Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb IOS 4.0 net gedownload, maar voor installatie gaat hij eerst een reservekopie maken (dit terwijl ik dat 2 uur daarvoor ook al gedaan heb) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb IOS 4.0 net gedownload, maar voor installatie gaat hij eerst een reservekopie maken (dit terwijl ik dat 2 uur daarvoor ook al gedaan heb) maar daar is hij nu al ruim 3 uur mee bezig en ik schat de voortgangsbalk op slechts 5 %.
Duurt dit bij iedereen zo lang of moet ik actie(s) ondernemen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ff geduld dat had ik ook van die seconde maar later blijkt dat wel te gaan werken. Al met al wel een update met veel probleempjes en niet wat ik gewend ben van Steve.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Settings voor T-mobile ken ik niet, zit zelf bij VF
|
|||
|
|||
ik heb echt nergens last van.... het enige dat ik 'mis' is het rotation lock en die instelling voor andere taal op keyboard (maar misschien moet ik dan nog iets anders doen).
werkt hier echt top... menu's werken perfect, multitasking, backgrounds, syncen, alles. heb niks verloren of dubbel (voor zover ik kon zien). ben er erg tevreden mee.... alleen dat rotation lock en die taal setting nog ff en dan ben ik helemaal blij |
|
|||
|
|||
Heeft iemand die tekensteller bij het sms'en al gevonden? Ik zie het aantaltekens nergens staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem , alles al geprobeerd... alleen via Wi-Fi nu dus de emails
Citaat:
zelfde probleem , alles al geprobeerd... alleen via Wi-Fi nu dus de emails |
|
|||
|
|||
ik exact hetzelfde, alle instellingen al gereset en opnieuw ingevuld.. maar krijg de melding: U hebt geen abonnement op mobiele dataservice.......
nou mooi wel heb ik die.... uhh wat nu ? |
|
|||
|
|||
Bij mij wordt het intussen gekker:
net de iphone weer aan itunes gehangen: - eerst de melding dat tijdens herstellen afgebroken was, of ik dat weer op wil pakken? - dat blijkt niet te gaan - dan blijkt dat mijn iphone bijna leeg is (muziek, foto's), dus dat ik dat allemaal opnieuw moet synchroniseren :-(( Hopelijk helpt dat wel bij de crashende (=niet startende) apps...
|
|||
|
|||
Ik krijg TomTom niet aan de praat sinds de update. Hij doet het wel als ik hem aan het stroom heb liggen (adapter/mac) maar niet als ik hem gewoon op de accu gebruik. TomTom klapt er dan uit zodra ik ergens naar wil navigeren. Vaag...
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb ook alleen maar problemen. Hij blijft in 1 of andere loop zitten. De telefoon wordt heel erg warm en de batterij is na 4 uren leeg. Niet dat het erg is want hij valt sowieso elke keer uit. Het schijnt ook dat ik opnieuw itunes moet installeren omdat er een iphone aangesloten is waarvan de sim met een pincode beveiligd is. Voor de goede orde, ik heb de allernieuwste versie etc etc.. Ik snap er helemaal niks meer van... iemand een oplossing of hetzelfde probleem? |
|
|||
|
|||
Lees op buitenlandse sites hetzelfde gezeur .... wellicht binnenkort iOS4.01 ?
|
|
||||
|
||||
Mijn iphone is gewoon een Brick geworden na de update. Liep halverwege de update vast en blijft dit doen met elke vorm van herstel (Recovery, DFU, naar eerder sofware versie, op andere computer etc).
Heb net met t-mobile contact gehad en die adviseren aan iedereen met een 3g om de nieuwe update NIET te installeren. Naar de winkel dan maar straks..... bedankt he apple |
|
|||
|
|||
Hoort alleen te gebeuren bij gestolen apps, die dus via ins*******us erop zijn gezet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaan we met zijn allen zeuren voor Compensatie of laten we dit aan onze neus, ik bedoel iphone voorbij gaan....? Zucht......... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
geen data
Citaat:
mocht jij een oplossing vinden peeetr... laat het ajb weten ! ook ik zit in hilversum en had even de hoop dat het een algehele T mobile of vodafone storing was maar helaas nee.. |
|
|||
|
|||
Jongens jongens wat een drama allemaal.
Ik dacht dat ik de enige was... Ook hier werkt de exchange van google niet, niet alleen wordt er niet gepushed maar de mail komt ook niet binnen als ik deze zelf ga ophalen in de mail-app. Zelfde verhaal met de oude mail en contacten van gmail syncen, daar heeft ie letterlijk een hele nacht over gedaan. Ook start een groot aantal apps niet op, en werkt bij mij de spellingscontrole helemaal niet. Moet je die soms ook ergens aanzetten? Nog meer mensen problemen met push van google? Ik baal dr goed van, want ben er van afhankelijk... Update: Contacten NAAR google pushen doet ie wel netjes... Laatst gewijzigd door Scoes; 22-06-10 om 18:00. |
|
||||
|
||||
Gewoon een restore doen, iphone activeerd dan weer opnieuw en voilá je hebt weer 3G. Weet niet of ja na het terugzetten van een backup weer zonder 3G zit, heb hem na de restore opgezet als nieuwe iPhone. Naar mijn idee is de update niet volledig geweest. Ik kreeg namelijk ná de update dat ik mijn iPhone niet kon activeren ivm server overbelasting oid. (Let wel, ik heb T-Mobile, of het bij Vodafone ook zo werkt geen idee).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP | Mischa84 | iPhone Apps | 2 | 23-04-11 21:29 |
Problemen na updat IOS 4.1 | Makeza | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 22:28 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met ios $ | TACO71 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:14 |
|
|