//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dangerbear Ik heb er zelf ook niet zo veel verstand van.. Maar ik had 4.0 er opgezet, toen redsnow er over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 24-06-10, 12:32
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dangerbear Bekijk bericht
Ik heb er zelf ook niet zo veel verstand van.. Maar ik had 4.0 er opgezet, toen redsnow er over heen. Toen was die gejailbreakt.
zo heb ik het ook gedaan

btw... als je jailbreak hebt kan je makkelijk itextuploader installeren... dan ben je NOOIT sms'jes kwijt...

Laatst gewijzigd door Overlord; 24-06-10 om 12:35.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 24-06-10, 13:29
ocmer95 ocmer95 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Exclamation

heeft iemand al een oplossing gevonden, voor de problemen met 3G.
ik heb een iphone 3G van 1,5 jaar oud ongeveer (16gb), en ik heb ook geen 3G meer na de update naar iOS4.

er staat wel 3G enzo in mijn statusbalk.
maar alle apps ook appstore enzo zeggen dat ik geen berijk heb.

ik heb ANP en alles al ingevuld.
iemand een oplossing ?????
ik ben echt zwaar afhankelijk van mijn internet

ik heb trouwens nog een probleem.
na de upgrade was alles goed enzo.
maar toen ik hem gister opnieuw had gesynct.
waren alle icoontjes van mijn standaard apps kwijt :S
dat zijn nu gewoon allemaal witte blokjes. en dat is nogal irritant want nu moet ik alles lezen.

iemand een oplossing

Laatst gewijzigd door ocmer95; 24-06-10 om 13:35. Reden: nog een probleem :S
  #283  
Oud 24-06-10, 14:12
renevdk renevdk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook deze melding ontvangen en heb sinds de update naar 4.0 geen SMS meer.
Kan ze wel versturen, maar niet ontvangen.
Verder werkt internet en email wel. Ik ben VODAFONE gebruiker.
Ik heb ook de poorten erachter gezet in MMS / APN instellingen.
Dit heb ik gelezen op een oud forum van vorig jaar:
"Poortnummers vermelden was bij nodig om het te laten werken:
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl:80
mms: proxy 192.168.251.150:8799
maximale mms-grootte: 300000
MMS UA Prof URL: … "

Succes! Nu mijn SMS-ontvangst nog fixen :-(

Laatst gewijzigd door renevdk; 24-06-10 om 14:28. Reden: probleem vanzelf opgelost, zonder technische ingrepen. Ineens kreeg ik alle nog niet ontvangen SMSjes alsnog binnen :-)
  #284  
Oud 24-06-10, 14:24
daadske daadske is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik snap niet dat die iOS4 al gelanceerd is, er zijn zoveel problemen mee!
Heb net de technische dienst van Tmobile gesproken, deze zeiden ook al dat ze liever hadden dat iOS4 nooit gekomen was.
Bij mij leek alles goed te werken, totdat vanochtend de kuren begonnen. Krijg continue de melding dat 'deze accessoires is niet geschikt voor de iPhone'. Terwijl ik niks op de iPhone heb aangesloten. Na die melding kan ik geen muziek meer afspelen via de ingebouwde box (alleen nog via oortjes).
Iemand misschien bekend met dit probleem?
  #285  
Oud 24-06-10, 15:09
Applefan42 Applefan42 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Lier
Berichten: 20
Standaard

Heb de indruk dat na de update de batterij sneller leeg is
En het gebruik klopt langs geen kanten. Heb sinds vanmorgen nog naar maximum een half uur gebruikt en bij het gebruik staat meer dan 14 standby en meer dan 8 uur gebruik
Hebben jullie dat ook?
  #286  
Oud 24-06-10, 15:14
renevdk renevdk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Nee, dat euvel heb ik gelukkig (nog) niet mogen ervaren, maar wel al op andere Forums gelezen. Ik geloof dat dit vooral komt door (op de achtergrond) constant zoeken naar Bluetooth apparaten, draadloos netwerk of zoeken naar GSM-netwerken, etc...
  #287  
Oud 24-06-10, 16:04
RoelvanWijk RoelvanWijk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

En nogmaals help:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvanWijk Bekijk bericht
Geen van bovenstaande problemen bij mij hier, echter wel een heel groot probleem:
Na update naar iOS 4 is mijn agenda helemaal leeg. Ik ben niet zo'n techneut en had mijn agenda niet nog eens extra gesynchroniseerd met outlook of iets dergelijks. Alle internetfora geven aan dat bij het maken van een reservekopie alle contact-, agenda- en mailgegevens worden gekopieerd naar de pc. Mijn contact- en mailgegevens, die ik evenmin gesynchroniseerd had, noch in iTunes, noch met een ander programma, zijn er wel nog, ongewijzigd en helemaal gezond. De agenda is echter helemaal leeg. Is er een manier om deze gegevens alsnog ergens boven water te krijgen?

