Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cyberkoi Ik beschik over een iPhone 3GS 32GB na de upgrade naar iOS4 constateer ook ik de volgende problemen: 1. serieus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
@ peanut 1685;
Ik had hetzelfde probleem. Als je T-mobile belt, laten ze je de boel herstellen. dit had ik gedaan, maar zonder resultaat natuurlijk. Ik ben op internet gaan speuren en heb de oplossing gevonden die voor mij gewerkt heeft; je gaat op Wi-Fi met je iphone en gaat naar Unlockit - APN Changer for your iPhone je klikt op continue; costom apn daar voer je de gegevens in van T-mobile. APN: internet, username: tmobile en password: tmobile. je drukt op installeren en alles doet het weer Succes |
|
|||
|
|||
Locatievoorzieningen niet zichtbaar
Hallo,
Ik heb een probleem met de locatievoorzieningen. Ik kan hierin niets veranderen. In het kopje Algemeen staat locatievoorzieningen op JA.. maar als ik op locatievoorzieningen klik dan kan ik daarin niets wijzigen. In google maps kan hij mijn huidige locatie niet vinden, ook bij verschillende apps waarbij ik mijn locatie kan vermelden geeft ie aan dat mijn locatievoorzieningen niet aan staat.. Wat kan ik hier aan doen?? |
|
|||
|
|||
Error 1602 in iTunes bij upgrade
Ik wil mn iPhone 3G opdaten naar 4.01 maar iTunes geeft me steeds de melding dat het niet lukt, error 1602. Rstoren werkt evenmin. Apple Support's aanwijzingen gevolgd... Maar no go. Iemand ervaring mee? Helemaal iPhone wissen?
Oscar |
|
|||
|
|||
Hi,
Weet iemand hoe ik de firmware van de 4.0 versie terug kan zetten naar de vorige versie ( ik meen 3.2.1). mijn Iphone is namelijk onwijs traag geworden sinds mijn laatste update. of heeft iemand andere tips waardoor ik weer een beetje peper in mn toestel krijg? Thanks! |
|
|||
|
|||
Gisteren, na de update van 4.0 naar 4.0.1 had ik de iPhone volledig opgeladen omstreeks 23u. Ik zag mijn batterij zo leeg lopen... om 6u deze ochtend, de iPhone volledig leeg. (gelukkig moest ik niet opstaan, want ik gebruik altijd mijn iPhone als wekker, deze keer zou het mij dus fataal geworden zijn).
Deze ochtend volledig opgeladen en nu houdt de batterij zich toch wat sterker. Sorry hoor, maar de tips die hier gegeven worden, zoals "zet 'm op vliegtuigmodus als je 'm als standby wilt" vind ik GEEN oplossing. Ook de herstelmodus uitvoeren en als nieuwe iPhone configureren, zodat je terug weer manueel alles (ook je contactpersonen) mag ingeven. Nee, Apple is het serieus aan het verkl*ten. Ik twijfel zeer hard om een iPhone 4 aan te schaffen. Ik word echt gek van elke dag of zelfs twee keer per dag op te laden. Op den duur heb ik schrik om een applicatie te openen, omdat ik denk dat ik anders mijn batterijduur te hard zie slinken en ik het verloop van de dag niet meer haal. |
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet goed waarom het ene toestel wel problemen krijgt na de update en de andere niet hoor. Apple ligt nu in ieder geval onder een vergrootglas en ik krijg bijna het idee dat de hele wereld nu op die persco zit te wachten. Mijn 3GS doet het in ieder geval prima met OS4. Ik heb wel het idee dat de batterij iets meer verbruikt.., maar dat is echt marginaal. Als ik weer kan verlengen wil ik best die 4 hebben..., of een 4S voor mijn part.
|
|
||||
|
||||
also, nu zit ik op m'n gemak met itunes 9.0 en een teruggezet naar 3.1.2 jailbreak iphone. helemaal toppie tot op dit moment. ik zit dus de laatste paar dagen te overwegen om itunes te upgraden naar de laatste versie en dan denk ik dat hij mijn iphone wil updaten naar iOS 4.
maar als ik deze thread zo eens lees, begin ik heel zwaar te twijfelen of dat allemaal wel zinvol is. ik bedoel, er zijn nogal wat problemen. wat is dan wijsheid?
|
|||
|
|||
Heb het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook dat probleem, instellingen - algemeen crasht en toont dan het springboard. Net naar iOS 4.0.1 geupgrade, maar helaas niet opgelost. Inmiddels wanhopig op zoek naar een oplossing... iemand al iets gevonden?
|
|
||||
|
||||
Heb na de update naar 4.0.1 in m'n fotorol een enorm zwart vlak staan over de foto's heen en als je gewoon door de foto's bladerd is er niets aan de hand.. En krijg steeds een melding dat er geen internet verbinding is als er geen T-mobile netwerk is terwijl er wel gewoon Wi-Fi is (ja, heb gecoltroleerd of die wel internet had)... Grrr...
