//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nog vreemder probleem, namelijk een zogenaamde 'deadstrip' op m'n touchscreen sinds de update naar 4.0. Ik kan geen andere oorzaak bedenken, aangezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 23-06-10, 09:27
Sjaalia Sjaalia is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Unhappy

Ik heb een nog vreemder probleem, namelijk een zogenaamde 'deadstrip' op m'n touchscreen sinds de update naar 4.0. Ik kan geen andere oorzaak bedenken, aangezien hij echt direct na het updaten, opeens geen reactie meer geeft.

Het open 'sliden' wil wel, maar de onderste rij geeft verder geen reactie (terwijl het sliden toch ook op de onderste rij gebeurt??).

Vandaag maar eens laten opsturen door de winkel.. Dat worden minimaal 3 weken zonder mijn beste vriendje
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 23-06-10, 09:33
Rice073 Rice073 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik had het zelfde probleem,itunes ( laatste versie) maakte zelfs geen verbinding met mijn telefoon meer.

Ik heb op mijn 2e computer nog de vorige versie van Itunes en zo kon ik wel verbinden.Uiteindelijk alles compleet moeten herstellen en nu doet ie gelukkig weer.
Daarna via mijn " hoofd pc " reserve kopie gedaan en alles werkt weer...

alleen een hoop apps ben ik kwijt ...
  #183  
Oud 23-06-10, 09:38
pim127 pim127 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 35
Standaard

@Rice
Inmiddels heb ik exact hetzelfde als jij gedaan.....maar het was wel even vervelend dat ie maar in de herstelmodus bleef én dat ik al mijn apps kwijt ben....
  #184  
Oud 23-06-10, 09:53
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Mensen , ik zie hier vaak dezelfde vraag doorkomen en denk dan " Hebben jullie wel eens het artikel van Gonny gelezen over wat kan en niet kan bij welk toestel.
iOS 4: alle nieuwe functies van iPhone, iPod touch en iPad OS uitgelegd - iPhone - iPhoneclub.nl

Multitask kan NIET op 3G en dus ook GEEN rotatielock.
Berichten-teller moet je aanzetten in instellingen-berichten. Werkt pas als je een tweede regel typt of als je ook "onderwerp" aanzet.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #185  
Oud 23-06-10, 10:12
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Bij mij verliep de update redelijk vlekkeloos. Hij gaf een melding dat ik een nieuwe versie van iTunes op de computer zou moeten installeren maar ik had al de nieuwste versie. Losmaken en opnieuw verbinden van de iPhone loste het probleem op. Wat helaas wel is gebeurd, is dat hij weer is 'gelocked'. Ik had net vorige week (kosteloos) de simlock kunnen verwijderen. Telefoontje met de helpdesk van t-Mobile: "Ja had je maar even moeten wachten tot de kinderziektes uit IOS4 zijn, je moet nu opnieuw de unlockprocedure uitvoeren, hopelijk gaat het dan goed." Heb ik nog niet gedaan (ik heb niet zomaar een simcard van een andere provider beschikbaar en die heb je daarvoor wel nodig). Verder zie ik nog geen veranderingen op mijn 3G. Ik heb zelfs even gecontroleerd of er uberhaupt de versie 4.0 op staat maar dat bleek wel zo te zijn.
  #186  
Oud 23-06-10, 10:16
St. Elmo St. Elmo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Mensen , ik zie hier vaak dezelfde vraag doorkomen en denk dan " Hebben jullie wel eens het artikel van Gonny gelezen over wat kan en niet kan bij welk toestel.
iOS 4: alle nieuwe functies van iPhone, iPod touch en iPad OS uitgelegd - iPhone - iPhoneclub.nl

