Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De update naar OS 4 ging op mijn 3Gs iPhone vlekkeloos. Wel waren al mijn instellingen weg, en helaas doet een net gekocht spel Myst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De update naar OS 4 ging op mijn 3Gs iPhone vlekkeloos. Wel waren al mijn instellingen weg, en helaas doet een net gekocht spel Myst het niet meer. Ik hoop dat daarvan een update komt die wel compatibel met 4.0 is.Iemand anders wellicht ook een soortgelijk probleem?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inmiddels iOS4 op me iPhone geïnstalleerd, maar de instellingen app crashed als ik bij instellingen op Algemeen tab :/
Waar het op neer komt: alle algemene instellingen kan ik niet meer veranderen... Laatst gewijzigd door Xylo; 23-06-10 om 21:07. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb eergisteren mijn ipod touch 2g upgedate en vandaag merk ik dat ik naar de helft van mijn liedjes niet meer kan luisteren. Ook gaat de netwerk verbinging constant van 3 blokjes naar 1 en terug.
Zijn er nog mensen met dit probleem? |
|
|||
|
|||
os 4 iPhone vodafoon
Citaat:
Bij mij werkt dit direct kan emailen en internetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten.
maar het lukt nog steeds niet. Weet iemand misschien wat ik moet doen? Het zou fijn zijn als u een reactie geeft op mijn probleem... |
|
|||
|
|||
iOS4 e-mail probleem
Na de update gisteren naar iOS4 op de 3G:
- alle e-mailaccounts willen opnieuw alle e-mails van de servers halen... dit gaat om honderden berichten. Moeten dus allemaal opnieuw worden gedownload en gedelete op de iPhone. Is daar een handigere oplossing voor? - tijdens het downloaden van e-mail stopt de iPhone ermee en verschijnt het Apple logo. Na minuten wachten start hij weer op - alle verzonden e-mails via de iPhone zijn eveneens verdwenen. Inmiddels voor de tweede keer gereset, waarbij dus weer opnieuw begonnen kon worden met het verwijderen van de e-mails die weer opnieuw als ongelezen staan gekenmerkt. iOS4 is wellicht nog een beta versie? Geen goede zaak van Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na update
- netwerk instellingen verdwenen. Overigens stond roaming nu standaard aan, opletten dus in het buitenland - Hij reageert traag, met swipen en opstarten van apps pluspunt de rotation lock. Dat hadden ze veel eerder mogen doen. |
|
|||
|
|||
iphone 3 GS 16 gb
Vandaag zei mijn Appel computer toen ik mijn iphone aansloot dat er nieuwe firmware was 4.0 , nadat deze was geïnstalleerd heb ik alleen maar hele grote apps . kan ik dit ergens veranderen zodat ik weer een scherm krijg met 16 kleine apps ipv 6 grote ?
|
|
|||
|
|||
Foutje. laat maar weg.
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 23-06-10 om 23:36. |
|
|||
|
|||
Heb nu totaal geen 3G verbinding meer wie o wie nog meer niet?
En wat zou ik er aan kunnen doen? Gr, |
|
|||
|
|||
Downgrade naar 3.1.3
Hallo,
Voor een ieder die net zo veel problemen met ios4 heeft als ik (Was echt hopeloos! ) hier een linkje waarin wordt uitgelegd hoe je makkelijk weer terug kan naar 3.1.3 Het enige wat je even moet downloaden is natuurlijk het 3.1.3 ipsw bestand en een klein progje dat RECBOOT heet. (normaal lukt downgraden niet vanwege error 1502 oid.) HowToDowngrade Vervolgens maar lekker wachten op een update van IOS4 die wel werkt!.. Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemd hoor, heb nu na een paar kleine probleempjes wederom de iPhone hersteld maar nu als nieuwe iPhone......... Nu werkt alles perfect en geen één probleem meer.......... Dus tja......succes voor diegene met problemen.......misschien toch even herstellen als nieuwe iPhone Gr. Laatst gewijzigd door Tuur; 23-06-10 om 23:47. Reden: Spelfoutje...... |
|
|||
|
|||
probleem met bellen FW 4.0
Vandaag mijn 3gs geupdate naar 4.0
nu heb ik het volgende probleem. normaal tijdens bellen dan word het scherm zwart en bij het weghalen van het oor komt het display weer tot leven. Bij mij na de update (en diverse malen herstellen) blijft het bij mij zo dat tijdens een gesprek wel het scherm uit gaat als hij aan mijn oor komt maar na het weghalen tijdens of na gesprek blijft het beeldscherm zwart en is het toestel niet te bedienen. het is dus onmogelijk tijdens het gesprek het toestel te bedienen. pas als ik de Powerknop indruk wordt het gesprek beeindigd en duurt het een 10 tal seconden voordat ik het geluit krijg dat het toestel op slot staat. en dan duurt het weer een poos voordat het toestel reageert op de power / home knop. is dit een bug ? en wat kan ik er aan doen. ? |
|
|||
|
|||
wederom de iPhone hersteld maar nu als nieuwe iPhone.........???
Hoe dan ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan gewoon de eerste keuze doen..........moet lukken. Succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maandag overdag nog razendsnel internet. Na de update nix meer. Geen 3G en ook geen GPRS. Vanmiddag in Z'meer naar de T-Mobileshop geweest. De verkoper daar gaf aan dat het waarschijnlijk aan het netwerk van T-Mobile lag, en dat het over een weekje beter zou zijn. Maar vanavond even bij mijn zwager langs geweest. Die had op zijn Iphone 3G gewoon verbinding zonder problemen. Vraag me echt af wat hier aan de hand is. |
|
|||
|
|||
Het leek allemaal goed te werken (hoewel tmobile eerst geen verbinding maakte. Moest ff wat installen via Cydia). Alleen nu heb ik al de nieuwste versie van Trein, 9292 en Twitter die niet werken. Twitter en Trein starten niet eens op. 9292 stopt als hij een reis aan het plannen is.
Iemand enig idee hoe dit kan? Begreep van iemand anders dat Twitter gewoon draaide. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP | Mischa84 | iPhone Apps | 2 | 23-04-11 21:29 |
Problemen na updat IOS 4.1 | Makeza | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 22:28 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met ios $ | TACO71 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:14 |
|
|