Edit: foto van het zwarte vlak. Laatst gewijzigd door iSponge; 17-07-10 om 17:05. |
|
|||
|
|||
location service werkt niet
Na update werkt location service niet meer. Onder settings/general wordt aangegeven dat location services on staat. Als je doorklikt staan er de apps die er gebruik van maken. Bij alle apps staat ie off. kan echter niets veranderen in die pagina. Iemand een idee?
Ik lees veel over dubbelklik van de homeknop en multitasking, bij mij werkt dubbelklikken nog als vanouds, start de ipod om dat ik dat had ingesteld. Dus geen multitasking. Laatst gewijzigd door doctonk; 17-07-10 om 19:46. |
|
|||
|
|||
Zie volgende, sorry geen quote.
Laatst gewijzigd door doctonk; 17-07-10 om 20:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik geloof dat ik dat nog voor de update naar 4.0 al had.
|
|
|||
|
|||
Ok vrienden na 3 weken en paar dagen is men iphone terug van herstelling.. hij is in orde naar mijn grote verbazing, had hem gekregen als "emergency call" en nadat ik hem heb ingestoken kon ik hem aan de praat krijgen.. (heb dus nu os 4.0)
maar nu ben ik bang om het volgende te doen iphone vraagt nu het volgende; dfd.jpg ik durf reservekopie niet aan te duiden, gebeurt er iets als ik vanaf reservekopie herstel? want bij sync was mijn iphone op 3.1.3.. en nu heb ik 4.0 kan ik mijn foto's, berichten etc terug krijgen met dit reservekopie? |
|
|||
|
|||
Sinds de update naar iOS 4.0 op mijn 3GS, valt regelmatig mijn Wi-Fi verbinding weg op de meest willekeurige momenten, dan moet je "vernieuw lease" kiezen en dan werkt hij weer even.
Update naar 4.01 heb ik nog niet gedaan. Ik heb ook gelezen dat er veel klachten zijn van mensen waarbij de Wi-Fi helemaal niet meer werkt en dat het iOS 4.0 de Wi-Fi chip kapot doet. Hopelijk komt in een volgende update een softwarematige oplossing hiervoor. Graag had ik geweten of hier nog mensen zijn waarbij de Wi-Fi niet meer naar behoren werkt. Vriendelijke groeten, Soxbrother |
|
|||
|
|||
Yo,
Ik weet niet of deze oplossing al ergens stond maar ik deel m toch even. Ik had na de update naar ios 4 geen visual voicemail meer,kon geen mms meer versturen en had de hele tijd een irritant doorschakelen actief bericht als ik wilde bellen of gebeld werd. Nu heb ik ergens gelezen dat je je iphone gewoon weer moet jailbreaken maar dan met redsnow 0.9.5b5-5. Als je m al gejailbreakt hebt moet je cydia deselecteren. Ik heb de 3g dus heb multitasking en wallpaper ook gedeselecteerd. Ik weet niet of dit ook voor de 3gs werkt. Hoop dat het helpt. Greetz Juniorg |
|
|||
|
|||
batterij sneller leeg na update 4.01
De batterij van van IPone 3G is na de update 4.01 opvallend snel leeg. Zonder bellen verbruikt hij 50% van de batterij in ongeveer 4 uur. Wie heeft een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Ook hier troubles. Had voor update naar iOS4 jailbreak met spirit. Besloot geen jailbreak meer te willen dus update gedaan. Na update geen G3 verbinding meer. Resetten via itunes gedaan, geen resultaat. Wat ik bij de jailbreak gedaan had was tmobile naam bovenin vervangen met eigen naam en ook dat staat er nog. Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP | Mischa84 | iPhone Apps | 2 | 23-04-11 21:29 |
Problemen na updat IOS 4.1 | Makeza | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 22:28 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met ios $ | TACO71 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:14 |
|
|