Multitask kan NIET op 3G en dus ook GEEN rotatielock.
Berichten-teller moet je aanzetten in instellingen-berichten. Werkt pas als je een tweede regel typt of als je ook "onderwerp" aanzet.
Dit heb ik dus ook al tig keer gedacht bij het doorlezen van deze thread. Ik vraag me ook af hoeveel mensen eerst de thread hebben gelezen voordat ze vragen...!?
  #187  
Oud 23-06-10, 10:23
dangerbear dangerbear is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Bij mij draait die prima op me 3G, heb um gejb en multitasking aangezet. Het enige wat nog niet werkt is iBooks Krijg het wel geinstaleerd, kan ook boeken toevoegen aan me iphone, alleen ze komen niet in me bibliotheek te staan, in iTunes zie ik ze wel staan bij boeken.. Iemand een oplossing?
  #188  
Oud 23-06-10, 10:49
Mafketel Mafketel is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard en nu

nou mooie boel ik doe de update IOS4 naar iphone 3g alles gaat goed totdat iphone opnieuw opstart na de update dan krijg ik melding

"SIMLOCK ACTIEF plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren" en hij blijft zeggen dat ie verbonden is met itunes ook als dat niet zo is. op de pc in itunes krijg ik melding dat de iphone gelockt is met een sim met pincode installeer een nieuwe itunes om telefoon te unlocken. Maar dat is toch raar pff ik denk dan dat alles van me iphone weg is en dat wil ik toch graag voorkomen

maakt niet uit wat ik doe hij blijft hierop terug komen uitzetten en dan aan werkt niet harde reboot onmogelijk en via itunes terug naar fabrieks instellingen onmogelijk die optie is er gewoon niet het zit gewoon muur vast!

net opnieuw toch maar itunes op nieuw gedownload en herstellen gekozen maar probleem blijft onveranderd. ik denk dat ik itunes eers compleet moet verwijderen maar omdat ik dan denk ik alles kwijt ben wacht ik daar mooi nog poosje mee misschien komt er oplossing.

Oplossing: ik heb sim in andere telefoon gedaan daar pin terug gezet naar 0000 en toen weer in iphone het werkte!!

Laatst gewijzigd door Mafketel; 23-06-10 om 11:11.
  #189  
Oud 23-06-10, 11:41
menni3 menni3 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Sinds de update, zijn de foto's op m'n iphone een stuk slechter qua kwaliteit. Iemand hier ook last van?
  #190  
Oud 23-06-10, 11:56
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Bij mijn neef wilt internet via tmobile niet meer werken met 4.0.. met 3.1.3 deed ie t wel nog, voor de rest werkt wel alles (sms, bellen enz)
  #191  
Oud 23-06-10, 12:08
dasma dasma is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb iOS 4 erop gezet en gejailbreakt met redsnow, alles werkt redelijk ,aar multitasking ho maar. Wel aangevinkt bij jailbreak. Als ik dubbelklik op home dan krijg ik wel de multitask dock te zien alleen alles is grijs met geen applicaties of iconen erin. Iemand een idee voor een fix?
  #192  
Oud 23-06-10, 12:16
Broem Broem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Sommige apps zijn heel traag met installeren, iXenLite ging vrij vlot (beheer van mijn XenServers), maar iBooks + MSN Messenger (Microsoft) gingen heel traag, bijna 10 minuten alvorens deze geïnstalleerd waren, zelfs met Wi-Fi verbinding.

Voor de rest eigenlijk nog geen problemen of gekke dingen tegen gekomen
  #193  
Oud 23-06-10, 12:18
Jamopa Jamopa is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb update gedaan en geen problemen gehad.
Één ding viel wel op dat de achtergrond foto zichtbaar blijft achter de icoontjes.
  #194  
Oud 23-06-10, 12:28
Christa Christa is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Gister upgrade gedaan en nu ben ik al mijn muziek kwijt en ook de instellingen van al mijn apps. Het lijkt wel of ik net alle apps nieuw heb geinstalleerd. Ben mijn useraccounts kwijt van verschillende apps. En alle vorderingen van mijn spelletjes.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
:-(
  #195  
Oud 23-06-10, 12:37
thalysman thalysman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

internet problemen
ga naar instellingen -- algemeen -- netwerk --mobiel datanetwerk --onderaan op --stel opnieuw -- in drukken
en dan je instellingen opnieuw invoeren
  #196  
Oud 23-06-10, 12:40
driessenm driessenm is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Genk (Belgium)
Berichten: 18
Standaard

Ik heb ook mij iPhone 3GS geupdated naar iOS 4.0.

