//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) phoe heee, eindelijk toch gelukt hij doet het weer, wel met een omweg op oude laptop en een itunes waar niks instaat de DFU gebruikt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 03-07-10, 16:13
beatje beatje is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Yahoo naar beatje
Standaard

phoe heee, eindelijk toch gelukt hij doet het weer, wel met een omweg op oude laptop en een itunes waar niks instaat de DFU gebruikt hij hersteld hem dan en omdat er niks te synchroniseren valt sloeg hij dat stukje over, daarna op de andere pc aangesloten en langzaam iedere in itunes er wat opgezet, dan synchroniseren en weer wat er opzetten zelfs agenda (via outlook) is weer bijgewerkt. alleen de instellingen en sms etc is op deze manier verloren gegaan. dank je wel voor je hulp Butcher, ik ga trouwens toch kijken of ik andere kan krijgen ivm met de haarscheurtjes op achterkant, omdat ik toch ook wel het vermoede heb dat er iets met de hardware niet geheel pluis is. dan is het 2 vliegen in een klap
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 03-07-10, 22:28
Phantomlover's schermafbeelding
Phantomlover Phantomlover is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Aarde
Berichten: 15
Standaard

Oke, dingen waar ik tegenaan loop;

- Ik kan niet meer dan 5 foto's selecteren om te kopiëren (voor het verzenden via email).
- Als ik een notie wil maken klik op de laatst getypte regel gaat die regel onder het toetsenbord zitten, hij zet zichzelf niet automatisch goed.
- De app store crasht vaak
- App's crashen de ene keer wel, de andere keer niet (kan aan de app liggen)
- Af en toe is hij gewoon traag, blijft hangen tussen het switchen van schermen.
- Ik moet vaak een woord opnieuw gaan typen omdat of ik te snel met de spatie ben of hij te langzaam met denken over een woord wat er op lijkt.
- Filmrol is ongelofelijk langzaam en gaat eerst denken of er nieuwe foto's zijn voordat ik bij mn foto's kan.
- Ik lees vaak bij mn email mappen "Orphaned mailbox".
- T-mobile problemen zijn volgens hun opgelost, niet bij mij schijnbaar?
- E-mails met het zelfde onderwerp voegen zich samen, nu krijg ik vaak email van verschillende mensen met geen onderwerp, die mails horen niet bij elkaar.
- De camera lijkt minder scherp te kunnen stellen, dichtbij is gewoon extreem wazig.

Hij is gewoon langzamer gaan denken?

Gewoon van die hele kleine dingetjes waar ik me aan irriteer, die er eerder niet in zaten.

Overigens dat je een woord kan aanraken als het fout is en je een ander woord wil, is wel handig.
Calc icoon, is lelijk... Hoe kom je er op om dit te veranderen?
De balk is er wat meer Apple-ig uit gaan zien, dat is weer goed (:

Iemand die dezelfde problemen ervaart?
  #383  
Oud 03-07-10, 23:02
Elsie22 Elsie22 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

ik heb het probleem na update dat een telefoongesprek wordt afgebroken en verschijnt het apple logo. daarna niets meer aan de hand.

Heeft iemand dit zelfde probleem en wat kan er aan gedaan worden.

Hoop dat update er snel komt....
  #384  
Oud 05-07-10, 00:33
markos21 markos21 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Na het installeren van OS 4 krijg ik de melding PDP-indentiteit niet geaccepteerd. Ik zag dat onder mobiel datanetwerk de gegevens van Vodafone waren verdwenen, t.w.

APN live.vodafone.com
Gebruikersnaam vodafone
wachtwoord vodafone

Ik heb dit weer ingevuld, echter ik krijg nog steeds dezelfde melding en kan dus via 3g het internet niet meer op. . . . .

Iemand een oplossing dan wel het zelfde probleem ???

