algemeen' zoals bleutooth)
2. mijn exchange account werkt niet (mail, contacten en agenda) maar als ik het account wil openen, bijvoorbeeld om te verwijderen, dan gaat ie terug naar het springboard.. kan er dus niks aan veranderen.

iemand een idee? Reboot, opnieuw ios 4.02 erop gezet, maakt geen verschil.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 21:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 22:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.