Alles werkt prima. Geen enkel probleem gehad.

Enige opmerking : ik heb heel erg de indruk dat de batterij veel zwaarder belast wordt. Voor de update moest ik maximaal tweemaal per week mijn iPhone opladen. Nu moet ik dit elke dag doen.

Maar dat neem ik er maar bij.
  #197  
Oud 23-06-10, 12:49
Joshna Joshna is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb sinds gister mijn i phone overgezet naar 4.0 en al mijn fotos die gemaakt zijn met die camera zijn allemaal weg.
ook als ik bel of gebeld wordt kan ik niet meer zelf ophangen en blijft mijn scherm zwart.
iemand een idee wat ik hiermee kan doen, want wordt er gek van!!!
  #198  
Oud 23-06-10, 12:51
RoelvanWijk RoelvanWijk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvanWijk Bekijk bericht
Geen van bovenstaande problemen bij mij hier, echter wel een heel groot probleem:
Na update naar iOS 4 is mijn agenda helemaal leeg. Ik ben niet zo'n techneut en had mijn agenda niet nog eens extra gesynchroniseerd met outlook of iets dergelijks. Alle internetfora geven aan dat bij het maken van een reservekopie alle contact-, agenda- en mailgegevens worden gekopieerd naar de pc. Mijn contact- en mailgegevens, die ik evenmin gesynchroniseerd had, noch in iTunes, noch met een ander programma, zijn er wel nog, ongewijzigd en helemaal gezond. De agenda is echter helemaal leeg. Is er een manier om deze gegevens alsnog ergens boven water te krijgen?
Ik ben nieuw op dit Forum, en zal ook geen regelmatige gebruiker worden, maar wil toch even de aandacht nogmaals vestigen op bovenstaand probleem, aangezien niemand er nog op gereageerd heeft. iTunes heeft ALLES gebackupped, inclusief de laatst bezochte websites van Safari, en nog meer onzin die ik helemaal niet nodig heb, behalve het allerbelangrijkste: mijn agenda, die helemaal leeg is. Sterker nog: mijn iPhone geeft de iPhone Agenda helemaal niet meer aan: voorheen had ik iPhone Agenda en gmail-agenda, nu alleen nog maar gmail agenda en verjaardagen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen: jullie zijn mijn laatste strohalm; Apple zelf heeft geen klantenserviceondersteuning wat betreft de iPhone (hoe raar is dat?) en bij T-mobile zitten alleen mensen in het klantenservicepanel die geen verstand hebben van deze materie. Dat geven ze zelfs gewoon toe. Het meisje dat ik aan de telefoon had wist niet eens dat er een update was geweest naar iOS4...

Dus: nogmaals HELP!!!
  #199  
Oud 23-06-10, 13:00
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Heb sinds gisteren iOS4 er op, geheel zonder problemen, kreeg zelfs een telefoontje tijdens de upload/installatie van iOS4!!

Ik speur zelfs een wat snellere 3G bij mij. Nu nog effe kijken wat de batterij doet, want dit is en blijft voor mij het zwakke punt van de 3G.

Nu effe afwachten of de iPhone 4 wel een goede batterij heeft.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB

Laatst gewijzigd door jrepko; 23-06-10 om 13:05.
  #200  
Oud 23-06-10, 13:23
dasma dasma is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dasma Bekijk bericht
Ik heb iOS 4 erop gezet en gejailbreakt met redsnow, alles werkt redelijk ,aar multitasking ho maar. Wel aangevinkt bij jailbreak. Als ik dubbelklik op home dan krijg ik wel de multitask dock te zien alleen alles is grijs met geen applicaties of iconen erin. Iemand een idee voor een fix?

Mochten anderen het probleem ook hebben, de oplossing stond op macrumours, winterboard veroorzaakt dit. de-install et voila.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 21:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 22:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.