Had ik ook. Oplossing:

1. Kies instellingen-->algemeen-->stel opnieuw in --> Herstel netwerkinstellingen.

2. Vul de vodafone-instellingen weer in: APN live.vodafone, user/ww: vodafone

Werkt als een zonnetje, jammer genoeg werkt het bij mij niet als een zonnetje

Na de update kan ik niet meer op internet komen. Ik heb van alles geprobeerd en zelfs op het forum kom ik nog niet achter mijn antwoord. Mijn probleem is precies hetzelfde wat boven al staat. De oplossing werkte bij mij niet. Heeft iemand een andere oplossing.
  #385  
Oud 05-07-10, 00:45
markos21 markos21 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Nou is het mij eindelijk gelukt. Geeft ie aan "U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice". Dus ik bel morgen Vodafone wel even.
  #386  
Oud 05-07-10, 09:09
ronvgs ronvgs is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

Na de Upgrade naar ios doet de trilfunctie het niet meer.
iPhone 3G met jailbreak.
  #387  
Oud 05-07-10, 10:29
Doeke Doeke is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik heb sinds gisteren avond geen internetverbinding meer. Niet met 3G, niet zonder 3G en niet via Wi-fi.
Ik heb zojuist de Iphone hersteld maar nog steeds niks.

Heb een neverlockte Iphone 3GS met T-mobile.
  #388  
Oud 05-07-10, 23:43
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Ik heb de laatste 2-3 weken steeds vaker dat het netwerk weg is. Geen internet maar ook niet bellen smsen. Begin me er aan te irriteren intussen!
Verder heb ik ook het idee dat de filmrol veeeellll trager is geworden, heb niet eens veel foto's op de iphone staan, de camera kwaliteit vond ik altijd al magertjes.
Verder doet ie het goed.
  #389  
Oud 06-07-10, 00:39
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Bij mij was dit de oplossing! Bedankt. Had al meerdere malen t-mobile gebeld maar volgens hun was de enige oplossing herstellen. Dit had ik gedaan en deed het nog niet. Toen dit geprobeerd en weer overal internet!
  #390  
Oud 06-07-10, 01:13
gunnie gunnie is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: aartselaar, belgie
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donkyshot Bekijk bericht
Ik heb ook problemen gehad na de upgrade naar iOS 4 op mijn iPhone 3GS, betreft synchroniseren met Exchange en had daarna helemaal geen contacten, agenda of mail meer!!

Hier heb ik met mijn netwerkbeheerder een eenvoudige oplossing voor gevonden!!!

Voer bij je Exchange account het IP-adres van je server in, in plaats van de servernaam. Bij 'Instellingen', 'Mail, contacten, agenda' bij je Exchange account.

Hij herkent direct weer je agenda, contacten en mail en ik was weer erg blij omdat anders mijnn iPhone onbruikbaar is ...

;-)
En waar moet je dat ip-adres invullen ?
  #391  
Oud 08-07-10, 23:05
ROINOI ROINOI is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Na Update 4.0 krijg ik bijna nooit geen beltoon meer!? Ik moet zelf de Iphone af en toe uit slaapstand halen om te zien of ik gemiste gesprekken heb. Trilfunctie werkt dan ook niet. als de Iphone niet in slaapstand staat werkt alles wel normaal. Heb reeds 2x herstel gedaan maar zonder resultaat.
Iemand enig Idee??
  #392  
Oud 09-07-10, 08:40
Marc44 Marc44 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik hSoms valt hij na een paar minuten bellen gewoon uit en komt er een appeltje in beeld.

Het duurt even en dan start hij vanzelf weer op.

Hoe moet ik dit oplossen??
  #393  
Oud 14-07-10, 00:15
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

wat een drama zeg
heb 4.0 erop gezet, jailbrake uitgevoerd, was bezig alles weer erop te zetten (winterboard, ins*******us etc) maar nu start die alleen nog maar in safe mode
wat een ***** zooi zeg

ben nu maar eerst weer de orginele firmware erop aan het zetten

weet iemand misschien waar het mis gaat?
  #394  
Oud 14-07-10, 00:39
gunnie gunnie is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: aartselaar, belgie
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvp Bekijk bericht
wat een drama zeg
heb 4.0 erop gezet, jailbrake uitgevoerd, was bezig alles weer erop te zetten (winterboard, ins*******us etc) maar nu start die alleen nog maar in safe mode
wat een ***** zooi zeg