Ik ben nieuw op dit Forum, en zal ook geen regelmatige gebruiker worden, maar wil toch even de aandacht nogmaals vestigen op bovenstaand probleem, aangezien niemand er nog op gereageerd heeft. iTunes heeft ALLES gebackupped, inclusief de laatst bezochte websites van Safari, en nog meer onzin die ik helemaal niet nodig heb, behalve het allerbelangrijkste: mijn agenda, die helemaal leeg is. Sterker nog: mijn iPhone geeft de iPhone Agenda helemaal niet meer aan: voorheen had ik iPhone Agenda en gmail-agenda, nu alleen nog maar gmail agenda en verjaardagen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen: jullie zijn mijn laatste strohalm; Apple zelf heeft geen klantenserviceondersteuning wat betreft de iPhone (hoe raar is dat?) en bij T-mobile zitten alleen mensen in het klantenservicepanel die geen verstand hebben van deze materie. Dat geven ze zelfs gewoon toe. Het meisje dat ik aan de telefoon had wist niet eens dat er een update was geweest naar iOS4...

Dus: nogmaals HELP!!!
  #288  
Oud 24-06-10, 16:04
daadske daadske is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Thumbs down iOS4 werkt niet...

Zijn er misschien mogelijkheden om terug te gaan naar versie OS 3.0 ??
Want 4.0 geeft de een na de andere foutmelding
Kan mijn telefoon nu alleen nog gebruiken om te bellen! Al drie keer compleet gereset, zonder resultaat...
  #289  
Oud 24-06-10, 16:11
peerke57 peerke57 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Vanmorgen in een keer data en tijd niet meer juist. Was1968 en 01.50 uur. Tja. Ook herstart de iPhone af en toe.
  #290  
Oud 24-06-10, 16:39
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvanWijk Bekijk bericht
En nogmaals help:
Staat in iTunes bij het tabblad 'info' de agenda wel aangevinkt om te synchroniseren?

Overigens verbaas ik me zeer; trots wordt iOS4 gepresenteerd. Verschrikkelijk veel mensen hebben vervolgens last van een niet meer goed (tot slecht) werkende iPhone. Maar... het blijft lekker stil. Lieve gebruiker: succes ermee, los het onderling maar op.
Of zouden ze achter de schermen dag en nacht druk bezig zijn met iOS4.1 ?

Laatst gewijzigd door iPeppel; 24-06-10 om 16:47.
  #291  
Oud 24-06-10, 16:55
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard Geen Wi-Fi in iOS4

Dag,

Na update naar OS4 krijgt mijn iPhone 3GS geen verbindig meer met Wi-Fi via mijn router. Alle instellingen opde router geprobeerd zonder resultaat.
Vreemd is dat ook de app EWi-Fi die voorheen prima werkte mij wijz wil maken dat Wi-Fi uitstaat, maar het kan ook zijn dat het prgm een update nodig heeft.

Heeft iemand dezlefde ervaring en (graag) een oplossing?
  #292  
Oud 24-06-10, 18:19
dedesi dedesi is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Heeelppp! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb mijn 3G geupdate naar ios4.0 opnieuw gejailbreaked en unlocked. Werkt helemaal prima maar kan alleen internetten via Wi-Fi. Ik kan namelijk nergens in mn instelling mn apn instelling vinden! Alleen VPN.. Ik heb telfort en ik snap eigelijk vrij weinig van dit soort dingen. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen! Dankjewel
  #293  
Oud 24-06-10, 18:43
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Problemen hier zijn o.a.:
- Crashen van applicaties die het voorheen wel deden (misschien nog compatibel te maken met iOS4)
- Véél trager en af en toe wat stotterig
- Batterij super snel leeg
- Blijft soms gewoon hangen, vaak bij het tweemaal op de Homeknop te drukken om Multitasking te starten. Reageert gewoon niet meer. Na 20 seconden is ie weer wakker..
- Getrokken foto's worden omgekeerd opgeslagen ... net toen ik m'n iPhone aan het demonstreren was aan vrienden

