//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertveld Het is bijna ongelofelijk maar, ook ik heb vandaag al 4x een langer gesprek dan 5 min. kunnen voeren! nl.21, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 19-10-11, 19:06
bertveld bertveld is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertveld Bekijk bericht
Het is bijna ongelofelijk maar, ook ik heb vandaag al 4x een langer gesprek dan 5 min. kunnen voeren! nl.21, 8, 9 en 7 min. ik heb dit echt nog niet meegemaakt vanaf het moment dat ik hem heb! Daarbij had ik op dat moment ook nog 10 programmaatjes geopend. Hij is dus duidelijk stabieler geworden met OS 4.3!

Dit geeft toch wel weer hoop, maar even niet terug naar de winkel dan.

Zo gauw als ik weer een spontane reboot krijg, meld ik mij weer!

groeten,

Bert
Helaas, het was toch weer zover en heb besloten de 3GS naar de winkel te sturen voor reparatie. Inmiddels een nieuwe retour gekregen en geen enkel probleem meer!

Na een aantal maanden zonder problemen mijn toestel doorgegeven aan een collega en voor mij een nieuwe Iphone 4 8GB genomen. Deze geeft tot nu toe geen problemen meer.

Ben nu een tevreden gebruiker (geworden).

Bert

nu nog even jailbreaken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 12-12-11, 19:57
GBouma GBouma is offline
• iOS 5.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb dit probleem al sinds oktober bij de installatie van 4.0.1. en ben radeloos! Ben al 7x bij TMobile, waar het apparaat gekocht is, geweest. En ik ga deze week voor de 8ste keer! De helpdesk in Maastricht, en zelfs in Ameika, konden me niet helpen. Heb 5.0.1 geïnstalleerd, een gloednieuwe iphone 3Gs gekregen, de nieuwste sim-card van KPN geïnstalleerd, alle instellingen nog eens laten controleren. En niets helpt! werkelijk ieder telefoontje wordt afgebroken. Deze week koop ik een Galaxy. Voor mij nooit weer een
Apple!!
  #403  
Oud 12-12-11, 20:14
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Een oplossing is er wel maar je moet zelf even (software matig) knutselen.

Je moet het bestand mobilewatchdog in /System/Library/SystemConfiguration/mobilewatchdog.bundle/ vervangen je zult daarna geen crash mee krijgen.

Je moet zorgen dat je met iExplorer of via SSH in je iPhone komt, je gaat naar de directory /System/Library/SystemConfiguration/mobilewatchdog.bundle/ en daarin vind je een mobilewatchdog bestand. Dit bestand even backuppen en daarna overschrijven met deze mobilewatchdog [zie bijlage, downloaden en uitpakken] niet vergeten te checken dat hij een chmod 755 heeft. Dan je iPhone rebooten en begin dan nog maar eens met bellen
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip mobilewatchdog.zip‎ (9,5 KB, 22x gelezen)
  #404  
Oud 13-12-11, 17:58
ucsdcom ucsdcom is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Het blijft vreemd te horen dat Apple nog steeds toesteleigenaren met deze problemen laat zitten, terwijl het op te lossen is in de software.
  #405  
Oud 14-12-11, 09:27
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Sinds wanneer geeft Apple zijn fouten toe ?. Ik had mijn 3GS nét toen de 4.x update uitkwam en dus mijn iPhone crashte tijdens het bellen. Gezien ik hem zakelijk gebruik ben ik overgestapt op HTC en nu na 1 jaar durf ik de 4S aan. Mijn 3GS heb ik zelf gerepareerd door het vervangen van de mobilewatchdog en daar loopt de vrouw nu mee rond want Apple geeft het nog steeds niet toe. Als ik die bel zeggen ze dat ik de enige ben met dit probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.