Problemen installer opgelost discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) // Samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste even restoren. Problemen met de installer zijn altijd moeilijk op te lossen zonder restoren.
Zet hem in DFU mode en restore naar firmware 1.1.4. Hierna even activeren en jailbreaken met iLiberty+. Als je nu al op 1.1.4 zit hoef je hem niet te unlocken. Zit je op firmware 1.1.3 of lager, zet dan de unlock optie ook aan. Als dit klaar is installeer dan eerst BSD Subsystem.
|
||||
|
||||
is het geen rechten probleem? 0755 van installer map?
|
|
||||
|
||||
Lijkt me erg sterk, omdat hij het ( denk ik ) altijd wel heeft gedaan. Tenminste wat ik opmaak uit zijn verhaal. Je kunt het natuurlijk altijd proberen.
Zet dan de map installer in var-mobile-Library ook op 0775 rechten... |
|
|||
|
|||
ik heb ook die probleem dat de apps er zijn maar ik kan ze niet afspelen...
en ik kan winscp niet gebruiken ik krijg altijd een foutmelding ik weet niet waarom en als ik het restore zijn al mijn apps dan weg ?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarna zou alles trug moeten werken.
|
|||
|
|||
als ik hem in recovery mode zet dan komt er zo die itunes teken op he ??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
seg croiman was het moeilijk om je iphone zo te zetten zo met het aple sign van achter met licht ...
|
|
|||
|
|||
ok danku ik zal het proberen
ben ik dan al mij apps kwijt ?? Laatst gewijzigd door sossienl; 11-06-08 om 18:02. |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...phone-mod.html |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door croiman; 11-06-08 om 17:54. |
|
|||
|
|||
je hebt niet geantwoord op de vraag van daarjuist ben ik dan al mijn apps kwijt??
en nog een vraag over de iphone hoeveel heeft dit in totaal gekost ?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft wel wa gekost ja, nieuwe cover, antenne cover, led's, plexiglas, materiaal enz... (K ga hier niet over prijzen uitweiden) |
|
|||
|
|||
ok kzal het probreren danku
sorry voor nog te storen maar ik heb ook een ipod touch en heb hetzelfde probleem moet ik ook hetzelfde doen als met de iphone ? Laatst gewijzigd door sossienl; 11-06-08 om 18:03. |
|
|||
|
|||
ik heb het geprobeert en het gaat niet
|
|
||||
|
||||
je installer werkt nog niet?
Dan zijn er nog twee mogelijkheden, je verwijderd de installer.app uit je iphone, wissen door Winscp of andere programs. En weer met iLiberty installeer je nu opnieuw je installer.app (vanuit recovery-modus) in je iphone. Of handmatig via terminal (ervaren gebruiker) |
|
|||
|
|||
winscp gaat niet bij mij!! ik krijg altijd een foutmelding...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb iphonebrowser gebruikt en heb mijn installer verwijdert maar op mijn iphone is hij niet weg...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile problemen opgelost? | Guest-20190305175423 | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-06-10 22:43 |
Problemen met bluetooth -nu opgelost | fgmobile | iPhone algemeen | 0 | 11-11-09 21:25 |
Installer problemen | Lexxus | Jailbreak apps en thema's | 33 | 29-07-08 20:56 |
Oplossing voor ALLE problemen rondom SIPHON (gratis vast bellen) opgelost..aaah :) | jeeteecorp | iPhone algemeen | 25 | 21-03-08 21:24 |
|
|