Problemen met iOS4 Multitasking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Benn Het word wel super als alle apps hun updates komen waarin ze werken met multitasking, dan gaat je app(vb: google ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik raad je aan om bij cydia gewoon backgrounder te downloaden. Is namelijk hetzelfde alleen werkt die wel bij alle apps
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
multitasking en achtergrondfoto's?!
hoi,
ik heb de firmwareversie 4.2.1 gedownload. Ik heb geen probleem met mappen maken, maar ik kan niet multitasken of foto's op de achtergrond plaatsen.. zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand hoe dit toch kan? ik heb een 3gs |
|
|||
|
|||
ik ben niet zo'n held maar mijn is pas geupt via itunes ik kan mappen maken durfde ik eerst niet eens maar het werkt kan foto op achtergrond zetten en voor zover ik gebruik multie ook dat werkt
ps ik heb ook 3gs maar heb de meeste moeite met synchroniseren van muziek beltonen en adressen fotos ben altijd alles kwijt ben er soms een paar uur in de avond mee zoet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitasking in IOS4 uitschakelen 3GS | lexie_1 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 24-08-10 17:09 |
iPhone: Multitasking iOS4 JailBreakMe | DarkMessiah | Jailbreak | 10 | 04-08-10 23:14 |
problemen met bellen iOS4 | milan13 | iPhone algemeen | 4 | 02-08-10 18:10 |
iOS4 multitasking en de 3G | soCool | iPhone algemeen | 3 | 30-06-10 04:05 |
Multitasking probleem iOS4 | click66 | iPhone algemeen | 7 | 24-06-10 01:00 |
|
|