Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update kantelen bij mij de foto's niet meer? Heeft iemand anders ook dit probleem? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds de update kantelen bij mij de foto's niet meer?
Heeft iemand anders ook dit probleem? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik heb dat gedaan, helaas zie ik nergens het 'kantel icoontje'.
|
|
|||
|
|||
probleem ios4 3G
best veel problemen met mijn 3G na IOS4 update,
-traag met typen in SMS, E-mail,.. -traag met laden van muziek video's ,youtube -trilfunctie werkt niet meer,... alleen na reboot -vele foto's zijn opeens wazig -veel Apps crashen of starten niet eens. -safari, youtube, e-mail en maps crashen -maps crashed bij zoeken van plaats -phonebook crashed bij intoetsen van telnummer. -calculator crashed -phone crashed tijdens bellen als SMS binnenkomt!!! oke ook positieve dingen: -spellings controle -google zoekfunctie verbeterd -zoom functie camera (wel grappig, normaal al troebele foto's, en nu ingezoomde NOG troebelere foto's) -alle Apps in apparte mappen (lekker opgeruimt met 80+ apps!!) en ik heb nog 3GB over , dus het ligt ook niet aan m'n geheugen,.. ik heb een hele goede oplossing voor dit alles,... herstellen naar vorige software, en wachten tot ik mijn iPhone 4 heb, of wachten op een bugfix van Apple,.. net wat er sneller is,... pleidooi: Apple heeft geen slechte update gemaakt,... de 3G is eigenlijk al gedateerd, vergeleken met 3Gs en 4 je zet ook geen usb drive op een commodore 64,... |
|
||||
|
||||
Misschien domme opmerking, maar mijn iPod 3G 8 gb heeft geen multitask en wallpaper, maar hij is toch echt 3 g. Of is ie 2,5g dat hoor ik ook wat mensen zeggen.
|
|
|||
|
|||
je hebt 3G(thirth generation) G3 naar het G3 netwerk zoals gprs
Laatst gewijzigd door thecasparnova; 29-06-10 om 01:20. |
|
|||
|
|||
ik krijg open ssh niet meer op mijn iphone geinstalleerd (ios 4). heeft iemand de zelfde problemen?
|
|
|||
|
|||
Sinds ik OS4 heb is mijn internet enorm traag, soms laden de pagina's helemaal niet.
En ook mijn e-mail komt niet meer binnen. Heb al een keer alles hersteld en ook netwerk instellingen hersteld. |
|
|||
|
|||
Is er al een oplossing voor het 'internet' probleem? Heb gewoon het 3G icoontje staan maar krijg via nix internet! (safari, twitter, hyves, appstore, mail etc. etc.)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
jammer dat er veel mensen problemen hebben , ik heb juist het tegenovergestelde .
Iphone is veel sneller geworden , GPS ontvangst veel beter geworden ...eigenlijk werkt alles super , het kan dus wel !
|
|||
|
|||
Agenda problemen na OS 4.0
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hebben meer mensen ook problemen met het pairen van bluetooth? Het lukt wel te pairen met de tomtom carkit. Maar mijn Macbook Pro wil niet meer pairen. De MBP ziet de iPhone wel. Andersom niet. Als de MBP gaat pairen zie je op de iPhone wel de melding dat de MBP wil pairen, maar als je dan op ok drukt geven MBP & iPhone uiteindelijk een foutmelding. Reboot van zowel iPhone als MBP helpen niet.
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone speelt geen muziek meer af sinds ik 4.0 er heb opgezet. De rest werkt allemaal prima. Nog meer mensen waarbij de ipod-functie niet meer werkt? Hoe los je dat op?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Toen ik alle podcasts verwijderde via itunes was alle muziek weer terug en bruikbaar...
|
|
|||
|
|||
De mijne start niet meer op na update naar 4.0 blijft op noodoproep hangen en accepteerd de simkaart niet meer! Wie oh wie weet hier raad mee?
|
|
|||
|
|||
Het lijkt te zijn gelukt, hij is de reservekopie er op aan het zetten!
|
|
|||
|
|||
Bluetooth
Citaat:
Kenwood levert op termijn wel weer een software aanpassing maar in de tussentijd zit je zonder. Alle gesuggereerde trucjes zoals reset etc werken niet. Als je al die problemen ziet wel een amateuristische aktie van Apple. |
|
|||
|
|||
Terugzetten OS3.?
Citaat:
Doe je dat via iTunes herstellen ? Neem aan dat inmiddels een reservekopie gemaakt is onder 4.0 dus ben je dan niet terug bij het begin ? De kleuren van mijn calander zijn verandert naar rood. Weet iemand een trucje om weer blauw terug te krijgen. Kan in de opties niets vinden |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP | Mischa84 | iPhone Apps | 2 | 23-04-11 21:29 |
Problemen na updat IOS 4.1 | Makeza | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 22:28 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met ios $ | TACO71 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:14 |
|
|