ben nu maar eerst weer de orginele firmware erop aan het zetten

weet iemand misschien waar het mis gaat?
Ik had hetzelfde probleem. Bij mij was het een icon notifier die het probleem veroorzaakte. Best kan je alles stap voor stap installeren, dan weet je direct welk het probleem geeft. Ik heb het dus andersom gedaan, alles erop gezet met de gekende problemen en dan beginnen te verwijderen totdat probleem weg was.
Wel steeds je springboard refreshen. Veel zoekgenot.
  #395  
Oud 14-07-10, 11:01
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunnie Bekijk bericht
Ik had hetzelfde probleem. Bij mij was het een icon notifier die het probleem veroorzaakte. Best kan je alles stap voor stap installeren, dan weet je direct welk het probleem geeft. Ik heb het dus andersom gedaan, alles erop gezet met de gekende problemen en dan beginnen te verwijderen totdat probleem weg was.
Wel steeds je springboard refreshen. Veel zoekgenot.
icoon notifier?????
heb ik dit erop staan dan?
Geen idee waar dit zou moeten staan

mis ook nog eens heel veel foto's
niet het tabje foto;s maar echt mijn foto's
****zooi
  #396  
Oud 14-07-10, 17:46
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

ff update ios 4.0 , alles is wel sneller en werkt goed op die paar kleine gekke dingen spontaan reboot, vooral tijdens opladen, en dat is s'nachts niet leuk! ik heb namelijk vickyvoice en dan zegt mij iPhone dat ze weer gaan opladen ben ook gelijk wakker!
en het is een paar keer gebeurd tijdens het bellen en dat is echt
__________________
Problemen zijn er om op te lossen!
  #397  
Oud 14-07-10, 22:24
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

ik roep iedereen op om ook hier Apple - Support - Discussions - Iphone 3G slow after update to IOS4 ... te klagen. hoe meer pagina's misschien hoe sneller Apple met een oplossing komt
  #398  
Oud 15-07-10, 00:51
cyberkoi cyberkoi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik beschik over een iPhone 3GS 32GB
na de upgrade naar iOS4 constateer ook ik de volgende problemen:
1. serieus probleem met de accu, deze is beduidend eerder leeg bij gelijk of zelfs minder gebruik
2. regelmatig wegvallende netwerkverbinding

Als test heb ik Wi-Fi en bluetooth uitgeschakeld en laat ik geen applicaties in de achtergrond draaien. Het mag allemaal niet helpen. Ik gebruik push mail met 1 exchange account en een aantal pop3 accounts.

Op het Apple forum kwam ik de onderstaande tip tegen, iemand dit al uitgeprobeerd?

I was having big problems with my battery life (10% per hour at best) and also signal dropping issues from time to time.

Last night though I solved all these problems... HOW ??

Via iTunes, restore your iPhone and select the option "as new iPhone" NOT from a backup. This option totally resets your iPhone (no music, videos, data, applications or games saves) but my iPhone was fully charged at 7.30am and now 10 hours later I still have 60% battery.

This now means that my iPhone can last the whole working day before going DEAD !!

Don't get me wrong the RESTORE is a pain but in the long run it looks like the only thing that will sort out your battery problems.

Good luck ... it worked for me !!
  #399  
Oud 15-07-10, 08:31
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Yep, heb ik al eens gedaan, heb dat ook 'ergens' al geschreven. Bij mij werkte dit inderdaad. Kennelijk kwam er met de backup toch een of andere batterijslurpende instelling terug.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #400  
Oud 15-07-10, 09:31
JJthefamous JJthefamous is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peanut1685 Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde na update met os 4 heb ik helemaal geen internet meer op de 3GS

Weet iemand of T mobile hier al mee bezig is?
Nadat t-mobile de iPhone 4 uitgebrengt, moeten alle problemen voorbij zijn, bel anders ff klanterservice of verschoon je sim.
__________________
Update, ik krijg deze week een iPod Touch 4G, Why can ik niet aanpassen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 21:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 22:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.