Hopelijk komt Apple dus binnenkort met een verlossingsupdate

Het is niet zó storend, maar ik heb liever een iPhone die werkt zoals de iPhone die ik kocht.
Steve Jobs die zei dat hij het voor elkaar had gekregen Multitasking in te voeren rekening houdende met de batterij... Niet veel van gemerkt tot nu toe.
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~

Laatst gewijzigd door Bordyl; 24-06-10 om 18:51.
  #294  
Oud 24-06-10, 18:52
eeldor eeldor is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik heb ook een heel vreemd agenda probleem:

De agenda dagen kloppen niet. Bijvoorbeeld: ik wilde voor zondag 16.00 uur een item in de agenda zetten. Alles klopt, maar hij zet het item niet bij zondag, maar bij zaterdag. Het grijze balkje met daarin de dag en datum staan verkeerd, die moeten één omhoog. Zijn er meer mensen met dit probleem en, het belangrijkste, hoe is dit op te lossen?
  #295  
Oud 24-06-10, 18:58
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Mijn ervaring met iOS 4:

* Batterij lijkt goed te gaan.
* Updaten naar iOS 4 ging makkelijk en goed.
* Camera app starten duurt 10 seconden. Te lang dus...
* Af en toe stotteren als je tussen pagina's scroll.
* Settings bijv. start snel maar eer deze geladen is.....

Ik dacht eigenlijk dat ze na de GM wel een de meeste bugfixes eruit zouden halen en een nieuwe build (final) uit zouden brengen maar dus niet...

Misschien dat ik terug ga naar 3.1.3 maar ik denk dat ik de folders ga missen.

Owja ik heb een 3G.
  #296  
Oud 24-06-10, 21:23
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik heb een probleem met m'n 3GS.

Alles is goed geïnstalleerd enz... Jailbreak etc...

Maar, mijn springboard crasht constant en geraak niet uit de safe mode van die crash...

iemand een idee?
  #297  
Oud 25-06-10, 09:46
yek yek is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard PUSH itzetten maakt iPhone sneller

Na de upgrade naar IOS 4 op mijn 3G heb ik een aantal mailboxes geinstalleerd, voor diverse mailaccounts. Mijn iPhone was extreem traag. het hielp al wel om de tel. helemaal leeg te maken en vervolgens te restoren. Maar nog steeds traag.

Wat nu wel goed lijkt te helpen is het uitzetten van PUSH. I.p.v. Fetch op een kwartier gezet. Alles lijkt nu veel vlotter te gaan.
  #298  
Oud 25-06-10, 10:03
pdhertog pdhertog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Het probleem dat ik heb op mijn 3GS sinds de update naar iOS4.0, is dat elke nacht mijn batterij volledig leeg getrokken wordt. Enig idee waar dat aan kan liggen?
  #299  
Oud 25-06-10, 10:06
gertjancommandeur gertjancommandeur is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 31
Standaard

Mensen help!

Ik wilde gister me telefoon jailbreaken en updaten van 3.1.2 blackrain naar 4.0 met snowbreeze. Nu had ik een custom firmware aangemaakt en ging allemaal goed totdat ik moest restoren. toen ik dit ging doen kwam er een foutmelding: ''De iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2)
Iemand die weet wat ik moet doen??? Ik heb trouwens al op andere laptop/pc geprobeerd en heb nieuwste itunes versie9.2

Dit staat er onder andere als ik op meer informatie druk: unable to open device_map.txt: No such file or directory

Laatst gewijzigd door gertjancommandeur; 25-06-10 om 11:56.
  #300  
Oud 25-06-10, 12:05
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdhertog Bekijk bericht
Het probleem dat ik heb op mijn 3GS sinds de update naar iOS4.0, is dat elke nacht mijn batterij volledig leeg getrokken wordt. Enig idee waar dat aan kan liggen?
Ook mijn batterij loop zéér snel leeg.
Vanmorgen van de lader afgehaald (8:00uur), één keer een telefoontje ontvangen en één keer een sms ontvangen en één keer een sms verstuurd.
Nu staat mijn batterij op 47% (12:00uur)
Zo ga ik de avond natuurlijk nooit halen en voorheen was dat geen enkel probleem als ik mijn telefoon de hele dag door gewoon gebruikte.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 20:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 21:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.